Beoordelingen ANAC Carwash Breda Spinveld

6,8
119 beoordelingen
  • Service 7,1
  • Deskundigheid 6,7
  • Prijs/kwaliteit 6,7
1 t/m 10 van 119 beoordelingen

Bas uit Breda

08-02-2019
1,0

Ervaring: Wasbox gebruikt, na terugkomst en de auto goed te bekijken zat hij onder de krassen van de schuimborstel dus bij deze bedankt.


Franklin uit Breda

28-01-2019
2,0

Ervaring: Ik kom al jaren bij Anac maar bem toch wel van plan om elders te gaan wassen dit door meerdere oorzaken...

1 het afspuiten in sprayen van de auto gebeurt maar half vind als je een programma van 16 euro betaalt je wel wat mag verwachten... als je vroeger je auto liet wassen voor bijna 35 gulden.... want dat kost het gewoon bijna prijzen worden duurder service wordt niet beter... het wordt alleen maar massa meer geld verdienen in kort mogelijke tijd klant wordt niet meer gezien als klant maar als geldgever... beetje jammer anac... dit gaat zeker klanten kosten.... want je weet wat mond op mond reclame en revieuws gaan doen uiteindelijk ..


Rinus uit Breda

22-01-2019
2,3

Ervaring: Slechte was straat ze spuiten hooguit één kant van je auto af alles ga met massa veel krassen daar door zand wat ze niet afspuiten


Anoniem

28-12-2018
5,0

Alper uit Oosterhout

23-12-2018
6,0

Ervaring: Als je Zelf auto wassen doe maar niet in winter. Omdat stofzuiger is buiten. Boven van anac wel dicht plek maar dat is alleen voor automatic autowassers


Marieke uit Breda

14-12-2018
8,7
Ja, ik beveel dit aan

Arie uit Breda

11-11-2018
9,0
Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

26-09-2018
3,7

Ervaring: Ben niet meer zo tevreden de laatste tijd. Niet zo vriendelijke bejegening, dit is sinds er nieuw personeel is. En het is mij vanochtend voor de derde keer overkomen dat men "vergeet" wisselgeld terug te geven. Ook het vantevoren afspuiten van de autos gebeurt veel minder nauwkeurig.


Sandra uit BREDA

21-09-2018
3,7

Ervaring: Ik ben sinds de opening een regelmatig bezoekende klant bij Anac Spinveld, maar de laatste 2x vind ik de kwaliteit minder. Zo ook vandaag. Ik neem toch de moeite om het te vertellen, hopelijk kunnen jullie er iets mee, anders gaat het jullie zeker klanten kosten:

1) betaalproces: eenmaal afgerekend, krijg ik te horen dat er iets afgesteld moet worden aan de baan en dat dat 5min. gaat duren, of dat goed is. (heb ik een keus, ik heb net betaald??)
mij valt op dat ik niet zo vriendelijk te woord wordt gestaan als dat ik gewend ben van Anac..

2) ongevraagd wordt er tijdens dat ik aan het pinnen ben een flyer op mijn dashboard in mijn auto gelegd. Ik wil dit niet, ik heb er niet om gevraagd, ik heb dit soort flyers al eerder ontvangen. Ik stoor me hieraan.

3) mattenklopper boven WERKT NIET. Aangezien dit nog niet op het apparaat staat aangegeven, dat deze buiten werking is o.i.d., loop ik naar een van de 3 aanwezige medewerkers die boven zijn, om hier melding van te maken (fijn als de volgende klant hier niet onnodig tijd mee kwijt is..) 1e medewerker spreekt geen nederlands of engels. 2e medewerker spreekt engels en gaat direct kijken, maar bedankje voor mijn melding is te veel moeite..

4) bij het naar buiten rijden blokkeert de slagboom. aantal keer terug achteruit gereden, pas bij de 4e keer gaat de slagboom open. Onhandige situatie, omdat tegelijkertijd ook andere mensen uit de wasstraat komen rijden die dezelfde bocht moeten maken, en er ook al mensen naar beneden komen rijden vanaf de stofzuig etage boven..

