Beoordelingen Autobedrijf Den Hartog B.V.

8,5
300 beoordelingen
  • Service 8,7
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 8,3
261 t/m 270 van 300 beoordelingen

Luuk uit Hellevoetsluis

07-04-2012
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Een service gekregen welke ze volgens de voorwaarde in de garantie bepaling niet hadden hoeven geven .
Je bent daar dus net iets meer dan gewoon een klant/koper .
Dus onze ervaren is super, ze zijn aardig , zeer klantvriendelijk , en een bereid mee te denken met de klant .


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit Barendrecht

04-04-2012
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Scherp geprijsde Opel astra gekocht,en de hoogste inruilprijs gekregen voor mijn Golf.Het is goed zaken doen in Hellevoetsluis.


Ja, ik beveel dit aan

Wilma uit Hellevoetsluis

04-04-2012
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Meegedacht aan de oplossing aan mijn auto door gebruik te maken van een gebruikt onderdeel, waardoor ik een stuk goedkoper uit was. Super jongens.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

03-04-2012
5,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: een plus punt:

-niet tevreden geld terug:;

min punten:

-wel breid geld terug te geven(plus punt),maar ineens reageert hun medewerker met een woord dat me als klant tot vandaag een slecht gevoel geeft (terwijl ik als klant daar voor een oplossing was, of geld teruggave).

ik vroeg luid en duidelijk:

waarom noemt uw me een................?
maar de medewerker werd maar niet rustiger van.....

-daarna komt andere medewerker en maakt duidelijk:
niet tevreden geld terug;


maar het wordt (..........) dat gezegd is door die boze medewerker is beledigend voor me als klant!

dus ik vraag nog eens luid een duidelijk waarom dat word(.....) gezegd is???

en nu zijn rollen omgedraaid, terwijl de eerste boze medewerker geld is gaan hallen, de andere medewerker gaat door met beledigingen (een voorbeeld: wees blij dat je hier geld terug krijgt, ergens anders wordt je de winkel uitgetrapt!!!!!!).


nogmaals;

-als klant belt en vraagt waarom hij verkeerd geïnformeerd is en waarom de product fouten vertoond moet, moet uw toch een oplossing bieden(een oplossing of geld terug gave (zoals eerder gezegd een plus punt).

-een goede klant komt niet zonder reden terug (heel simpel).
-als klant een gebrek ontdekt, dan mag hij tocht om een oplossing vragen of niet?

-als de klant verkeerd geïnformeerd wordt, en later blijkt die informatie niet te kloppen (als klant ergens anders nagevraagd bij andere dealers), moet je niet steeds blijven foute informatie verstreken(is ook een soort belediging). want uw zegt ik weet zeker maar de klant is al beter geïnformeerd(3 dealers en internet geven hetzelfde antwoord op de gestelde vraag door de klant)!!!!!!!!!!!!!


kortom ik heb mijn geld terug (50 euro verlies, aan benzine kosten en op naam zetten, maar niet erg), maar wat ik daar gezien en gehoord heb als een klant wens ik andere klanten niet toe.


Anoniem

30-03-2012
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Dies uit Hellevoetsluis

28-03-2012
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Zijn al klant vanaf '71. Rijden vanaf '93 nieuw, daarvoor altijd gebruikt gereden. Als er problemen zijn worden ze netjes opgelost. Ontvangst altijd gezellig, zowel showroom als werkplaats.
R en D, Hellevoetsluis.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

25-03-2012
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

a.j. uit hellevoetsluis

23-03-2012
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Mijn ervaring met opel den hartog is van dien aard dat ik vanaf 1974 bij dit bedrijf klant ben, indien het niet goed zo zijn was ik nooit 38 jaar klant .


Ja, ik beveel dit aan

Nel uit Spijkenisse

23-03-2012
7,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

teun uit zwartewaal

21-03-2012
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: aankoop gebruikte astra
uiterst tevreden over de service en levering van onze astra volgens afspraken.
auto is voor ons als nieuw top mannen!!!!!
teun,ellen zwartewaal


Ja, ik beveel dit aan