Beoordelingen ANAC Carwash Breda Spinveld

7,0
113 beoordelingen
  • Service 7,3
  • Deskundigheid 6,9
  • Prijs/kwaliteit 6,8
1 t/m 10 van 113 beoordelingen

Arie uit Breda

11-11-2018
9,0
Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

26-09-2018
3,7

Ervaring: Ben niet meer zo tevreden de laatste tijd. Niet zo vriendelijke bejegening, dit is sinds er nieuw personeel is. En het is mij vanochtend voor de derde keer overkomen dat men "vergeet" wisselgeld terug te geven. Ook het vantevoren afspuiten van de autos gebeurt veel minder nauwkeurig.


Sandra uit BREDA

21-09-2018
3,7

Ervaring: Ik ben sinds de opening een regelmatig bezoekende klant bij Anac Spinveld, maar de laatste 2x vind ik de kwaliteit minder. Zo ook vandaag. Ik neem toch de moeite om het te vertellen, hopelijk kunnen jullie er iets mee, anders gaat het jullie zeker klanten kosten:

1) betaalproces: eenmaal afgerekend, krijg ik te horen dat er iets afgesteld moet worden aan de baan en dat dat 5min. gaat duren, of dat goed is. (heb ik een keus, ik heb net betaald??)
mij valt op dat ik niet zo vriendelijk te woord wordt gestaan als dat ik gewend ben van Anac..

2) ongevraagd wordt er tijdens dat ik aan het pinnen ben een flyer op mijn dashboard in mijn auto gelegd. Ik wil dit niet, ik heb er niet om gevraagd, ik heb dit soort flyers al eerder ontvangen. Ik stoor me hieraan.

3) mattenklopper boven WERKT NIET. Aangezien dit nog niet op het apparaat staat aangegeven, dat deze buiten werking is o.i.d., loop ik naar een van de 3 aanwezige medewerkers die boven zijn, om hier melding van te maken (fijn als de volgende klant hier niet onnodig tijd mee kwijt is..) 1e medewerker spreekt geen nederlands of engels. 2e medewerker spreekt engels en gaat direct kijken, maar bedankje voor mijn melding is te veel moeite..

4) bij het naar buiten rijden blokkeert de slagboom. aantal keer terug achteruit gereden, pas bij de 4e keer gaat de slagboom open. Onhandige situatie, omdat tegelijkertijd ook andere mensen uit de wasstraat komen rijden die dezelfde bocht moeten maken, en er ook al mensen naar beneden komen rijden vanaf de stofzuig etage boven..

Al met al veel tijd kwijt deze keer, en dat terwijl ik niet eens in de rij hoefde te staan bij het binnenrijden. (dat was dan het enige pluspunt...)

Kortom absoluut geen goede ervaring dit keer. Hoop dat het snel weer terug gaat naar de kwaliteit zoals in het begin.


L uit Prinsenbeek

29-08-2018
1,0

Ervaring: Maandag 27 augustus ben ik rond 14.00 uur met mijn auto door de anac wasstraat gegaan, mijn auto was mooi schoon, daar was niks op aan te merken, helaas was mijn auto niet alleen schoon want hij was van voor tot achter bekrast met diepe krassen, helaas merkte ik dit pas later op de avond op.

Ik heb anac carwash de volgende ochtend meteen gebeld en de situatie uitgelegd, ik heb een afspraak gemaakt voor woensdag 29 augustus om 2 uur in de middag.

Toen ik aankwam werd ik netjes geholpen, het was blijkbaar druk dus ik heb even moeten wachten op de juiste persoon die mij zou helpen.
De meneer liep met mij mee naar de auto en ik liet hem netjes zien waar de beschadigingen zaten, deze zaten vanaf de motorkap, over me voorruit naar me dak, over de spoiler naar de achterkant van de auto.

De meneer kwam al meteen met de conclusie dat dit nooit door zijn wasstraat gekomen kon hebben, de kras op de spoiler was namelijk schuin en niet recht (denk hierbij aan een vorm van dit ‘(‘ maar dan 45 graden gedraaid).
Naar mijn ingeving kan dit gebeurd zijn door een borstel die vanaf de zijkant met de klok mee draait naar achter, de meneer dacht er anders over en gaf aan dat de borstels recht draaien en dus nooit een schuine kras kunnen veroorzaken, hij had het dan ook over de borstels die over de auto heen gaan, dit klonk logies maar zoals ik net al aan gaf denk ik ook niet dat het een borstel was die over de auto heen gaat. De meneer bleef bij zijn verhaal en gaf aan dat als ik het er niet mee eens was ik de anac zelf aansprakelijk kon stellen.

