Beoordelingen Autobedrijf van Baalen B.V.

9,1
121 beoordelingen
  • Service 9,2
  • Deskundigheid 9,1
  • Prijs/kwaliteit 9,1
1 t/m 10 van 121 beoordelingen

Marc uit Heemskerk

17-05-2017
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik heb hier 2,5 jaar geleden een A4 3.0 TDI ABT gekocht. Alle probleempjes werden voor aflevering perfect opgelost. Bij van Baalen gebleven voor onderhoud van deze auto. Iedere keer weer zeer vriendelijk ontvangen en men staat altijd klaar om je direct te helpen. Zeer transparant in prijzen zodat je vooraf altijd weet waar je aan toe bent. Niet iets wat je heel veel tegenkomt bij autobedrijven.
Ze zijn zeer flexibel en denken altijd met je mee om de gewenste oplossing te vinden. De volgende auto komt op zeker weer bij dit zeer betrouwbare bedrijf vandaan en ook voor het onderhoud blijf ik hier terugkomen.


Ja, ik beveel dit aan

Helena uit Barneveld

17-05-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij hebben twee auto's gekocht bij autobedrijf van Baalen en werden zeer correct en vriendelijk geholpen. Deze zijn alle twee in onderhoud en de service is altijd uitstekend


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

16-05-2017
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Voor de tweede keer hier een auto aangeschaft. De eerste auto, een renault megane coupe, werkte naar behoren en ik was erg tevreden over toen nog Karst & van Baalen. Een aantal weken geleden heb ik hier voor ongeveer 18.000 euro een mercedes a klasse gekocht en helaas een hele andere ervaring gehad dan de eerste keer. Mijn eigen auto ruilde ik in. Ik koos bij aankoop voor het afzien van Bovag garantie. Indien je dit doet krijg je 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak, maar laten ze je ook een papiertje tekenen dat je voor verder van elke vorm van garantie af ziet. Mijn vriendin en ik zijn beiden jurist en wisten direct dat dit papiertje niet rechtsgeldig was nu men vanuit de wet 6 maanden garantie heeft op een conforme auto, een auto dit voldoet aan hetgeen men mag verwachten van een auto voor dit bedrag. Gezien het consumentenrecht van dwingende aard is mag hier niet van worden afgeweken, terwijl hier het non-conformiteit beginsel uit het consumentenrecht opzij wordt gezet.

Na het ophalen van de auto bleek dat deze tijdens het rijden naar rechts trok en dat de achterruitenwisser soms wel en soms niet werkte. De auto heb ik laten uitlijnen bij de Kwik-fit, helaas heeft dit het probleem niet verholpen. Ik heb dit direct via de voorgestelde weg, per mail gemeld. Ik kreeg te horen dat ik maar nogmaals naar de kwik-fit moest, want daar kunnen ze niet uitlijnen. Na terug te zijn geweest naar de Kwik-fit gaven ze daar aan dat ze de auto echt goed hebben uitgelijnd, wat ik op mijn beurt weer liet weten aan Jop, de verkoper van van Baalen.
Jop stelde dat ik wel kon langskomen maar dat uitlijnen niet onder de garantie valt, waardoor er wellicht kosten aan reparatie vastzaten. Ik gaf aan dat ik de auto had laten uitlijnen dus dat dit het probleem niet was en dat het hier niet om garantie gaat nu de auto vanaf het begin af aan niet naar behoren functioneerde. Jop stelde dat ik eerst beter langs kon komen i.p.v. per mail in een discussie te belanden over wie wat ging betalen. Afgelopen maandag ben ik langs geweest. Tijdens een ritje met de monteur stelde deze dat de auto niet trok, uiteindelijk zag hij toch dat de auto trok en ging hij hiermee aan de slag. Na een uur gewacht te hebben zonder communicatie en de monteur met andere dingen bezig te hebben gezien, kwam mijn auto ineens terug. Het bleek dat deze opnieuw uitgelijnd was, gelukkig was het probleem van trekken verholpen. Kwik-fit kon dus toch niet uitlijnen. Ik vond het fijn dat dit op deze manier verholpen werd en ervoer dit als correcte service. De monteur ging aan de slag met de kapotte achterruitenwisser en na 5 minuten kwam hij met nieuws dat deze geen foutmelding gaf. Ik kreeg de sleutel in mijn hand gedrukt en vroeg hoe dit dan opgelost werd. Matthijs van Baalen (de eigenaar) zei dat ik geen garantie had en het uitlijnen al service was. Ik wilde met hem praten over het feit dat ik volgens de wet recht heb op een auto waarvan alles naar behoren werkt en dus zeker de achterruitenwisser die sinds het begin het soms wel deed en soms niet. Ook gaf ik aan dat het door hem geopperde papiertje dat getekend was, niet rechtsgeldig is. Een zeer opgefokte en onvriendelijke Matthijs gaf aan dat ik volgens hem gebreken aan mijn eigen inruilauto had verzwegen. Ik was niet van de gebreken op de hoogte en het waren gebreken die zij blijkbaar direct bij het op de brug zetten vanaf onderaf gezien hadden kunnen hebben, het ging om de uitlaat. Van Baalen is hier dus zelf in zijn onderzoeksplicht te kort geschoten nu ik een leek ben en hier niets van wist. Matthijs was niet meer voor rede vatbaar, gaf mij een boze hand en zei dat ik verdere juridische stappen via hem kon laten lopen. Hij liep tijdens het praten weg en stond niet open voor het zoeken naar een oplossing in welke vorm dan ook. Het vreemde hieraan was ook dat we, volgens Jop, eerst zouden kijken naar wat er kapot was en dan naar hoe we de kosten zouden verdelen. Dat was hier niet eens aan de orde, ik zag een vrij agressieve man waar geen gesprek mee mogelijk was. Ik ben van mening dat dit niet een gebrek is wat je mag verwachten bij een auto van 18.000 euro en ben zeer ontevreden over de geleverde service.


