Beoordelingen Autobedrijf De Wildt

9,2
96 beoordelingen
  • Service 9,4
  • Deskundigheid 9,2
  • Prijs/kwaliteit 9
1 t/m 10 van 96 beoordelingen

Reinier uit Lemmer

26-07-2017
9,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik heb hier mijn droomauto gevonden, wat een super service en eigenaar Rob luistert goed naar de wensen van de klant. Geen opdringerige verkopers hier of domme verkooppraatjes. Ga zo door met dit mooie autobedrijf!


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Schiedam

01-07-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Alsof je in een warm bad stapt. Bij elke bezoek een hartelijke ontvangst vergezeld met een bakkie koffie. Personeel en eigenaar uiterst sympathiek. Service en ontvangst geven een nostalgisch gevoel, al met al een hele prettige garage.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

30-06-2017
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Jos uit Hillegom

23-05-2017
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Klantvriendelijk en professioneel personeel. Alles keurig geregeld, geen verrassingen. Toezeggingen worden nagekomen, men neemt de tijd voor een klant. Als klant voel je je geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Klaas uit Sassenheim

18-05-2017
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Dertig jaar klant zegt genoeg. Mijn ervaringen zijn ronduit positief. Dat geldt zowel in zakelijk als in persoonlijk opzicht.


Ja, ik beveel dit aan

Paul uit Hoofddorp

13-05-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Een autobedrijf zoals je je wenst. De sevice staat hoog in het vaandel bij de Wildt. Onze "nieuwe" 10 jaar jonge Corolla Verso had wat koppelingsproblemen. Tot twee keer toe aan de computer aangesloten (gratis) om de auto in te leren. Uiteindelijk bleek de koppeling aan vervanging toe te zijn. Dit heeft de Wildt binnen een halve dag opgelost en dat tegen een billijke prijs. kortom super!


Ja, ik beveel dit aan

Edith uit Nieuwegein

22-12-2016
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Afgelopen augustus 2016 bezocht ik autobedrijf de Wildt in Nieuw Vennep. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Rob de eigenaar van dit familiebedrijf. De auto waarmee ik een proefrit wilde maken stond klaar. Zonder allerlei formulieren te moeten invullen, kon ik de auto meenemen voor gebruik. Dit vertrouwen gaf mij een fijn gevoel en voelt als erg klantvriendelijk. De afhandeling van de aankoop van deze auto is prima verlopen. Het voordeel bij dit bedrijf is ook dat de klant niet de welbekende 650 euro rijklaar kosten hoeft te betalen, maar 250 euro, Op de dag van aankoop lag in het hele land internet ruit en was het nog spannend of het zou lukken om de auto op mijn naam over te schrijven op mijn naam. Rob heeft alles in het werk gesteld om alles toch goed te laten verlopen.
Drie maanden later had ik een onderdeel nodig voor mijn zijspiegel. Deze schade viel niet onder de BOVAG garantie maar is mij toch kosteloos toegstuurd.
De Toyota Corolla Verso welke ik bij garage de Wildt heb gekocht rijdt echt geweldig en we zijn nog erg blij met deze aankoop die bij deze klantvriendelijke garage is gedaan.


Ja, ik beveel dit aan

jwj uit haarlem

08-12-2016
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: goed


Ja, ik beveel dit aan

Karin uit Leiderdorp

08-11-2016
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij voelen ons erg thuis bij Autobedrijf De Wildt en zijn zeer tevreden over de service die het bedrijf levert. Er is altijd gelegenheid om vragen te stellen over de auto en/of de verrichtte werkzaamheden. Ook denken de medewerkers mee over oplossingen voor eventuele problemen. Het is erg prettig dat er altijd vervangend vervoer geregeld kan worden wanneer onze auto voor onderhoud of reparatie in de garage is.


Ja, ik beveel dit aan

L.

25-10-2016
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Bij het afleveren van de auto hadden ze bij Autobedrijf De Wildt alle tijd voor mij. Eerst hebben we de benodigde administratieve handelingen gedaan, waarna elk knopje in de auto aan mij werd uitgelegd. Bij aflevering ontving ik zelfs nog een plant. Het was alsof ik een auto afgeleverd kreeg bij een officiƫle dealer! Toen ik net buiten de garantieperiode tegen een kostbare reparatie aanliep, ontving ik nog een aardige tegemoetkoming in de kosten. Autobedrijf De Wildt was hiertoe niet verplicht, maar omdat ze het bijzonder vervelend vonden dat de auto een defect vertoonde, werd me deze vorm van coulance aangeboden. Waar zie je dat nog!


Ja, ik beveel dit aan