Beoordelingen ANAC Carwash Nijmegen

7,6
275 beoordelingen
  • Service 7,9
  • Deskundigheid 7,5
  • Prijs/kwaliteit 7,3
1 t/m 10 van 275 beoordelingen

I uit Gulpen

19-09-2017
1,0

Ervaring: Slechte service, asociaal personeel, auto niet schoon van binnen. Ze doen naar wat. Auto beschadigd eruit!!


Marjolein uit Meijel

19-09-2017
1,0

Ervaring: 1e keer in de wasstraat. Opgejaagd en geen duidelijke uitleg. Antenne gesloopt terwijl
De medewerker eraan zat te prutsen. Zegt niks.ik denk hij drukt de antenne in.blijk dit achteraf niet te hebben gedaan. Hij heeft ook niets gezegd. Na klacht indienen krijg ik alleen een erg onbeschofte medewerker die niet. Mee wilt denken aan een oplossing.


I. uit Nijmegen

03-09-2017
7,3

Ervaring: Veelbelovend is de aanbeveling op de site. De Poetsbaan ziet er ook super professioneel uit. Het beloofd wat.
HELAAS. Mensen zijn superaardig, iedereen zijn taak, maar....de auto niet schoon! Ofschoon er een vertraging op de band was,....zul je zeggen....meer tijd om te poetsen. HELAAS. Ieder doet zijn ding (!?) en wacht en wacht. Niet efficiƫnt terwijl alles hiervoor aanwezig is. Staan in de tussentijd liever niets te doen en te kijken, zonde. Matten schoon, ruiten schoon maar verder....deurposten niet eens afgedroogd. ZONDE van de verloren kans om indruk te maken. Een tevreden klant enthousiasmeert 3 mensen, een ontevreden 5! Hier valt dus niet tegenop te werken.


Berna uit Grave

26-08-2017
9,3
Ja, ik beveel dit aan

Dirk uit Nijmegen

24-08-2017
10

Ervaring: Complimenten aan -->Michel


Ja, ik beveel dit aan

Niels uit Nijmegen

30-07-2017
1,0

Ervaring: Ik denk niet dat ik er nog ooit kom.
Gekozen voor de combi met interieur en poetsbaan. Ik kwam hier omdat ik dacht dat de auto er mooi schoon uitkwam zien van binnen. Uiteindelijk heb ik zelf nog 10 minuten schoon moeten maken en ik bedoel geen stof er lagen nog hele stukken sultana. Er lag nog van alles onder de stoelen in de opbergzakken achter de voorstoelen.
Er wordt nauwelijks gecommuniceerd alles moet snel snel


Theo uit Wijchen

28-07-2017
8,7
Ja, ik beveel dit aan

Martin

23-07-2017
2,0

Ervaring: Twee keer de kans gegeven. NOOIT meer. Twee keer scade aan auto. Men wilde de belde niet terug kijken. Binnen schoonmaak?????? Een keer laten doen, daarna zelf staan stofzuigen. Voor mij nooit meer. Rij ik liever naar Kleve om auyo te wassen.


dick uit NIJMEGEN

21-06-2017
5,0

Ervaring: vanavond voor het eerst kennis gemaakt met happy houre... bleek echt unhappy! Deurlijsten en daklijsten niet goed schoon-helemaal niet schoon , bekleding idem , dak met wat extra vuil niet schoon en een rubber mat na afloop verdwenen. Een teleurstellende ervaring dit keer


Jomares uit Nijmegen

01-06-2017
4,0

Ervaring: Woensdag 31 mei om c.a. 13.00 uur de carwash in Nijmegen bezocht met mijn auto een Mercedes E stationcar. Matten werden eruit gelegd en de auto werd inclusief de achterbak gezogen. Na de reiniging kon ik weer instappen maar bemerkte ik dat de auto zowel aan de binnenkant alsook in de achterbak helemaal niet schoon was. Ik heb de auto omgereden om hem nogmaals van binnen schoon te maken. Ik kreeg een grote bek van de schoonmakende manager! Ik had een hond in de achterbak vervoerd en hij kon niet alle haren eruit zuigen. Hetgeen ik met de stofzuigers van de ANAC binnen 5 minuten WEL kan. Maar aan de binnenkant van de auto waren de matten ook niet schoon en de zijkanten van de deuren waren ook niet schoon. De brutale manager gaf aan dat bij het schoonmaken alleen het dashbord en de matten schoongemaakt werden. Vreemd want dit was niet mijn eerste bezoek aan deze caarwash in Nijmegen. Toen was alles (ook na twee maal reinigen) wel alles schoon inclusief de deurpanelen etc. Telefonisch waren ze ook niet bereikbaar onder nummer 024 3715227 of 3770870. Arrogantie schijnt het hier te winnen van de consument!