Beoordelingen Auto Wüst Oud Beijerland

8,8
638 beoordelingen
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,3
1 t/m 10 van 638 beoordelingen

c.a.rietveld uit Puttershoek

21-08-2017
10
Ja, ik beveel dit aan

Sylvia uit Piershil

21-08-2017
9,3
Ja, ik beveel dit aan

J.C. uit Heinenoord

21-08-2017
8,7
Ja, ik beveel dit aan

hans uit numansdorp

21-08-2017
7,0
Ja, ik beveel dit aan

Kleis

21-08-2017
7,7

Ervaring: Goed.


Ja, ik beveel dit aan

Erwin uit Barendrecht

20-08-2017
2,3

Ervaring: Er is een slechte ervaring met auto Wust. Auto gekocht afgeleverd, moest ten eerste al binnen het jaar gekeurd worden ( dit had tegelijkertijd met de aflevering gedaan kunnen worden). Ten tweede de auto had afleveringsbeurt gehad en bij de keuring werd er al geconstateerd dat de remblokjes vervangen moesten worden. Dit had toch ook al bij afleveringsbeurt geconstateerd kunnen worden en uit goed fatsoen vervangen kunnen worden. Ten derde de auto werd gebracht voor een beurt na 1 jaar en er werd geconstateerd dat de luchtfilter en bougies moesten worden vervangen. Nogmaals dit zijn dingen die niet ieder jaar hoeven te worden vervangen en dit had ook met de afleveringsbeurt gelijk geregeld kunnen worden. Ten vierde ik kreeg onlangs een brief van Mercedes om preventief een onderdeel te vervangen. Ik heb gelijk de garage gebeld of evt het onderdeel er was of besteld kon worden en 's nachts geleverd kon worden, zodat ik evt de andere dag langs kon komen om te repareren. Het zou maar een kwartiertje werk zijn was al mij verteld, want ik ben door mijn werk niet bij machte om makkelijk doordeweeks vrij te nemen. En deze bewuste dag was ik nog vrij van vakantie. De man waar ik het aan vroeg van de werkplaats had waarschijnlijk geen zin of een slechte dag want ik zou eerst terug gebeld worden, uiteindelijk zelf moeten bellen. Na diverse keren dit voorgaande aan de persoon gevraagd te hebben, bleef de man beweren kom volgende week maar dan is het onderdeel er. Om een lang verhaal kort te maken, dit was een staaltje "geen zin om mee te werken ik heb nog meer te doen, ik zit bij Mercedes". en een prettige dag verder. U begrijpt dat ik mijn ongenoegen maar aan iedereen die het horen wilt kenbaar maakt over de afhandeling van de firma Wust en dat ik in zeer grote waarschijnlijkheid nooit meer een auto bij deze firma zal kopen. Want ik heb geen zin om weer achteraf met zogezegde "slijtage" onderhevige onderdelen op de rekening te krijgen die eigenlijk al een beetje bij de afleveringsbeurt geconstateerd hadden kunnen worden.

Mvg Erwin van der Hoek


Elly uit Bergschenhoek

20-08-2017
9,0
Ja, ik beveel dit aan

T uit Oud-Beijerland

20-08-2017
10

Ervaring: Geweldige service


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

19-08-2017
10
Ja, ik beveel dit aan

p uit oude-tonge

19-08-2017
6,3