Beoordelingen Arend Auto Amsterdam West

8,2
188 beoordelingen
  • Service 8,2
  • Deskundigheid 8,3
  • Prijs/kwaliteit 8,1
  • Houding personeel 8,5
  • Communicatie 7,6
1 t/m 10 van 188 beoordelingen

Tom uit AMSTERDAM

26-04-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Betrof APKkeuring , vlot een afspraak kunnen maken en deze is ook verder zonder problemen afgehandeld. Auto bleek zelfs gewassen te zijn


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit AMSTERDAM

26-04-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Prima, alleen telefonishe bereikbaarheid is soms wat moeizaam.


Ja, ik beveel dit aan

Alexander uit Monnickendam

25-04-2017
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Prima,


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit �

25-04-2017
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: uitstekend


Ja, ik beveel dit aan

K uit Amsterdam

25-04-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Bij afspraak 10.15 uur en er op kunnen wachten voor
klein onderhoud. wordt de auto om 11.00uur naar binnen gehaald voor onder houd.dan wordt wachten wel erg lang .


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

24-04-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit AMSTERDAM

21-04-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

L.

20-04-2017
8,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

J uit AMSTERDAM

20-04-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: GOED


Ja, ik beveel dit aan

Frank uit Zwaag

19-04-2017
4,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Telefonische afspraak gemaakt daar mijn auto na een grote beurt en vervanging van de distributieriem 2 keer niet meer wilde starten na een korte onderbreking van 10 á 15 minuten waarbij de inzittenden naast de radio ook de ventilatie en de lichten hadden aan staan. Ik had verzocht te gaan kijken naar de accu, eventueel lekverlies of een andere oorzaak. Helaas kon ik niet de volgende dag maar moest zaterdag komen om 12 uur. Alles bleek die tijd aan de lunch te zijn, en toen ik om kwart over twaalf even mijn gezicht liet zien aan de mensen die verderop in de werkplaats stonden kwam er iemand aan die nog aangaf dat ik wel erg op tijd was. Na de sleutel te hebben gegeven en het probleem te hebben aangegeven kwam de 'monteur'terug met de mededeling dat de accu goed was, verder niets. Ik heb hem aangegeven dat ik voor een accutest ook wel naar de kwikfit of ander bedrijf in mijn woonplaats Zwaag had kunnen gaan, en dat ik hiervoor geen 2 keer 50 kilometer wilde rijden. De man zei verder niets voor mij te kunnen doen, omdat er op zijn briefje enkel stond accutest. Ik verzocht hem mijn ongenoegen te noteren opdat men mij zou kunnen bellen. Helaas is dat niet gedaan. Dit zal voor mij dan ook de laatste keer zijn bij dit bedrijf schat ik in, Kort geleden wilde men voor een 10 gaan, wat mij betreft is het nu geen 6 meer.