Beoordelingen Auto Allerts B.V.

8,8
48 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8,8
1 t/m 10 van 48 beoordelingen

Tom

01-08-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Had 2 kaale banden.
Kwam door slechte uitlijnen.
Kreeg van Paul , 2 goede gebruikte bandjes uit zijn magazijn
Topkerel en dat na 7 maanden, astra rijdt verder prima.
Dank jullie autoallerts nu kan ik op vakantie zonder bang te zijn voor eene lekke.


Ja, ik beveel dit aan

Erik uit Hoensbroek

11-07-2017
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: De 3 auto gekocht bij allers.
Altijd eerlijk inruil prijs gehad. Nu op bijna 2 jaar maar 400 euro verlies.
Alleen bleek na aankoop van deze polo steeds een lampje brande.
Dit is verholpen, door een andere kattalysator te monteren.
Zonder koste, want een vlaai koste mij niet veel.
Deze polo ruil ik later weer in bij allers.


Ja, ik beveel dit aan

sjeng uit Heerlen

04-07-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: mijne scenic loopt al 1 week slecht. auto schuddelt helemaal.
Vanmorgen bij allerts even gestopt
Paul keek er zelf even na en kwam tot conclusie dat er een bobien kapot was.
auto loopt nu weer goed en was binne 20 minuutjes gemaakt en niks hoefen te betale.
Top service na 4 maanden na de koop.
volgende auto weer hier.


Ja, ik beveel dit aan

petra uit Hoensbroek

30-06-2017
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: ford ka gekocht voor 995 euro, na 1 jaar afkeur apk, laswerk en 2 banden. kosten 450 euro. Gebeld met Paul en hij dit voor mij geregeld voor 150 euro. Alles werd gemaakt incl apk met ook een kleine bijdrage van autoallerts .
Bedrijf laat je na 1 jaar dus ook niet in de kou staan.
Volgende auto weer hier.
Aan te bevelen


Ja, ik beveel dit aan

Chantal

29-06-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Top service !


Ja, ik beveel dit aan

Sylvia uit Hoensbroek

25-04-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik heb eind maart een fiat Punto gekocht 695 euro, mij werd gelijk verteld dat ik de accu even in de gaten moest houden, vorige week kreeg ik idd wat problemen met starten, heb toen gebeld met de garage en gister kreeg ik een nieuwe accu erin gezet, kosten voor mij 0 euro, rij al wat heel jaartjes maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt, dit noem ik service, en niet zoals velen tot aan de deur. Kan alleen maar zeggen van eerste contact tot laatste super service, en zal zeker terug gaan mocht het nodig zijn voor een andere auto, of voor mijn zoon volgend jaar. Toppie.


Ja, ik beveel dit aan

paul uit sittard

24-04-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: De manier waarop deze dhr jongen met mij en ons personeel omgaat, stelde we totaal niet op prijs.
Wat dhr Jongen vergeet te vertellen is dat hij zijn ford fusion inruilde met een slecht lopende motor, maar volgens klant was er niks aan de hand..kosten voor ons 500 euro. Toen ik hem over aansprak bij het terugbrengen van zijn scenic werd ik als leugenaar afgeschilderd en had mijn broer maar beter moeten kijken. We hebben dhr Jongen willen helpen en ook geholpen, maar sommige mensen zijn niet zelfredelijk..vandaar


Ja, ik beveel dit aan

Wiel uit Bocholtz

22-04-2017
5,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ja hier vraag ik me af of ik de enigste ontevreden klant ben
Renault senic gekocht bij dit bedrijf veel mankementen direct gebeldet Paul brengaar langs wordt gemaakt / verholpen
Wagen 1 week daar geweest alleen 1 deel verholpen
Auto gehaald en monteur zei zelf verder geen tijd gehad.
Dus weer met Paul gebeld en weer beloftes doen waar ik nu nog op ben t wachten.
Heb t vriendelijk willen oplossen en maanden gewacht geef nu de zaak aan mijn advocaat
Dus mensen voordat u hier ook maar iets koopt kijk t na betaal niets voordat alles naar u wensen is.
Ik ben nu al maanden verder en veel geld en uren erin gestoken en en alerst beloofd en komt echt niets na.
U kunt mij hiervoor benaderen ik heb alle app verkeer zwart op wit
Vr gr wiel


Dennis uit Heerlen

18-03-2017
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Mijn pasgekochte Renault Clio kwam plots na 2 weken stil te staan. Hierbij twijfelde ik niet langer en heb meteen met Paul gebeld. Hierdoor kwam paul dezelfde dag nog naar mijn werk om een poging te doen de auto over te starten. Dit mocht echter niet baten dus er was iets anders aan de hand. De volgende dag werd de auto afgesleept en bleek de krukassensor defect te zijn. Paul belde mij een dag later en ik kon de auto na mijn werk komen ophalen. Ik kon de auto kosteloos ophalen en dit hoort bij de service aangezien de auto nog geen 2 weken oud is. Ik ben zeer tevreden dat er niet eens over geld gesproken werd en Paul crieert hier dus zeker de mogelijkheid dat ik mijn volgende auto weer bij hem aanschaf.


Ja, ik beveel dit aan

Marcel uit Brunssum

14-03-2017
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Vriendelijk, behulpzaam (kreeg defecte tweede sleutel nog vervangen voor een nieuwe na twee maanden..


Ja, ik beveel dit aan