Beoordelingen ANAC Carwash Tilburg Kraaiven

7,3
149 beoordelingen
  • Service 7,4
  • Deskundigheid 7,2
  • Prijs/kwaliteit 7,1
1 t/m 10 van 149 beoordelingen

Peter uit Waalwijk

17-04-2018
7,3

Ervaring: Over het algemeen tevreden tot zeer tevreden. Maar tot 3 keer toe een rare ervaring gehad waar wel verbetering voor werd beloofd, maar niets mee is gedaan.
Ik heb een 2 zitter met zowel bagageruimte aan de voorzijde als aan de achterzijde. De voorzijde wordt nooit gestofzuigd. Hier heb ik over geklaagd. Beterschap is beloofd, maar beide keren erna wed het weer niet gedaan. Er is verder niet meer op mijn mail gereageerd.
Ben teleurgesteld!


Ja, ik beveel dit aan

Daniele uit Tilburg

16-04-2018
1,0

Ervaring: Zeer arrogante ontvangst. Kan geen vriendelijk knikje vanaf. Auto is er bij het duurste programma echt niet schoon. Poetsbaan bevat eveneens onvriendelijk personeel. Niemand spreekt nederlands. Een doekje over het chroom vd uitlaat "doen ze niet". Met de dode vliegjes op de voorruit dit bedrijf verlaten. Slechte ervaring...ik kom hier nooit meer.


LeoGM uit Loon op Zand

09-04-2018
9,0

Ervaring: snelle autowasservice


Ja, ik beveel dit aan

Toine

07-04-2018
10

Ervaring: Superservice. Goed schoon en daar kom ik voor niet waar!


Ja, ik beveel dit aan

Ron uit Loon op Zand

05-04-2018
10
Ja, ik beveel dit aan

Rene uit Tilburg

10-03-2018
1,7

Ervaring: Zeer slechte service en klachten afhandeling ver beneden de maat totaal geen service gericht bedrijf. Auto voor 21 euro de wasstraat in, daarna op de poetsbaan, wat een afgang zeg, totaal ongeintreseerd personeel, halve bak stofzuigen matten vergeten terug te leggen mat in kofferbak niet eruit halen om te stofzuigen. Op de website staat alles droog maken stijlen dorpels, wat ze maken NIKS droog. ZEER slecht kom er NOOIT meer,


Paul uit Tilburg

02-03-2018
5,7

Ervaring: Auto ziet er best weer netjes uit ,alleen er is altijd wel een punt wat niet goed is.bijv. of er zit nog vogelpoep rest op ,de kofferbak wordt half uitgeogen en strepen aan de binnenkant van de ruiten. ben er eigenlijk om de 5 weken voor een binnen buiten beurt maar als ik de volgende keer ga controleer ik de auto ter plaatse zodat ik niet voor verrassingen sta. Jammer maar voor 24 euro verwacht ik toch een betere controle van het personeel bij het uitrijden.


Ja, ik beveel dit aan

Suzanne uit tilburg

26-02-2018
2,7

Ervaring: Normaal gesproken een zeer goede service, echter kwamen we met een auto van de week die pertinent NIET in de wasstraat mag ivm canvas dak, en wat schetst onze verbazing, zonder dat je in de wasstraat bent geweest mag je niet je auto laten poetsen???? belachelijk toch, dat heeft gewoon te maken met geld , wanneer je dus je wagen laten wassen en poetsen betaal je 24 euro en als je dus zelf wast en de auto laat poetsen minder, beste mensenvan ANAC dat gaat je klanten kosten helaas.


Jordi uit Tilburg

14-02-2018
1,0

Ervaring: Schandalige service na schade aan auto .
Nemen totaal geen verantwoordelijkheid


Dhr./mevr. uit Tilburg

09-02-2018
3,0

Ervaring: Deze week bij de vestiging Tilburg geweest waar ik al een aantal waspassen uitgegeven heb. Tijdens het wassen viel mij op dat bij het drogen de borstel de auto helemaal niet raakt waardoor de linker zijkant helemaal nat bleef. Toen ik dat gemeld heb bij diegene die erover gaat gaf hij aan dat de auto schoon is dus geen probleem. Ze hebben de droogborstel vastgezet omdat deze vuil was. Op mijn vraag hoe we dat dan oplossen gaf hij aan dat hij daar geen reden voor zag?? Kortom zoek het maar uit. Ook toen ik zij dat er meer dan voldoende wasstraten zijn was dat geen reden om van mening te veranderen. Dus laatste keer bij anac!! Succes met je klanttevredenheid!