Beoordelingen Auto De Groot Haren B.V.

8,2
303 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,8
1 t/m 10 van 303 beoordelingen

Johan L W uit Haren

21-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Richard uit Groningen

20-06-2017
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Adriaan uit Groningen

19-06-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

14-06-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit Groningen

06-06-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Helemaal tevreden ! Onderhoudsbeurt keurig volgens prijsopgave , en duidelijke communicatie over reparatie aan de auto. Auto was dezelfde dag weer klaar zoals afgesproken.


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit Haren

01-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed. Geen probleem.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem uit Groningen

31-05-2017
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede, betrouwbare garage, met vriendelijk personeel, snelle service en communicatie, maar soms wat slordig.

Ik heb de auto gebracht voor een grote beurt en om de zonnekleppen te laten vervangen.
Al direct na de grote beurt werkten mijn parkeersensoren niet meer. Toen meteen terug gebeld en afgesproken om er een paar dagen later samen met het vervangen van de zonnekleppen naar te laten kijken.
Bij het vervangen van de zonnekleppen werd mij verteld dat de parkeersensoren waarschijnlijk wel werkten maar niet de geluidsapparatuur die daarbij hoorde. Daarvoor moest een andere afspraak komen om dat nauwkeuriger te laten onderzoeken. Ik geloofde het niet, omdat het apparaat op mijn stuur ook totaal niks meer aangaf (normaal geeft hij het aantal meters afstand van een obstakel als je achteruit rijdt) en ik overwoog zelf om naar een andere garage te gaan voor een second opinion als ze hier geen oplossing voor zouden vinden. Toen ik ook nog eens merkte dat mijn binnenverlichting het niet meer deed, inclusief de net ingebouwde zonnekleppen (waar lampjes in zitten), ben ik dezelfde middag terug gegaan. Ze gingen meteen de auto in behandeling nemen en er werd mij thee en koffie aangeboden. Ik ging deze keer mee in de werkplaats om te kijken hoe zij te werk gingen. Beide problemen bleken snel opgelost te worden, een stekkertje los hier en een bekneld draadje daar. De monteur die mijn problemen oploste was erg vriendelijk, deskundig en bood excuses aan voor het ongemak.

Waar mensenwerk is, kunnen ook fouten gemaakt worden en daarom absoluut geen reden om dit bedrijf te wantrouwen of bij weg te gaan. Maar wat ik wel slordig vind is als je tweemaal achter elkaar een probleem omruilt voor een ander.

Verder ben ik erg tevreden met de service bij De Groot, ze helpen je snel, maken duidelijke afspraken, bellen om te overleggen en communiceren over levering van bestellingen. Privilegekaart bij hun is ook aan te raden.


Ja, ik beveel dit aan

Martin uit Groningen

23-05-2017
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

19-05-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

19-05-2017
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: goed


Ja, ik beveel dit aan