Beoordelingen Arend Auto Purmerend

9,0
138 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,9
  • Houding personeel 9,0
  • Communicatie 8,7
1 t/m 10 van 138 beoordelingen

M.J. uit Heerhugowaard

20-09-2018
5,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Wij hebben onze 2 bussen nieuw bij jullie gekocht, vier jaar geleden. Wij kwamen nu met 1 van ozne bussen omdat we eigenlijk al heel geluidsklachten hadden bij de achter schuif deur maar omdat het nu zo erg werd wilden we dat er naar gekeken werd. Men is van alles gaan doen maar zonder resultaat. Wel kregen we een nota van ruim EUR 280,--. Er werd op dat moment niets anders voorgesteld. Nadat wij gebeld hadden om toch te klagen over een hoge nota zonder resultaat werd er voorgesteld om toch eens te informeren over andere rubbers. Vervolgens niets gehoord. Nadat wij een klachten brief hadden geschreven werden we gebeld en werd er verteld dat er toch een mogelijkheid was om een andere rubber te plaatsen. Dit is uiteindelijk gebeurd en toen waren de klachten ook meteen over. Nog steeds vinden wij dat het bedrag van de nota die gestuurd was terwijl er toen totaal geen verbetering was aan de hoge kant!


Ja, ik beveel dit aan

E. uit HOOGWOUD

17-09-2018
7,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Afspraak om 10.00 gemaakt, deed t personeel eerst koffie. Maak de afspraak dan voor of na de koffie!
Kleine beurt gehad waaruit blijkt dat de remmen minder zijn en aangegeven word binnen een korte tijd weer te laten controleren ipv ter plekke overleg. Wonen namelijk niet om de hoek!


R. uit Oosthuizen

17-09-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

J. uit Purmerend

17-09-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ok, vriendelijk.


Ja, ik beveel dit aan

L. uit AMSTERDAM

17-09-2018
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

C. uit Purmerend

17-09-2018
4,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Slechte ervaring met apk was niet afgemeld en bouten niet aangedraaid die zaten allemaal los. En toen waren wij Spanje. Pech onderweg in Frankrijk door het slecht onderhoud van Renault.
Contact met garage lukte pas na 3 uur telefoon werd niet opgenomen. Hele slechte zaak dit alles bij elkaar. Dus wij gaan nooit meer een auto bij dit bedrijf kopen.


B. uit Purmerend

08-09-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Volendam

01-09-2018
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

M.A. uit Purmerend

28-08-2018
8,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Een goed bedrijf met vakkundig personeel


Ja, ik beveel dit aan

C. uit MIDDENBEEMSTER

26-08-2018
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan