Beoordelingen Autobedrijf Heisterkamp B.V.

8,6
122 beoordelingen
  • Service 8,7
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 8,4
1 t/m 10 van 122 beoordelingen

Joke uit Hengelo

21-01-2019
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Bart uit Denekamp

21-01-2019
7,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Rick uit Ootmarsum

21-01-2019
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Alle auto’s zowel aangeschaft als in onderhoud, en we zijn erg positief over de service en de flexibiliteit


Ja, ik beveel dit aan

Fons en Ans uit Hengelo

21-01-2019
7,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: No nonsens garage waar je goed en deskundig wordt geholpen.Aanbieding verzekering had ik graag bij de verkoop gehoord.Tip:voor of voornamen wij hebben samen de auto gekocht.


Ja, ik beveel dit aan

Diana uit Almelo

21-01-2019
8,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Goede service en uitleg.


Ja, ik beveel dit aan

Monique uit Ootmarsum

21-01-2019
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Persoonlijke benadering, snelle service en er wordt fijn meegedacht.


Ja, ik beveel dit aan

Aad uit Oud Ootmarsum

21-01-2019
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Uitstekend.
Vriendelijk personeel en behulpzaam


Ja, ik beveel dit aan

Gerrit uit RUURLO

21-01-2019
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: positief


Ja, ik beveel dit aan

Linda uit Enschede

20-01-2019
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ontzettend vriendelijke mensen, die met je mee denken. Wij komen hier met veel plezier.


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit Deil

11-01-2019
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Na een slechte ervaring met de verkoper, heeft de eigenaar ( peter)aangegeven dat niet terugbellen en het niet hartelijk ontvangen terplaatse niet de manier is hoe heisterkamp zaken doet. Helaas na het bedrijf een 2e kans te hebben gegeven, herhalen de de slechte ervaringen zich ook op directieniveau. Terugbellen en een klant serieus behandelen is schijnbaar erg moeilijk. Moeilijk te verwerken is dat de klant blijkbaar de fouten van dit bedrijf moet betalen... wanneer men een prijsvoorstel doet, is dit na 2 weken ineens 1900 hoger op eenzelfde auto.