Beoordelingen Autobedrijf Hooymans

8,9
24 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9,2
1 t/m 10 van 24 beoordelingen

Henk uit 's Hertogenbosch

10-10-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Word altijd keurig geholpen snel en super vriendelijk had laatst een super probleem met de auto motor kapot heel begripvol over een andere motor over hoe en waar en wat het beste was en altijd een nette rekening je betaalt wat er gebeurt nooit een slecht gevoel bij


Ja, ik beveel dit aan

J. uit Waalwijk

09-10-2017
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede en snelle service, we konden gelijk terecht voor een APK en onderhoudsbeurt.


Ja, ik beveel dit aan

Martine uit 'S-hertogenbosch

17-09-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Bij binnenkomst word je netjes begroet en wordt er een monteur geroepen om mee naar je auto te lopen en te kijken wat het probleem is, vervolgens word er een afspraak gemaakt en krijg je netjes een telefoontje met de verwachte kosten. Ook is het hier mogelijk om te wachten op een kleine reparatie of keuring. Factuur wordt helder uitgelegd na uitvoering van de werkzaamheden. Kortom een garage waar je terug komt.


Ja, ik beveel dit aan

bas uit rossum

01-09-2017
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prettig ontvangen bij aankoop van een gebruikte auto.

Correcte vriendelijke verkoper, die service op een hoog niveau heeft staan.
Auto werd perfect afgeleverd; verkoper heeft nieuwe set vloermatten geleverd, update navigatie, servicebeurt, en auto keurig gepoetst, als extra service .

Wij zijn zeer content over dit bedrijf.


Ja, ik beveel dit aan

Robert uit Rotterdam

12-06-2017
6,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Heb via dit bedrijf een auto aangeschaft en een ingeruild. De ingeruilde auto C klasse was binnen een week met ruime winst verkocht. Aangeschafte auto CLA Klasse met c.a. 7400 km op de teller voldeed niet aan de door mij gestelde verwachtingen. Er bleken verschillende merken banden op een as te zitten. Regeling voor 4 nieuwe banden in overleg na bijbetaling getroffen. Ondanks vervanging banden auto voldeed de auto gevoelsmatig niet aan mijn verwachtingen. Aangegeven toch liever weer een C klasse aan te willen aanschaffen en indien op voorraad hierover te willen worden geïnformeerd. Nooit meer een reactie gehad. Ik zeg met nadruk "niet", dat de aangeschafte auto een slechte auto was. Maar dat deze niet aan mijn persoonlijke verwachtingen voldeed. Naar mijn idee, informeer je een klant wanneer je een auto binnen krijgt die wel aan zijn wensen zou kunnen voldoen. Zeker als deze klant aangeeft 4 jaar zeer tevreden met de eerder ingeruilde C-klasse te hebben gereden. Zeker als deze klant aangeeft, dat de teleurstelling over het rijgedrag van de CLA klasse waarschijnlijk puur persoonlijk is.En de verkopende partij geen enige vorm van verwijt maakt over de voor hem teleurstellende aankoop. Hooymans heeft aan beide auto's zoals ook gebruikelijk is verdiend. Hooymans heeft echter niets gedaan om samen naar een oplossing te zoeken ( zelfs niet met bijbetaling)maar mijn teleurstelling totaal genegeerd of mijn e-mail beantwoord.


leo uit Zijderveld

25-11-2016
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring:
Vele jaren rij ik al een Mercedes.
Mijn eerste gebruikte Mercedes een C270 kocht ik eertijds bij autobedrijf Hooymans.

Altijd zijn zij top in het verlenen van service voor mij geweest.
Ook zijn zij vakkundig en hebben een zeer redelijk uur tarief in vergelijking met een andere Mercedes garages.

Is er iets, het is altijd ... ' kom maar even langs dan kijken we even voor je '..

Mijn 1e Mercedes kon ik met iemand, na verschillende jaren daarin probleemloos te hebben gereden, ruilen met een Mercedes C320
Die zocht ik al een tijdje.

Deze 2e Mercedes heb ik inmiddels zo'n 7 jaar en ben daarmee ook in onderhoud gegaan Hooymans.
De service en de gastvrijheid waren en zijn er totaal niets door verandert.

Zowel bij de eerste auto als bij de tweede auto werd en wordt er altijd gezocht naar de beste oplossing.
Deze mensen, daar kun je van op aan ze zijn er gewoon voor jou!

Ben heel dik tevreden met deze garage.

Het zijn eerlijke mensen die je kunt vertrouwen en ook doen wat ze zeggen.

Wanneer ik b.v. voor een APK naar deze garage gaat dan zitten er vaak meer mensen in de ruimte waar je kunt wachten tot je auto klaar is terwijl je koffie wordt aangeboden en een daar ook praatje wordt gemaakt.

