Beoordelingen Arend Auto Purmerend

8,8
236 beoordelingen
  • Service 8,8
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,7
  • Houding personeel 8,9
  • Communicatie 8,6
1 t/m 10 van 236 beoordelingen

M.j uit PURMEREND

15-03-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

J.C.M uit MONNICKENDAM

13-03-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

N. uit PURMEREND

04-03-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vriendelijke ontvangst, goede service, precies op papier kon ik zien wat er bij mijn wintercheck uitgevoerd was, dat vond ik erg prettig


F.J. uit Purmerend

04-03-2019
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Was voor een eenvoudige APK.


Ja, ik beveel dit aan

T. uit  

28-02-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

E.H. uit BROEK IN WATERLAND

27-02-2019
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Th.J. uit Alkmaar

26-02-2019
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

H.J. uit LANDSMEER

26-02-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

B. uit Purmerend

23-02-2019
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

A. uit VOLENDAM

23-02-2019
7,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Op de dag dat we de auto kwamen bezichtigen (zaterdag) was een proefrit meteen mogelijk wat lang niet overal het geval is dus een dik pluspunt, vervolgens was er op maandag een financieel akkoord mbt tot onze inruil en was het wachten op een telefoontje dat dinsdag gepleegd zou worden. Toen op donderdag de telefoon nog steeds niet afgegaan is ben ik zelf langs gegaan en opeens was alles mogelijk en snel want zaterdag kon de auto meegenomen worden.
Iets wat we arend niet kwalijk kunnen nemen maar wel voor alle partijen vervelend is, was dat er op de passagiers deur een flinke kras zat maar kosteloos is dit verholpen. De reparatie echter zou 1 dag duren en werd uiteindelijk 5 dagen.
Op nogal dringend advies hebben wij ook een 2-jarig Stern abonnement afgesloten en het pasje zou met enkele dagen op de mat liggen... we zijn nu een goeie maand verder maar van het pasje geen enkel spoor.

We zijn nog steeds hartstikke gelukkig met onze nieuwe auto (ook zonder stern pas) maar qua communicatie valt er wel heeeeel veel te verbeteren bij Arend Auto en we hopen dat de pas alsnog komt (voor januari 2021)

Ge. Familie Kes uit Volendam
Clio Estate NV-050-D