Henk uit Roosendaal

29-04-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: We waren op zoek naar een leuke gebruikte betaalbare auto. Op internet zagen we hier een leuke Ford Focus staan. We moesten echter 149 km rijden om in Heemskerk te komen. Na telefonisch contact konden we op zaterdag komen kijken. We werden heel vriendelijk met koffie ontvangen, de auto bekeken en een proefrit gemaakt. Omdat we daar in de omgeving niet bekend waren, legde dhr. van Baalen ook nog uit waar we de auto het beste uit konden testen. We besloten tot aankoop, en kregen ook een heel nette inruilprijs voor onze Mercedes terug. We konden hem ook meteen meenemen nadat de verzekering en wat papierwerk goed geregeld was. We kregen ook nog een paar nieuwe automatten cadeau. Kortom, we zijn er ontzettend goed en heel vriendelijk geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Erwin uit Deventer

23-04-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Op 2de paasdag naar heemskerk gereden. Daar hartelijk ontvangen met een bakje koffie. Proefrit gemaakt in de mercedes. Matthijs van Baalen heeft ons vakkundig geholpen. Gelijk duidelijk .
Afgelopen zaterdag auto opgehaald. Helemaal blij en gelukkig. Prachtige bos bloemen mee gekregen. Hartelijke dank voor de fijne service..en het verhelpen piepje tijdens het rijden. Haha
Top garage.
Met vr gr fam Elzink


Ja, ik beveel dit aan

Eric

20-03-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Recent heb ik een gebruikte Alpina B3 gekocht bij Matthijs en Job. Na relaxed een kop koffie te hebben gedronken, nemen ze alle tijd om met je in gesprek over een aanschaf van een auto. Ze zijn zeer deskundig en eerlijk over hun auto's. Je bent duidelijk geen nummertje, maar ze willen je als klant oprecht en eerlijk advies geven.

Als liefhebber van auto's (en met redelijk wat ervaring met autobedrijven) is dit een bedrijf dat ik van harte aanbeveel. Vanaf de kennsimaking ot verkoop verloopt alles buitengewoon prettig. Een topbedrijf!


Ja, ik beveel dit aan

Mirjam uit Beverwijk

17-03-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zij zijn service gericht, zeer behulpzaam en je kunt altijd snel terecht. Er wordt zeer snel gereageerd op een hulpvraag. Mijn auto werd zelfs thuis gebracht!!! Het is voor mij zeer fijn zo een garage in de buurt te hebben.


Ja, ik beveel dit aan

Rene en Astrid uit Graft

10-03-2017
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: In september hebben wij een Mini Clubman bij van Baalen gekocht (zie onze recensie van 19-09-2016) met (op hun advies) Bovag garantie. Mocht er namelijk toch iets mis blijken te zijn, scheelt dat een hoop gezeur, aldus Jop. Tijdens de garantie periode leek er iets mis te zijn met de voorremmen. Vorige week vrijdag contact hierover opgenomen en we werden meteen teruggebeld dat we de vrijdag daarop langs konden komen om er naar te laten kijken. De Mini ging meteen op de brug en onder het genot van een kopje koffie namen we plaats in de wachtruimte. Het probleem bleek groter dan verwacht en uiteindelijk zijn zonder mopperen de remblokken en schijven aan de voorzijde vervangen. De monteur liet ons de oude remblokken en schijven zien en vertelde ons precies wat de oorzaak van het probleem was. Tevens had hij de banden nog even op de juiste spanning gebracht en konden we weer op pad.

In één woord: KLASSE!


Ja, ik beveel dit aan

D uit IJmuiden

27-02-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Jaar geleden mooie Passat gekocht bij hen en ben zeer tevreden.
Prima service, zeer behulpzaam en geen opsmuk.
Nu na 1e servicebureau ook reden voor tevredenheid en zelfs mijn vloermatten even uitgeklopt, prima hoor.


Ja, ik beveel dit aan

Tugce uit Krommenie

08-12-2016
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Top! De heren zijn heel vriendelijk en behulpzaam!


Ja, ik beveel dit aan