Beoordelingen Auto Gulberg

7,6
4 beoordelingen
  • Service 7,5
  • Deskundigheid 7,8
  • Prijs/kwaliteit 7,5
1 t/m 4 van 4 beoordelingen

roel uit Arnhem

15-09-2017
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: 9 maanden geleden kocht ik mijn auto bij Autogulberg in Helmond. overigens niet een Bmw maar een jong gebruikte Mercedes. het contact met de eigenaar was goed, al vanaf het moment dat ik interesse toonde voor deze auto ben ik netjes geholpen. Ik heb mijn auto gekocht met 6 maanden garantie. Sinds een aantal weken hoorde ik een geluid achter bij de auto wanneer ik over een drempel of slechte weg reed. dit was niet normaal en de auto deinde langer door naar mijn mening, en veerde slecht. wetende dat mijn garantie verlopen is heb ik toch contact op genomen met Autogulberg en dit verhaal verteld. hun reactie was dat ze de auto op konden komen halen om naar het probleem te kijken. Hierbij kreeg ik netjes vrijblijvend een leen auto. nadat er naar gekeken is werd er contact opgenomen en bleken de 2 achterste schokbrekers kapot te zijn. ik baalde hier erg van omdat er niets gebeurd is en dit ook niet normaal is bij een jonge auto. In het gesprek met de eigenaar heb ik daarom ook gevraagd of hij me in de kosten tegemoet kon komen. hij vertelde me dat ze de schokbrekers kosteloos vervangen en de chauffeur de auto weer om komt ruilen. ik zeg top service!! en kom zeker weer terug.


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit Tilburg

22-12-2016
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Geweldig bedrijf, waar maak je dit mee,vorig jaar augustus een nieuwe auto gekocht.
Enkele weken geleden een fluitend geluid geconstateerd.
Na overleg met de chef werkplaats van Autogulberg besloten om de turbo's te vervangen.
Probleem opgelost.
Krijg ik tijdens het in ontvangst nemen van mijn auto, te horen dat ik niets hoef te betalen.
De eigenaar zegt doodleuk tegen mij, service van de zaak!
Ik vond dit echt niet normaal, in een woord geweldig.
Bedankt Autogulberg!


Ja, ik beveel dit aan

Anton uit Best

10-11-2016
4,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Helaas slechte ervaring door facturering die afwijkt.
Montage doet men keurig echter blijkt men meer te doen zonder overleg. Ik ben daar totaal niet van gediend. Indien er meer werkzaamheden zijn dan bel je eerst op alvorens iets zo maar uit te voeren. Niet iedereen heeft een geldboompje in de tuin.
Als ik achteraf na iedere reparatie (2 reparaties binnen een 3 maanden) een liter olie gefactureerd krijg welke ik anders prima zelf had kunnen doen dan vind ik dat niet prettig. Men vergelijkt het na een telefoontje met mijn eigen branche of ik dan ook maar iedere ketel zo bij wil vullen bij klanten. Ja dat wil ik, water kost immers niets en het bijvullen doe ik gratis. Dus nee, ik ben het niet eens met deze werkwijze.


Frank uit Asten

19-02-2015
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan