Beoordelingen Arend Auto Amsterdam West

8,2
371 beoordelingen
  • Service 8,2
  • Deskundigheid 8,3
  • Prijs/kwaliteit 8,1
  • Houding personeel 8,5
  • Communicatie 7,8
1 t/m 10 van 371 beoordelingen

Suzanne uit Amsterdam

01-08-2018
1,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vandaag ben ik met mijn Renault Twingo bij Arend Auto Amsterdam Sloterdijk geweest.
Ik heb de auto hier ook aangeschaft.
Mijn man heeft een tijd geleden een afspraak voor een servicebeurt gemaakt. Al eerder was er door deze locatie aangegeven dat er doordeweeks tot 13.00 uur een medewerker was die vlekken verwijderd uit de bekleding.
Mijn man had een afspraak voor 10.15 uur gemaakt. Tijdens het maken van de afspraak heeft mijn man gevraagd of de medewerker die vlekken verwijderd op het moment van de afspraak aanwezig was en of hij/zij de tijd had om de vlek uit de bijrijdersstoel te verwijderen. Dit is toegezegd. Gisteren, de dag voor de servicebeurt, heeft mijn man nogmaals gebeld om dit na te gaan. Ook toen werd er bevestigend geantwoord en werd er aangegeven dat dit op het werkblad genoteerd zou worden, zodat ze het niet konden vergeten. Tijdens beide gesprekken heeft mijn man gevraagd of ik op de auto kon wachten en zo ja, hoe lang het uitvoeren van de servicebeurt zou duren. Hier werd ook bevestigend op geantwoord. De beurt zou ongeveer 45 min. duren.
Vanmorgen toen ik de auto ging brengen, gaf de receptionist aan dat ik in ieder geval twee uur en 15 min. zou moeten wachten op de auto.
Ik heb daarom iemand gebeld die mij op kon halen bij de garage, vanwege andere afspraken die ik had.
Er was wat verwarring over welke beurt er uitgevoerd moest worden. Aangezien de receptionist had aangegeven dat de servicebeurt later uitgevoerd zou worden, omdat ik niet zou wachten, heb ik rond 11.15 uur geprobeerd telefonisch contact hierover op te nemen. Tussen 11.15 uur en 14.30 uur heb ik ongeveer zes keer gebeld. De receptie kon mij allen keren niet doorverbinden met de werkplaats en ook op de drie terugbelverzoeken die de receptie gedaan zou hebben reageerde de werkplaats niet. Dit maakte dat ik niet kon overleggen welke servicebeurt er uitgevoerd moest worden.
Om vier uur werd ik gebeld dat de auto opgehaald kon worden. De vlek was toen niet verwijderd uit de bijrijdersstoel. De receptioniste gaf aan dat zij dit niet doorgekregen had en dat dit ook helemaal niet kon, want daarvoor moesten ze speciaal iemand laten komen.
Toen ik aan gaf dat ik echt heel boos was over de gehele gang van zaken (foutieve informatie vooraf, niet bereikbaar, dus geen zeggenschap over welke servicebeurt, geen vlek verwijderd) gaf zij aan dat zij hier niets aan kon doen.
Er werd geen excuses aangeboden en ook geen oplossing voor het feit dat de vlek nog niet verwijderd is.
Ik vind dit echt een hele slechte zaak en zou iedereen afraden hier een auto te kopen of onderhoud te laten uitvoeren door Arend auto Amsterdam Sloterdijk!


Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

30-12-2017
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Wim uit PURMEREND

29-12-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Robert uit WASSENAAR

22-12-2017
1,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Na reparatie naar huis gereden. Op 600 Meter voor het stoplicht op de N44 bij Wassenaar is de motor gestopt. Weggesleept door de ANWB. Met hetzelfde euvel waarvoor de auto gemaakt was. Inspuit problemen


Robert uit WASSENAAR

22-12-2017
1,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Na reparatie naar huis gereden. Op 600 Meter voor het stoplicht op de N44 bij Wassenaar is de motor gestopt. Weggesleept door de ANWB. Met hetzelfde euvel waarvoor de auto gemaakt was. Inspuit problemen


C. uit WEESP

17-11-2017
9,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit Haarlem

14-11-2017
2,0

Reden bezoek: Andere reden


Andre uit AMSTERDAM

13-11-2017
7,7

Reden bezoek: Andere reden


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

13-11-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: goed


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit AMSTERDAM

13-11-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed: vriendelijk, behulpzaam. Wel telefonisch zeer moeilijk bereikbaar.


Ja, ik beveel dit aan