Beoordelingen Autobedrijf Bochane Arnhem

8,0
230 beoordelingen
  • Service 8,1
  • Deskundigheid 8,2
  • Prijs/kwaliteit 7,6
1 t/m 10 van 230 beoordelingen

Edwin uit Arnhem

29-11-2016
4,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Tijdens reguliere onderhoudsbeurt vergeten de handrem te controleren, met alle schadegevolgen vanden. Naderhand naar een andere garage in de buurt gegaan om alsnog dit onderhoud te laten uitvoeren en de schade te laten repareren bij een autoschadebedrijf. Ik ga hier nooit meer naar terug.


Dave uit Arnhem

19-10-2016
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik heb elders een Fiat Panda occasion gekocht en hierbij moest de distributieriem vervangen worden. Gelijk ook een kleine beurt laten doen. Ik ben zeer tevreden! Vriendelijk personeel aan de balie, extra kosten overlegd en advies gegeven over wat er qua onderhoud volgend jaar aankomt. De auto was ruim op tijd klaar, kreeg netjes een telefoontje en bij ophalen is netjes uitgelegd wat en waarom het gedaan was.


Ja, ik beveel dit aan

Marjolein uit Utrecht

12-10-2016
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prima geholpen door Emrah Keten bij de aanschaf van een occasion. Uitleg en proefrit geen probleem, alle verdere afspraken werden netjes en tijdig afgehandeld. Als extra service werd de auto gratis in Utrecht afgeleverd. Ben zeer tevreden.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

21-06-2016
3,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Per mail een afspraak gemaakt voor een proefrit.
De auto van mijn keuze stond niet klaar maar een oudere, zeer vieze variant. Verder ging van het ontvangst geen enkele hartelijkheid uit.
Slaapverwekkend. Totaal geen dynamiek.
Totale minachting naar mij als klant.


Anoniem

21-06-2016
3,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Per mail een afspraak gemaakt voor een proefrit.
De auto van mijn keuze stond niet klaar maar een oudere, zeer vieze variant. Verder ging van het ontvangst geen enkele hartelijkheid uit.
Slaapverwekkend. Totaal geen dynamiek.
Totale minachting naar mij als klant.


Dhr./mevr. uit Weurt

11-06-2016
1,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: zeer slecht komen afspraken NIET na op aangedrongen 3x dat de nieuwe auto 1 april afgeleverd zou worden de mannen zetten de auto gewoon op maart ! zonder reden ! auto is geannuleerd


hetty uit huissen

11-01-2016
3,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Eind december nieuwe Panda hd-169-h gekocht.
Schriftelijke offerte luidde bij inruil 5500 bijbetalen, of 6000 bij een
1.2. versie. Verbazingwekkend was dat tijdens gesprek dit bedrag werd opgehoogd naar 7250. Met als motivatie een kras en hogere
kilometrage. Deze beide zaken waren jullie bekend, de auto is altijd bij jullie in onderhoud geweest.
Het meest vreemde vonden wij de meerprijs voor het rijklaar maken van de 1.2. versie die honderden euros meer moest opleveren. Onzin en niet vermeld in de offerte!
Heer Keten vertelde dat onze winterbanden op de nieuwe panda
konden worden gemonteerd. We hebben deze gebracht!
Bij afhaal van nieuwe auto bleken ze om een of andere technische reden niet te kunnen, maar de hr Keten zou het afgelopen week oplossen. Tot op heden niets gehoord en de winter nadert!


Joop uit Bemmel

04-01-2016
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

04-01-2016
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik ben inmiddels al een aantal jaren klant bij Bochane Arnhem - Fiat. Ik ben 29 december voor een onderhoudsbeurt voor mijn Fiat 500 langs geweest. Gezien de kilometerstand werd te plekke besloten om hier een 30.000 kilometer beurt van te maken. Wat dus blijkbaar extra kosten meebrengt vanwege vervanging van onderdelen e.d.
Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken, Kleine toelichting op Prijs/Kwaliteit: ik schrok wel wat van de kosten. Normaliter kost een beurt rond de 200 EUR nu was ik dik 400 EUR kwijt. En mij is dan niet duidelijk waar 'm dat dan allemaal in zit..
Ontvangst Receptie: ik moest wat lang wachten en het duurde ook wat lang voordat een tweede person aanschoof aan de balie.
En n.v.t. bij Of alle werkzaamheden waarvoor opdracht gegeven is naar tevredenheid zijn uitgevoerd: ik moet a.s. donderdag terug omdat een kapotte box besteld moest worden. Dus is nog niet afgehandeld.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

28-12-2015
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan