Beoordelingen Auto Jorg

9,0
133 beoordelingen
  • Service 9,1
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,9
1 t/m 10 van 133 beoordelingen

T.H.L. uit ST MICHIELSGESTEL

26-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: prima geholpen, koffie tijdens het wachten en auto wederom netjes even gewassen, kortom service !


Ja, ik beveel dit aan

Dirk uit Oostmeerlaan 84

08-06-2017
9,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Wij hebben bij Auto Jorg een Ford Mondeo gekocht en onze huidige auto een VW Polo ingeruild.
Onze ervaringen met AutoJorg zijn dat de garage de klanttevredenheid in een hoog vaandel heeft staan en er werkelijk alles aan doet om dit te bewerkstelligen.
Wij raden daarom AutoJorg ten zeerste aan!!


Ja, ik beveel dit aan

A uit overijssel

01-06-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Net autobedrijf met goede service en klantwaarde hoog in het vaandel. Ook bij garantie wordt er gezocht naar een oplossing


Ja, ik beveel dit aan

R. uit ZEELAND

23-05-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Patrick uit Landgraaf

22-05-2017
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Afgelopen jaar juni een nieuwe auto gekocht (Ford Focus Ecoboost 1.0 Titanium) bij Auto Jorg te Veghel, een auto van 2,3 jaar oud en 44k op de teller tegen een vrij gunstige prijs. Contact gehad met Mark, een vriendelijke verkoper en na een proefrit was er een goed gevoel bij onze koop. Uiteindelijk dan ook de auto gekocht, echter tijdens de aflevering viel op dat er nog winterbanden opzaten, waarna wij ook een setje zomerbanden via auto Jorg aangeschaft hebben en ook de vervanging hebben laten uitvoeren. Ondanks dat wij op de hoogte waren van enige beschadiging aan de velg bleek na thuiskomst dat een van de vier banden behoorlijke flinke schade had en de nerf binninin zichtbaar was, kortom nogal levensgevaarlijk daar deze makkelijk kapot kon gaan. Over en weer gemaild om dit op te lossen, maar tot een correcte afhandeling kwam het niet echt. Er werd zelfs een voorstel gedaan om de banden op te halen, door Jorg zelf, maar een nieuwe band / vervanging / omwisselen van de band kwam het niet. Uiteindelijk hebben we zelf de band lokaal aangeschaft a 150 euro, maar de oplossing vanuit Jorg kwam er niet echt. Het voorstel was om, wanneer een kleine beurt uitgevoerd moest worden, we terug konden komen waarna een gedeelte van de kosten gecompenseerd zou worden. Enig water bij de wijn maar niet waar wij op gehoopt hadden, enfin na akkoord te zijn gegaan was het dossier voor ons danook gesloten.
Na een half jaar enkele plezierige km’s te hebben gemaakt begonnen er gebreken te onstaan, toen de auto 6,5 maand oud was bleek de waterpomp kapot. Contact opgenomen met Auto Jorg en zei gaven aan dat zei niets konden betekenen daar de BOVAG garantie net verlopen was, oftewel ‘heel vervelend maar helaas’. Een waterpomp vervangen is gelukkig niet een hele dure reparatie, maar enige service / toenadering was een mooi gebaar geweest. We namen de kosten maar voor lief en hebben de reparatie kosten zelf maar betaald a 300 euro. We vonden het wel enigzins vreemd dat de waterpomp nu al stuk was, daar deze normaliter langer meegaat dan 2/2.5 jaar. Nog geen week na deze reparatie kreeg onze auto allerlei storingen, waardoor de motor uitviel. Na 2 weken onderzoek bij onze eigen garage (niets opgeleverd, wel zagen ze dat er enkele vreemde metingen waren, zoals 12 foutcodes en 5x zoveel ampere aan stroom bij brandstofpomp) en na 1 maand onderzoek bij een FORD garage, bleken er zeer veel gebreken aan onze auto te zijn. 3 kapotte/versleten sensoren, een kapotte Accu, een versleten brandstofpomp en een (in de motor verborgen) O-ring die lekt. Tijdens het rijden van de auto zou de motor een vastloper kunnen krijgen, kortom rijden is niet mogelijk. 3 maanden heeft de auto zowat stilgestaan (wegenbelasting en dure verzekering liepen door uiteraard). Door Ford geschatte gemaakte- en aankomende kosten bedragen +\- 3500 euro. Iets dat je niet verwacht voor een auto met weinig KM’s en niet oud is qua ‘levensjaren’.
Na zeer veel over en weer contact, waarin het leek dat Auto Jorg met ons zou meedenken, kwam er uiteindelijk 0.0 uit. De toenadering was 150 euro compensatie in de maakkosten wanneer de reparatie bij Jorg uitgevoerd werd. De reparatie aan de O-ring konden ze niet goedkoper maken dan wanneer Ford dit zou uitvoeren, enige twijfels over kunde van deze ogenschijnlijke moeilijke reparatie daargelaten. 150 euro is in onze ogen niet eens meedenken, het is eerder je (goedbetalende) klant belachelijk maken, zeker wanneer men telefonisch aangeeft veel goedkoper in maakloon te zijn dan Ford. Een ritje vanuit thuis naar Veghel is ook nog een smak benzinekosten voor ons, tel daarbij dit ‘voorstel’ op en je kunt niet anders concluderen dat er geen enkele meerwaarde is om de auto bij Jorg te laten repareren. Ze gaven meermaals aan dat ze ons eigenlijk niet hoeven te helpen, aangezien de BOVAG voorbij is, maar wanneer je bedenkt dat we ongeveer 16k euro hebt achtergelaten en dit geen gebreken zijn die van de een op de andere dag ontstaan, vinden wij het te schandalig voor woorden en is dit verre van klantenservice. Na maanden over en weer mailen/bellen/verzekering op de hoogte brengen zijn wij ondertussen zo moe van dit hele gedoe, dat we ons er maar bij neer hebben gelegd en alle kosten zelf betalen. Een verzekeringskwestie ervan maken zou ons 6 maanden duren, waarbij we niet in de auto mogen rijden. Dus onze autovakantie naar Italië zou dan of geannuleerd moeten worden, of een huurauto moeten huren (a 800 euro). Het was kommer en kwel afgelopen 4 maanden qua auto, en uiteindelijk zonder resultaat / service. We hadden niet gerekend op 100% vergoeding van de kosten, maar een gepaste service zou bewijzen dat jullie alles/veel voor een klant doen. Dit is geen manier om met klanten om te gaan, ongelofelijker wordt het wanneer we onderstaande recencies lezen waarbij wel een goede oplossing is gezocht. Wij kunnen alleen maar iedereen waarschuwen; kijk snel verder dan auto Jorg wanneer het op service aankomt!


