Beoordelingen Arend Auto Amsterdam West

8,2
245 beoordelingen
  • Service 8,2
  • Deskundigheid 8,3
  • Prijs/kwaliteit 8
  • Houding personeel 8,5
  • Communicatie 7,7
1 t/m 10 van 245 beoordelingen

A. uit ZAANDAM

27-06-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Prima service goede uitleg bij aankoop.


Ja, ik beveel dit aan

Mohammed uit AMSTERDAM

26-06-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Top


Ja, ik beveel dit aan

Harmen uit AMSTERDAM

26-06-2017
5,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: vervangen accu was niet aangekondigd, had aangegeven dat er naar deur rechtsachter moest worden gekeken omdat die hangt, verder heb ik meerdere malen melding gemaakt van geluiden bij de aandrijving. Hier is volgens mij wederom niet naar gekeken. In het verslag stonden er geen bevindingen over.


Ja, ik beveel dit aan

Willemijn uit AMSTERDAM

25-06-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Mohamed uit ASSENDELFT

24-06-2017
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Positief


Ja, ik beveel dit aan

Jochem uit UTRECHT

24-06-2017
9,5

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Voor het ophalen van mijn nieuwe lease auto, kon ik de in te leveren auto nog schoon maken bij Arend Auto. Dit scheelde een hoop extra tijd en frustratie.
Duidelijke uitleg over de nieuwe auto en alle vragen werden beantwoord. Bij een meer technische vraag werd iemand van de werkplaats erbij gehaald.
Erg prettige, klant georienteerde houding van het hele pand.


Ja, ik beveel dit aan

Josephus uit AMSTERDAM

23-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Werkzaamheden uitgevoerd conform opdracht. Als service is de auto gewassen en gezogen.


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit Nieuw-Vennep

23-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Rene uit SPAARNDAM

22-06-2017
5,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Mijn ervaringen met de werkplaats zijn zeker niet positief. Ze zijn bijna niet bereikbaar, bellen niet terug als er met de receptioniste een terugbel afspraak is gemaakt. Ze zijn slordig en leveren de auto na een beurt niet zonder problemen en netjes af. Er is altijd wel iets. Ik ga dan ook na afleveren van mijn nieuwe auto, voor het onderhoud naar een andere Renault locatie


Marlous uit Amsterdam

21-06-2017
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Afspraak maken ging niet prettig. Ondanks beloftes werd ik niet teruggebeld. Beurt zelf was goed en was personeel vriendelijk.


Ja, ik beveel dit aan