Ik denk dat iedereen wel weet hoe laat het dan is en dat hoe vaak je ook mailt of hoe veel je ook je best doet om anac aansprakelijk te stellen dat je er niks mee op schiet. Er zal geen reactie komen en de mail zal bij hun netjes in de spam terecht komen.

Ik vertelde dit de meneer ook en die gaf aan dat de kans dat dit word behandeld idd klein is. Ik vond dit absurt en al helemaal dom dat de meneer het nog toe gaf ook, maargoed het is niet mijn bedrijf.
Hij vervolgde zijn verhaal met: u kunt ook uw verzekering erop zetten en die onze verzekering aansprakelijk laten stellen, ik antwoorde met ‘u geeft net aan dat het toch niet in behandeling word genomen en dat er toch geen expert komt kijken, wat voor zit heeft dit dan’. De meer ontkende opeens dat hij dit gezegd had maar misschien had meneer geen besef van tijd want het was nog geen 10sec geleden dat die dit had gezegd. Er stond een mevrouw naast me waarvan haar antenne was afgebroken en die hielt maar verstandig haar mond, ze wilde waarschijnlijk niet in dit verhaald gemengd worden omdat ze vreesde voor haar eigen schade.

Al bij al heb ik de meneer gedag gezegd en aangegeven dat ik niet nog meer van mijn kostbare tijd wilde verdoen want ik zou toch niet geholpen worden.

Dit hele verhaal is de reden dat ik dit als resentie online zet, ik zal nog een andere manier zoeken om dit verhaal online te zetten en daarbij foto’s te posten, mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben stuur dan even een mail met de situatie naar mij toe en deze voeg ik dan toe aan mijn verhaal.

lf.konings@icloud.com


Kimberley uit Breda

29-07-2018
5,0

Ervaring: De carwash zelf doet prima zijn werk, vriendelijk personeel ook! De interieurbaan stelt daarentegen teleur. Ik kom bijna wekelijks en de laatste 2 keer was erg teleurstellend. De 1e keer dacht ik dat het aan de drukte lag maar het was vandaag absoluut niet druk en het was nog slechter. Middenconsole vergeten (had water gemorst en het laagje water lag er gewoon nog), witte hondenharen op de automatten die er daarvoor nog niet op zaten. Jammer van de slechte service de laatste tijd.


Ja, ik beveel dit aan

Hendrik uit Breda

28-07-2018
4,7

Ervaring: Geachte,
Vandaag mijn auto een volledige poetsbeurt laten geven, omdat dit altijd naar tevredenheid wordt gedaan.
Alleen vandaag was het niet zo goed.
Er stonden andere poets heren die waarschijnlijk niet zo veel ervaring hadden met het poetsen van interieur.
Het is wel jammer als men als organisatie hiermee adverteert terwijl het niet goed wordt uitgevoerd.
Iets meer instructie en controle lijkt mij nodig om meer verantwoordingsgevoel voor het uit te voeren werkzaamheden te creëren.


Ja, ik beveel dit aan

Wilma uit Breda

16-07-2018
1,0

Ervaring: Al sinds het aller begin ben ik vaste klant bij Anac. Ik kom er minimaal 1 keer per week. Vandaag was er een probleem in de wasstraat ik zag al twee auto`s voor mij dat er een meneer even vast kwam te staan. Ik aan de beurt en ik raakte van de rails af een van mijn mooie velgen is nu beschadigd en het was mijn probleem werd mij doodleuk vertelt ook als er een ander voor mij remt bijvoorbeeld. Niets aan te doen eigen risico! Maarrr de baan was niet in orde probeerde ik nog tevergeefs....


Piet uit Breda

27-06-2018
8,0

Ervaring: eerste keer, prima bevallen. Kom zeker terug


Ja, ik beveel dit aan

M uit Breda

09-06-2018
1,0

Ervaring: Na een aantal jaren goede ervaringen met de wasstraat, helaas enorm teleurgesteld. Halverwege de wasstraat, begon de auto ineens flink te hobbelen. Ineens doemde de achterlichten van mijn voorganger wel erg dichtbij op. Blijkt het hele rijtje op elkaar geplakt te zitten. Hoe is dit mogelijk? Is er geen beveiliging in de wasstraat? Benauwd zitten afwachten tot het programma eindelijk klaar was, je kunt geen kant op.
Gevolg schade aan auto's, maar ANAC is laconiek. Mensen moeten het zelf maar uitzoeken met de verzekeraar.


Barry uit Rijen

03-06-2018
5,0

Ervaring: Na de polish vandaag nog steeds vliegenlijken aan de voorzijde van de auto. Toch een beetje jammer. Andere keren geen problemen mee gehad.


Ja, ik beveel dit aan