A.B.A. uit Deventer

20-05-2017
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de onderhandeling en aankoop van onze nieuwe (gebruikte) BMW 2-serie bij garage Jorg. De heer Jorg Hendriks heeft ons echt naar alle tevredenheid geholpen met de zeer prettige onderhandeling over de uiteindelijke prijs die wij moesten betalen.
Gezien dat wij uit het oosten op afstand de auto hebben moeten beoordelen, was dit echt overeenkomstig met de foto's die wij in eerste instantie hebben moeten beoordelen. Op basis van de kwaliteit van de auto, en de prettige onderhandeling, zijn we eigenlijk zeer snel tot een definitieve koop overgegaan. Nogmaals bedankt Jorg!


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

16-05-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prettig contact, zeer klantvriendelijk, heldere afspraken. Mooi bedrijf met mooie auto's!


Ja, ik beveel dit aan

I. uit BREDA

16-05-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik word altijd netjes geholpen door iedereen op de werkplaats, altijd tevreden over de hulp die ze bieden


Ja, ik beveel dit aan

F. uit VEGHEL

15-05-2017
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Deskundig advies. Weer een paar nieuwe bandjes op mijn Fiat 500


Ja, ik beveel dit aan

B. uit SINT-OEDENRODE

15-05-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Afgelopen week een groot olielek laten maken bij AutoJorg. Meerdere malen gebeld en overlegd hoe we dit op de meest gunstige manier te verhelpen, zowel de auto zelf als het financiële plaatje. Goede uitleg gehad over wat er precies aan de hand was en wat alles bij elkaar ging kosten. De tijd dat mijn auto in de werkplaats stond (en dat was wel een aantal dagen) geheel gratis vervangend vervoer gehad. Opnieuw een topervaring bij AutoJorg gehad dus!


Ja, ik beveel dit aan