Beoordelingen Arend Auto Amsterdam West

8,2
147 beoordelingen
  • Service 8,1
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 8,1
  • Houding personeel 8,5
  • Communicatie 7,6
1 t/m 10 van 147 beoordelingen

Marianne uit AMSTERDAM

27-02-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit AMSTERDAM

27-02-2017
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

27-02-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

S. uit ROSMALEN

25-02-2017
8,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Fijne sympathieke verkoper. Mooie showroom en goede gesprekken. Wel jammer dat uiteindelijk niet helemaal geleverd is wat wij in gedachten hadden. De rode kapjes rond de ventilatieopeningen en rond de versnellingspook zijn niet meegeleverd. Dat zijn nu zwarte en dat was niet wat ik besteld had.


Ja, ik beveel dit aan

T.G.M. uit AMSTERDAM

24-02-2017
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Net zoals mijn vrouw die ook een Renault gekocht en onderhouden laat door Arend Auto Amsterdam west is het moeilijk om contact te maken met de werkplaats. De telefoniste maakt een melding dat er teruggebeld wordt. Dit wordt echter NIET gedaan en is de afgelopen periode zeker 6 keer gebeurd en is uitermate frustrerend.


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

24-02-2017
7,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

T.J uit AMSTERDAM

22-02-2017
9,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

T.J uit AMSTERDAM

22-02-2017
9,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

Fatih uit AMSTERDAM

22-02-2017
1,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik moest een maand gaan wachten voordat mijn linkerspiegel was gemaakt. Personeel zelf was heel vriendelijk maar zij kunnen er ook niks aan doen dat ik zo lang moest gaan wachten.


Gerdie uit Bennekom

22-02-2017
5,5

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Twee weken geleden een occasion gekocht. Dat was super. Goed aanbod en zeer vriendelijk personeel.
Het bleek echter al vrij snel dat bij het intrappen van de koppeling de auto niet altijd wilde starten. Moest hem altijd in zijn vrij zetten en de rem gebruiken. Dit is niet hoe het hoort en dat wilde ik laten repareren. Dit zou zijn gedaan. Bij vertrek wilde de auto eerst weer niet starten. Volgens AAAW kwam dat door een extra beveiliging. Ik moest hem ook nog in zijn vrij zetten.
Ik naar huis. Thuis toch weer veel gekloot. Ook als hij in zijn vrij stond wilde hij niet starten als ik de koppeling intrapte. Zelf als de melding ontkoppel en start er stond. Deze melding verdween niet als ik de koppeling intrapte. Ik weer terug met de auto. Vond ik de houding van het personeel niet correct. Alsof ze me niet geloofden dat er een probleem was. Ik hoop dat ze het nu wel fixen. Het is voor mij een klere end rijden en kost me aardig benzine en tijd. Gelukkig valt alles wel onder garantie. Dat is dan weer wel goed geregeld net als het feit dat er gratis vervangend vervoer is.