Beoordelingen Auto Sport Brouns B.V.

8,8
354 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,6
331 t/m 340 van 354 beoordelingen

Rene uit Sittard

08-03-2012
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Gé uit Heerlen

27-02-2012
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

M. uit Heerlen

12-02-2012
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede service en erg klantvriendelijk


Ja, ik beveel dit aan

Philip uit Berlaar (België)

09-02-2012
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Mijn ervaring met dit bedrijf was zéér positief. Goede ontvangst, afspraken die netjes werden nagekomen, duidelijke communicatie... Ook bij de externe keuring (2u!) van de wagen waren zij behulpzaam en kon er gebruik gemaakt worden van hun infrastructuur. Deze keuring bevestigde ook in grote mate hetgene wat zij mij over de wagen hadden verteld. Verder hebben ze netjes de exportpapieren in orde gebracht alsook een Europees certificaat van overeenstemming aangevraagd zodat ik in België niet meer langs de invoerder moet gaan. Ook hebben ze oog voor kleinere zaken. Zo hebben ze voor mij oa bij BMW de officiële optielijst van mijn wagen (volgens chassisn°) opgevraagd. Misschien niet zo belangrijk maar wel een meerwaarde voor mij.
Kortom, vooral positieve ervaringen en een tevreden klant.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

27-01-2012
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

niels uit maastricht

21-01-2012
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

John uit Heerlen

16-01-2012
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Typisch kleiner maar goed georganiseerd bedrijf. Korte lijnen en dus snelle actie. Goede en noodzakelike communicatie tussen commercie en garage/techniek.


Ja, ik beveel dit aan

mr. F.W.C. uit Scheulder

17-12-2011
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Mooie gebruikte auto's en showroom.
Onjuiste vermelding van accessoires bij verkoop in showroom.
Garantie waarvoor extra moet worden betaald stelt niets voor en gemaakte afspraken worden niet dan wel onvolledige nagekomen zodra daar enige kosten aan verbonden zijn.
Bedrijf is er op gericht om als het aankoopbedrag voldaan is zo min mogelijk aan service te verlenen, waarbij niet van de klant wordt uitgegaan, maar van een zo hoog mogelijke winst/rendement voor het bedrijf. Bijna alle kosten in de garantieperiode probeert men door de klant te laten betalen, waarbij men er niet voor schroomt zelfs daaruit nog winst te willen behalen en exorbitant hoge herstelkosten te noemen, zelfs nadat een herstel op kosten van de zaak is toegezegd. Voorbeeld motorkap zou opnieuw gespoten worden; dit bleek kennelijk te duur te zijn (volgens zeggen € 1.500,--). Voorstel: ieder de helft, maar blijkt achteraf slechts € 600,-- te kosten, dus € 150,00 extra winst. Je wordt gewoon voor het blok gezet. Hier ben ik niet op ingegaan en er is een ander compromis overeengekomen. Het herstel heeft meer dan een half jaar in beslag genomen.

De in de auto reeds ingebouwde catkit bleek niet geschikt te zijn voor mijn telefoon (hoofdzakelijke voor zakelijk gebruik), maar werkte wel op de telefoon van de monteur en dat was voldoende om te zeggen dat alles goed werkte. Niet de monteur koopt een auto, maar ik (ontevreden dus). Op advies van het bedrijf heb ik desalniettemin een nieuwe telefoon uit het duurdere segment voor zakelijk gebruik aangeschaft. Deze bleek ook niet geschikt voor de reeds ingebouwde carkit. Advies garage: u had ook een ander merk telefoon moeten kopen; wij adviseren een nieuwe carkit, welke vervolgens is ingebouwd, alles op eigen kosten. Alleen met een groot probleem: om de carkit en de radio te gebruiken moet men de motor laten draaien. Dat kon beslist niet anders, terwijl een heel regiment aan deskundigen (merkdealer, vakgarage, catkit inbouwcentra en leverancier carkit zelf) zeggen dat het euvel binnen een half uur is verholpen (twee draden verwisselen). Men hield echter vol dat de carkit correct was ingebouwd en dat men contact had gehad met hetzelfde carkit inbouwcentrum als ik had, en dat die hun visie ondersteunden. Het door derden laten aanpassen van de carkit was ook voor eigen risico en kosten; ook dit was onbespreekbaar.
Bij de inbouw van de carkit presteert men het zelfs om een leren bekleding te beschadigen (stukken eruit) en dan doodleuk te zeggen dat dat het risico van de klant is en je voor verhaal bij de vorige eigenaar moet zijn, omdat die de afstandsbediening heeft geplakt c.q. heeft laten vastplakken.
Gevolg weer laten uitbouwen, ditmaal op kosten van de zaak en geld terug en blijvende schade aan de lederen middenconsole. Zo kan ik nog een waslijst aan zaken opnoemen.

Ik heb me echter beperkt tot de meest ergerlijke zaken. Kortom, mooie auto's, bijzonder slechte service en absoluut geen aanrader na 40 jaar auto's gekocht te hebben bij merkdealers, waar ik dit soort problemen nooit heb behoeven te ervaren. Als nabrander kreeg ik te horen dat mijn verwachtingspatroon qua service veel te hoog lag en ik begrip moest hebben voor de situatie van de garage. Kortom: met alle bijkomende kosten is de auto aanzienlijk duurder uitgevallen dan dat ik hem bij een merkdealer zou hebben gekocht, met waarschijnlijk een veel betere service.

‘S–middags is een nieuwe carkit ingebouwd door een specialist en werkt perfect.

mr. F.W.C. van Geel


Anoniem

16-12-2011
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

vincent uit megchelen

13-12-2011
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan