Beoordelingen Arend Auto Amsterdam Zuid-Oost

8,4
748 beoordelingen
  • Service 8,4
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8,3
  • Houding personeel 8,8
  • Communicatie 8,2
1 t/m 10 van 748 beoordelingen

R. uit ALMERE

21-09-2018
5,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Sinds de aankoop 5 jaar geleden van mijn dacia lodgy ben ik in onderhoud bij dit bedrijf. Het laatste onderhoud is zeer slecht verlopen. ik ben daarom zeer ontevreden. De exacte feiten en omstandigheden kan ik hier niet in het kort weergeven maar ben wel bereid om dit afhankelijk van uw oprechte interesse om iets te doen aan de klanttevredenheid, in persoon, of schriftelijk kenbaar te maken. Kort samengevat, de service, communicatie en de houding van enkele personeelsleden waren ver beneden het niveau.


P. uit OOSTZAAN

20-09-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Renault Zoë op 14-09-2018 gebracht voor servicebeurt.
Om 15:30 zelf gebeld met vestiging voor status.
Kenteken opgegeven.
Dame aan de lijn belde vestiging waarna ze aan gaf dat er onderdelen besteld moesten worden en de auto pas dinsdag 18-09-2018 klaar zou zijn.
Was geen probleem voor mij.
Werd na een half uur terug gebeld door vestiging.
Ditmaal door de heer die mij in de ochtend had geholpen.
Hij melde mij dat de auto klaar stond?
Vraag mij af hoe dit mogelijk is?


Ja, ik beveel dit aan

E.C. uit Amsterdam

20-09-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

E. uit HAARLEM

18-09-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: alles vogens afspraak en op tijd klaar.


Ja, ik beveel dit aan

M.P. uit AMSTERDAM

18-09-2018
7,5

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

R. uit AMSTERDAM

17-09-2018
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zeer goede ervaring. Vriendelijke medewerker. Duidelijke uitleg over de beurt. Gebeld dat de auto weer gereed stond. Binnenkant van de auto schoongemaakt. Nog een tip: was ook de buitenkant. Zou fantastisch zijn!


Ja, ik beveel dit aan

L. uit AMSTERDAM

17-09-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik wilde een afspraak maken. Dit ging nogal moeizaam. De algemene centrale verbond mij 2 keer verkeerd door ( naar mercedes en ford). Vervolgens niemand aan de telefoon kunnen krijgen van Renault.
Ook de dag erna was het lastig. Na een kwartier proberen heb ik het opgegeven.
Uiteindelijk ben ik met het vervangen van de banden en remschijven naar een andere garage gegaan hierdoor.

De apk en beurt zijn door jullie prima uitgevoerd. Maar de telefonische centrale is een groot verbeter punt.

De cijfers hieronder baseer ik op de geboden service aan de auto.


B.H. uit ALMERE

17-09-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

W. uit ALMERE

17-09-2018
9,7

Reden bezoek: Andere reden


Ja, ik beveel dit aan

C. uit DIEMEN

17-09-2018
2,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Slechte garantie behandeling en afhandeling
Klant niet serieus genomen
Weigering verslag op papier van de verrichtte reparatie
nadat de auto een week bij de dealer had gestaan
Probleem uiteindelijk wel opgelost