Beoordelingen Autobedrijf De Beer

8,3
697 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 7,9
1 t/m 10 van 697 beoordelingen

Willem uit Hoogvliet Rotterdam

07-03-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: heel goed.


Ja, ik beveel dit aan

M uit DEVENTER

05-03-2019
1,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Zeer slechte service, er is van alles beloofd en vrij weinig nagekomen. Meedenken met de klant en eigen fouten erkennen is er niet bij


INA uit Dordrecht

04-03-2019
1,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vanaf de overname door autobedrijf de Beer, ben ik niet meer echt tevreden geweest. Het begon met een afspraak voor een beurt. Gebeld door de Beer voor een afspraak, maar de afspraak was de betreffende dag niet meer te vinden. Ben overigens wel geholpen. Vlak voor de kerst afgelopen jaar had ik schade aan mijn auto opgelopen. Als eerste naar de Beer gegaan. Daar werd door een verkoper de schade geschat, maar degene, die er verstand van had, was even bij de buren. Hij zou snel terug komen. Ik kon daar even op wachten. Na zeker 45 min. was de betreffende medewerker er nog niet. Toen heeft de verkoper foto's van de schade gemaakt en de medewerker zou mij bellen zodra hij terug was. Na ca 2 uur ben ik uiteindelijk gebeld en werd mij een schadebedrag medegedeeld ( ik vroeg om een offerte op papier, maar dat kon niet zomaar, want dat zou de schade afdeling moeten afgeven) en tevens werd er gezegd, dat de bestickering er niet meer op zou zitten. Daar was ik het niet mee eens en heb gezegd, dat deze er zeker weer op moest komen. Dat zou een probleem zijn, omdat het geen originele Kia-bestickering zou zijn, volgens de medewerker. Dat is niet correct. Het is wel degelijk een originele door Kia geleverde bestickering. Hij zou gaan informeren en zou mij terug bellen. Nooit meer iets vernomen. De auto is dus elders gerepareerd, incl. bestickering.
Het volgende was de periodieke keuring. 's-Morgens even over 8.00 uur stond de auto bij de garage. Leenfiets meegekregen, prima service.
Rond half 12 ben ik gebeld, dat mijn mistachterlicht het niet zou doen. Ze moesten daar diagnose apparatuur voor gebruiken. Dat zou ongeveer een uur in beslag nemen. Rond 15.00 uur maar eens even gebeld, maar er was nog niets gebeurd. Ik heb ze toen medegedeeld, dat ik de auto om kwart voor 5 sowieso zou ophalen, ongeacht of er wat gedaan zou zijn. Rond kwart voor 4 ben ik gebeld, dat ze ontdekt hadden, dat de schakelaar voor het mistachterlicht kapot was. Vond ik heel raar. Ik had deze nog nooit gebruikt en bij de vorige keuring was de auto goedgekeurd, dus het licht zal het toen wel hebben gedaan. De schakelaar moest worden besteld en er moest een nieuwe afspraak worden gemaakt. De man achter de receptie is de enige, die van mij een dikke 10 krijgt. Hij is super vriendelijk gebleven, heeft keurig uitgelegd, waarom het vervangen van de schakelaar zo veel geld moest kosten en de afspraak gemaakt voor het vervolg.
In de loop van de week, ben ik toch maar eens gaan controleren, of mijn mistlichten het inderdaad niet deden. Wat bleek, ik kon de mistlichten zonder problemen aanzetten. Toen werd ik toch wel heel erg boos. De volgende ochtend ben ik naar de garage terug gegaan. Daar heb ik de man achter de receptie weer gesproken. Allereerst heb ik gezegd, dat ik de volgende maandag een afspraak had voor plaatsen van een nieuwe mistlichtschakelaar en vervolg van de keuring. Dit heeft hij bevestigd. Vervolgens heb ik hem vriendelijk gevraagd om even mee naar buiten te gaan. Daar heb ik hem laten zien, dat mijn mistlichten het prima en zonder haperen deden. Hij was zeer verbaasd. Ik heb hem gezegd, dat ik heel erg boos was over deze gang van zaken.
Mijn complimenten voor deze zeer correcte man. Hij kon aan deze situatie niets doen, maar ik vind het nogal triest, dat hij door medewerkers van zijn bedrijf voor dit soort feiten wordt geplaatst.


Annick uit Spijkenisse

04-03-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Rob uit Rotterdam

04-03-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Gastvrij


Ja, ik beveel dit aan

connie uit Rotterdam

04-03-2019
8,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Prima


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

04-03-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

Leo uit Heerjansdam

13-02-2019
2,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Vanochtend de dealer in Dordrecht bezocht i.v.m. interesse in de Kia Picanto. Opvallend: niet echt gemotiveerde verkoopadviseurs, geen begroeting. Een van de adviseurs zat op de balie van de receptie en bleef daar gedurende ons bezoek ook zitten. U begrijpt: onze nieuwe auto wordt niet bij deze dealer gekocht.


Yvonne uit Barendrecht

10-02-2019
8,7

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ja, ik beveel dit aan

diara uit rotterdam

05-02-2019
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: goed


Ja, ik beveel dit aan