Beoordelingen Autobedrijf Bochane Nijmegen

7,9
230 beoordelingen
  • Service 8
  • Deskundigheid 8,2
  • Prijs/kwaliteit 7,3
1 t/m 10 van 230 beoordelingen

Anoniem

12-07-2017
3,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Heb me in een bepaalde richting gedrukt gevoeld, niet serieus genomen, de zeur die weer om informatie en inzage vraagt, slechte service bij ophalen inruilwagen, stukje aangeboden service is niet geboden, meer onkosten aan de inruilwagen dan aangegeven dus weer onvoorziene onkosten en nu nog steeds motorprobleem. De weg op gestuurd met amper een werkende rem, geen olie en koelvloeistof. APK papieren inruilwagen kwijt. Verkoper heeft zijn best gedaan, is vriendelijk gebleven, maar zal beperkt geweest zijn door de bedrijfsvoering van Bochane. Achter af nog factuur en herinnering ontvangen die was kwijtgescholden.


Sandra uit Nijmegen

12-07-2017
3,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Heb me in een bepaalde richting gedrukt gevoeld, niet serieus genomen, de zeur die weer om informatie en inzage vraagt, slechte service bij ophalen inruilwagen, stukje aangeboden service is niet geboden, meer onkosten aan de inruilwagen dan aangegeven dus weer onvoorziene onkosten en nu nog steeds motorprobleem. De weg op gestuurd met amper een werkende rem, geen olie en koelvloeistof. APK papieren inruilwagen kwijt. Verkoper heeft zijn best gedaan, is vriendelijk gebleven, maar zal beperkt geweest zijn door de bedrijfsvoering van Bochane. Achter af nog factuur en herinnering ontvangen die was kwijtgescholden.


Theo uit NIJMEGEN

19-06-2017
4,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Via Bohane-lease is de clio in onderhoud bij deze garage. Het gaat te ver om alle problemen te vernoemen:
1. Auto start in de zomer van 2015 niet meer met de card. Toch word ik zonder reserve card op vakantie gestuurd omdat de printplaat in de card kapot zou zijn. Ik met hem nu nog terug krijgen en garage zegt niet te weten waar de card is
2. Een velg zou moeten worden vervangen `a 289,00 en toen ik aangaf dat niet te willen betalen kon de oude veld ineens weer gemaakt worden.
3. Voertuig verliest ruim een jaar reeds koelvloeistof en ondanks garagebezoeken is dit probleem nog immer niet verholpen. Bij Hofke in Beek waar ik langskom schep ik om de 3 dagen slootwater om het geheel bij te vullen.
4. Ruimn een jaar geleden beet onzepup aan de zijkant van de sleutel. Al die tijd mee kunnen rijden evenals collega's in deze auto. Nu doet de card het niet meer (ja ja en de originele card ligt nog bij Bochane) en zegt men dat het door de beten van puppy komt. Men trekt mijn eerlijkheid en de getuigeverklaringen van mijn collega's in twijfel door te zeggen dat ik " lieg".
5. APK wordt ondanks verzoek niet uitgevoerd zodat ik brief vabn RDW krijg dat het al had gemoeten
etc etc etc


Diana uit Zeewolde

24-05-2017
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Vervolg op onze eerste recensie. Net bij de garage monteur van onze plaatselijke garage: er zat 6 ltr olie in het blok terwijl er 3,5 liter olie is toegestaan. Daarom wordt motorblok nu gereviseerd. Dit had Bochane bij de vloeistoffencheck moeten zien. Zij zijn hierin ernstig nalatig geweest.


Diana uit Zeewolde

24-05-2017
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Auto gekocht en in eerste instantie goed gevoel bij. Werd gezegd: misschien klein beurtje geven meer niet. Nu kleine maand later auto aangeboden bij andere garage ivm beurt. Blijkt er flink motorisch probleem te zijn! Garage constateert dat er nimmer onderhoud aan deze auto is uitgevoerd. Dit had de verkoper moeten weten en zij hadden dit moeten uitvoeren. Schandalig dat er een auto wordt verkocht zonder een beurt. Dat zijn de bevindingen van de garage waar auto nu al een week staat. Dit probleem had verkopende partij echt moeten zien. Wij hebben flink moeten sparen om deze auto te kopen en zijn dan ook zeer boos en verdrietig dat dit kan en mag gebeuren. Gebeld met Bochane, werden zo afgewimpeld! Nooit meer Bochane!


Anoniem

17-05-2017
1,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: De binnenspiegel van mijn Renault uit 2012 (bij Bochane aangeschaft) liet 6 maanden geleden los. Ik ben daar uiteindelijk 4 keer voor bij Bochane teruggeweest omdat steeds de verkeerde amateur met de verkeerde lijm gewerkt heeft. Na 3 keer hebben ze mijn auto 3 dagen vast gehouden om de lijm te laten uitharden. Achteraf kreeg ik de rekening van de werkplaats en van de leenauto, terwijl ik ook nog een 'Service Plus' abonnement heb. Na zeker 8 keer bellen en communiceren, 3 nieuwe facturen was eindelijk dit bedrag van de auto. Nu, 6 maanden later heeft mijn spiegel wederom los gelaten.

Incapabel en veel te duur.


Anoniem uit Nijmegen

24-03-2017
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik ben keurig geholpen door de hr.Mehdi Kbiri, verkoopleider loop overigens al zeker meer dan dertig jaar bij deze garage dus dan is de service wel goed te noemen!! Een kennis van mij heeft er ook een auto gekocht.Kort samen gevat prima bedrijf...

Adrie Eggenhuizen


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem uit Nijmegen

24-03-2017
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik ben keurig geholpen door de hr.Mehdi Kbiri, verkoopleider loop overigens al zeker meer dan dertig jaar bij deze garage dus dan is de service we goed te noemen!! Een kennis van mij heeft er ook een auto gekocht.Kort samen gevat prima bedrijf...


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

11-11-2016
1,0

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: We hebben een onderdeel besteld, maar dat moet dan via het magazijn in Arnhem en die sturen dat dan weer door naar Nijmegen. De vestiging in Nijmegen moet dan bellen dat het binnen is. Dit is niet gebeurt en nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld. Sinds Bochane besloten heeft het magazijn uit de vestiging Nijmegen te verwijderen is het moeilijk om iemand te spreken over onderdelen. Als je vraagt om terug gebeld te worden dan gebeurt dit 9 van de 10 keer NIET. Ze zijn slecht of niet bereikbaar.


Maria uit Beek

03-08-2016
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed.
Jammer dat ik niet gebeld ben toen de auto klaar was.
Mij werd verteld dat het streven rond 13.00 uur zou zijn, en dat ik gebeld zou worden, maar om 16.00 uur had ik nog niets gehoord.
Heb toen zelf contact opgenomen. Bleek dat ie al klaar stond.
Vervelend, zeker omdat ik er de hele middag rekening mee heb gehouden, maar ook de persoon die me met de auto naar de garage zou brengen.