Beoordelingen AD Autobedrijf van Rijn V.O.F.

8,1
15 beoordelingen
  • Service 8,3
  • Deskundigheid 8,2
  • Prijs/kwaliteit 7,7
1 t/m 10 van 15 beoordelingen

Louk uit Heerhugowaard

22-06-2016
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ben al jaren een vaste klant bij autobedrijf van Rijn, 2 personenwagens en een lucatti scooter in onderhoud.
Van Rijn regelt alles tot in de puntjes, diverse wagens gekocht en ingeruild zonder noemenswaardige problemen!
Kwam deze AD beoordelings site tegen en vindt dat het hele team maar eens in het zonnetje gezet moet worden!
Chapeau en ga zo door!!!!


Ja, ik beveel dit aan

Elron uit Den Helder

18-03-2016
1,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Mijn auto een VW Golf FSI hier getracht te laten repareren medio augustus 2015 na 4 maanden en ruim 2750euro achter de kar is mijn auto nog steeds niet gerepareerd en er is uiteindelijk na mijn auto 4,5 keer terug gebracht nog steeds geen passende oplossing aangeboden. Een ZEER teleurgestelde ex klant


Wim uit Oudkrspel

27-02-2016
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Een leuk bedrijf met fijne medewerkers.
alles word prima opgelost professioneel en snel .


Ja, ik beveel dit aan

Cor uit Broek op Langedijk

11-11-2015
9,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Ik ben al vanaf de opening klant en ik ben bijzonder tevreden. Geen lange wachttijden maar voor zover mogelijk directe hulp ( met koffie). Zelfs problemen buiten de garantie worden meestal zeer coulant behandeld.


Ja, ik beveel dit aan

Evert uit Opperdoes

06-04-2015
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: No nonsens, eerlijk betrouwbaar en deskundig.


Ja, ik beveel dit aan

Bertus uit Zuid scharwoude

18-11-2014
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: ik word altijd zeer goed te woord gestaan en als ik een probleem heb, zijn ze snel ter plekke.


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit sint pancras

04-04-2014
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Rob uit Broek op Langedijk

02-02-2013
2,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Scooter kopen bij Van Rijn in Broek op Langedijk.
20-08-2010 kocht mijn zoon een Lucatti 21 bij autobedrijf Van Rijn in Broek op Langedijk. Aankoopbedrag € 1433,- Op 16-09-2010 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €50,65
Door vele mankementen aan deze scooter krijgt mijn zoon, 7 maanden later, op 24-03-2011 een nieuwe scooter. De oude wordt in genomen en het geheel gebeurd met gesloten beursen.
Op 05-05-2011 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €59,51
Op 04-11-2011 onderhoudsbeurt a €116,79
Op 06-04-2012 onderhoudsbeurt a €359,20 Incl., windscherm a €100,-
Op 14-08-2012 onderhoudsbeurt a €159,38
Op 12-10-2012 onderhoudsbeurt a €234,57
Oorzaak van de onderhoudskosten is dat mijn zoon vele malen met pech heeft gestaan. . .
Op 28-11-2012 slipt mijn zoon door klei op de weg. De boer die de klei op de weg heeft veroorzaakt betaald via de verzekering de schade. Van Rijn maakt een offerte voor het schadebedrag.
Op 07-12-2012 wordt de scooter door Van Rijn opgehaald nadat mijn zoon voor de zoveelste keer met pech heeft gestaan. . . . . Kosten door Van Rijn berekend voor het ophalen €54,45
Op 18-12-2012 valt de scooter weer uit maar loopt mijn zoon vanaf Warmenhuizen naar Van Rijn dit om niet weer opgezadeld te worden met ophaalkosten.
Weer wordt de scooter gerepareerd a €77,14
Op 08-01-2013 ga ik samen met mijn zoon naar Van Rijn om te vragen wat de schade expert heeft berekend m.b.t. de schade. Wij hadden van te voren gebeld dat wij langs zouden komen. Midden in ons gesprek over de schade komt er een dame binnen. Van Rijn laat ons voor wat we zijn en begint direct met de dame te praten. Wij snappen hier niets van en ik onderbreek het gesprek met van Rijn en de dame en deze ( van Rijn) is hierdoor zeer geïrriteerd . Of wij de scooter maar gelijk konden meenemen omdat mijn zoon de scooter niet liet repareren. Dit konden wij op dat moment niet, daar wij met twee auto’s waren.
Ruim een week daarna haalt mijn zoon de scooter op, maar wil hij hem meekrijgen moet hij eerst nog een rekening betalen van €20,- zijnde de expertise kosten. En juist na zoveel pech met deze scooter om dan ook nog expertise kosten te berekenen omdat hij niet gerepareerd wordt en de scooter niet wordt ingeruild voor een nieuwe vind ik deze handelswijze ver beneden alle peil. Even voor het idee, de scooter is nu 19 maanden oud en heeft al €959,- aan onderhoudskosten gekost.
Ik zal dan ook beslist GEEN reclame maken voor van Rijn en adviseren om niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Rob Boon


Alex uit Heerhugowaard

23-11-2011
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Hele goede ervaring. Vriendelijke, enthousiaste en zeer deskundige mensen. Nemen de tijd voor de klant. Lekker koffie. Eigenlijk te veel om op te noemen. ZELF ERVAREN is beter.


Ja, ik beveel dit aan

Kees uit Alkmaar

18-08-2011
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Na 1 dag oud een lucatti 21 te hebben gehad daarna total los heeft dit auto bedrijf min onzettend goed geholpen 1 week een leen scooter gehad en de week daarna stond er alweer eeen nieuwe voor me klaar. van rijn heeft alles geregeld hoefde er niks aan te doen. dit noem ik nou een geweldige bedrijf waar klant nog echt koning is. GA ZO DOOR PAUL.


Ja, ik beveel dit aan