Ik heb nog nooit negatieve uitingen van mensen gehoord dan alleen maar tevreden geluiden en dat mensen al jaren bij deze garage komen.

Inmiddels kom ik al zo'n 12 jaar in deze garage en kan alleen maar zeggen super.

Mijn ervaring in al die jaren is correctheid, behulpzaam, deskundig, oplossings gericht maar ook, door er niet direct maar nieuw op te zetten zoals in veel garages gebeurd en je vind dit meestal terug op de factuur die je daarna krijgt gepresenteerd.

Garage Hooymans is ook echt prijs vriendelijk.

Mijn mening is dat negatieve reacties meestal wat zeggen over de schrijver daarvan.

De beste graadmeter is te kijken naar het aantal positieve reviews van reacties.

Ben echt geen aandeelhouder van de Fa. Hooymans
maar het is een bedrijf waar je echt geholpen wordt.

Na al die jaren kan ik alleen maar zeggen
... warm ...aanbevolen
voor mij een dikke 10.


Ja, ik beveel dit aan

Erwin uit Tiel

28-09-2016
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik kocht een maand geleden particulier een cla. Echter na een week bleek er iets mis te zijn met het panoramadak. De man waarvan ik hem gekocht had vertelde mij toen ik de auto kocht, dat het dak reeds gemaakt was. Ik was bang dat ik een kat in de zak kocht omdat reparatiekosten voor een dak prijzig zijn.(Dit weet ik omdat ik bij mijn vorige auto ook eens mijn dak heb moeten laten repareren. Ik heb telefonisch contact gezocht met de man waarvan ik de auto gekocht had. Die meneer vertelde mij dat hij de auto heeft laten maken bij autobedrijf hooymans te velddriel. Hij zei dat hij er niks aan kon doen. Ik heb autobedrijf hooymans telefonisch gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze vertelde me dat het niet moet kunnen en dat er een nieuwe dakrails in zit. Hij vroeg me om even langs te komen zodat we konden kijken. Dit is geheel kosteloos word er verteld. Na een paar dagen ben ik met de auto naar de garage toe gegaan. De monteur heeft er na gekeken. De andere kant van de dakrails gaat zwaarder dan het hoort waardoor het dak af en toe in een knelstand komt en terug open gaat. Er werd mijn verteld dat ze het wilden oplossen omdat ze het reeds gemaakt hadden. Dit kon niet geheel kosteloos. Na overleg was er besloten dat we de kosten zouden delen. Meneer hooymans zou de uren vergoeden waardoor ik zelf alleen de onderdelen moest betalen. Ik stemde hiermee akkoord. De week erop de auto gebracht. Ik wist dat ik hem een aantal dagen kwijt zou zijn. dit omdat het een complexe reparatie is. Dezelfde middag werd ik door de garage gebeld, dat de auto de dag erop savonds klaar staat. Zonder tegenbericht kon ik de auto om half 5 ophalen. De dag erop heb ik de auto opgehaald. Alles was netjes gemaakt. De kapotte onderdelen werden mijn laten zien. TOP SERVICE, Goede en Vakbekwame monteur's Ik kan niks anders zeggen dan dat ze het perfect opgelost hebben. Ze hebben een klant erbij!!


Ja, ik beveel dit aan

Dhr. J uit Hedel

28-10-2015
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Duidelijk en bespreken alles van te voren.
Indien nodig wordt er gebeld.
Dus geen verrassingen achteraf. Een ander sterk punt is dat ze meedenken met de klant; wat is de beste en gunstige (geld) oplossing voor de klant.

En niet te vergeten, de gratis leenauto TOP !


Ja, ik beveel dit aan

a uit Alphen

14-07-2015
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Fijn en deskundig bedrijf met een goede service !! Met onze mercedes benz komen we hier al jaren; altijd goed overleg wanneer er iets gerepareerd moet worden. En deskundig en vriendelijk personeel aanrader !!!


Ja, ik beveel dit aan

Adri uit Hedel

03-02-2015
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: k ben niet zo van beoordelingen
maar na een langdurig probleem waarbij ik al bij verschillende autobedrijven ben binnen gelopen en honderden euro's heb achter gelaten, en probleem nog steeds niet verholpen ben ik via via hier terecht gekomen.
heb het in combinatie met een beurt gedaan , prijs van de beurt kon mij excact verteld worden alleen de storing niet omdat ze eerst diagnose moesten stellen
uit eindelijk ben ik opgebeld dat de auto klaar stond STORINGSVRIJ en een rekening die mee viel.
kan maar een ding zeggen zeer tevreden top bedrijf !!


Ja, ik beveel dit aan