Beoordelingen Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

8,8
421 beoordelingen
  • Service 9
  • Deskundigheid 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,5
1 t/m 10 van 421 beoordelingen

Matheus uit Haarlem

18-06-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

PhotoMY uit Westervoort

17-06-2018
9,5

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Otto de Gooijer en team, goede en snelle maar vooral uitgebreide service. Ww komen gier geaag terug!


Ja, ik beveel dit aan

Henk uit Kesteren

14-06-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Patrick uit Elst

13-06-2018
10

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Zeer klantvriendelijk goede service goede prijs


Ja, ik beveel dit aan

Kim uit Veenendaal

05-06-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ontzettend goed altijd gastvrij!!


Ja, ik beveel dit aan

Klaas uit Opheusden

04-06-2018
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Prima afspraken te maken. Goede service. Ook in geval van een oude auto objectieve adviezen voor wel of niet repareren.


Ja, ik beveel dit aan

Adrie uit Rhenen

01-06-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Heel goed!


Ja, ik beveel dit aan

Lineke uit Delft

01-06-2018
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Dank Otto de Gooier voor de prettige en efficiënte inruil van mijn auto! Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!


Ja, ik beveel dit aan

Ali uit Den Haag

28-05-2018
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Perfect


Ja, ik beveel dit aan

Tom uit Veenendaal

25-05-2018
5,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Helaas geen goede ervaring. Gekomen voor een proefrit, die mogen maken en pas daarna kregen we te horen dat er een optie op de auto was. Helaas hadden we een rit van een half uur achter de rug om bij De Gooijer te komen en tijdens de proefrit €16 betaald voor een kentekencheck. Iets wat we niet hadden gedaan als we wisten dat er een optie op de auto was. Vervolgens zouden we de volgende dag rond de lunch teruggebeld worden met de uitslag van de optant. Dat werd 18.45 uur in de avond. Toen we de heer De Gooijer onze tip meedeelden (‘laat n klant bij proefrit weten dat de auto onder optie is’) werd meneer De Gooijer minder aardig. Tegenspraak duldt hij dus niet. Jammer, want het lijkt ons leerzaam als een potentiële klant advies geeft. Geen herhaling voor ons dus.