Al met al veel tijd kwijt deze keer, en dat terwijl ik niet eens in de rij hoefde te staan bij het binnenrijden. (dat was dan het enige pluspunt...)

Kortom absoluut geen goede ervaring dit keer. Hoop dat het snel weer terug gaat naar de kwaliteit zoals in het begin.


L uit Prinsenbeek

29-08-2018
1,0

Ervaring: Maandag 27 augustus ben ik rond 14.00 uur met mijn auto door de anac wasstraat gegaan, mijn auto was mooi schoon, daar was niks op aan te merken, helaas was mijn auto niet alleen schoon want hij was van voor tot achter bekrast met diepe krassen, helaas merkte ik dit pas later op de avond op.

Ik heb anac carwash de volgende ochtend meteen gebeld en de situatie uitgelegd, ik heb een afspraak gemaakt voor woensdag 29 augustus om 2 uur in de middag.

Toen ik aankwam werd ik netjes geholpen, het was blijkbaar druk dus ik heb even moeten wachten op de juiste persoon die mij zou helpen.
De meneer liep met mij mee naar de auto en ik liet hem netjes zien waar de beschadigingen zaten, deze zaten vanaf de motorkap, over me voorruit naar me dak, over de spoiler naar de achterkant van de auto.

De meneer kwam al meteen met de conclusie dat dit nooit door zijn wasstraat gekomen kon hebben, de kras op de spoiler was namelijk schuin en niet recht (denk hierbij aan een vorm van dit ‘(‘ maar dan 45 graden gedraaid).
Naar mijn ingeving kan dit gebeurd zijn door een borstel die vanaf de zijkant met de klok mee draait naar achter, de meneer dacht er anders over en gaf aan dat de borstels recht draaien en dus nooit een schuine kras kunnen veroorzaken, hij had het dan ook over de borstels die over de auto heen gaan, dit klonk logies maar zoals ik net al aan gaf denk ik ook niet dat het een borstel was die over de auto heen gaat. De meneer bleef bij zijn verhaal en gaf aan dat als ik het er niet mee eens was ik de anac zelf aansprakelijk kon stellen.

Ik denk dat iedereen wel weet hoe laat het dan is en dat hoe vaak je ook mailt of hoe veel je ook je best doet om anac aansprakelijk te stellen dat je er niks mee op schiet. Er zal geen reactie komen en de mail zal bij hun netjes in de spam terecht komen.

Ik vertelde dit de meneer ook en die gaf aan dat de kans dat dit word behandeld idd klein is. Ik vond dit absurt en al helemaal dom dat de meneer het nog toe gaf ook, maargoed het is niet mijn bedrijf.
Hij vervolgde zijn verhaal met: u kunt ook uw verzekering erop zetten en die onze verzekering aansprakelijk laten stellen, ik antwoorde met ‘u geeft net aan dat het toch niet in behandeling word genomen en dat er toch geen expert komt kijken, wat voor zit heeft dit dan’. De meer ontkende opeens dat hij dit gezegd had maar misschien had meneer geen besef van tijd want het was nog geen 10sec geleden dat die dit had gezegd. Er stond een mevrouw naast me waarvan haar antenne was afgebroken en die hielt maar verstandig haar mond, ze wilde waarschijnlijk niet in dit verhaald gemengd worden omdat ze vreesde voor haar eigen schade.

Al bij al heb ik de meneer gedag gezegd en aangegeven dat ik niet nog meer van mijn kostbare tijd wilde verdoen want ik zou toch niet geholpen worden.

Dit hele verhaal is de reden dat ik dit als resentie online zet, ik zal nog een andere manier zoeken om dit verhaal online te zetten en daarbij foto’s te posten, mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben stuur dan even een mail met de situatie naar mij toe en deze voeg ik dan toe aan mijn verhaal.

lf.konings@icloud.com