Beoordelingen Autobedrijf Kees Roks B.V.

8,6
147 beoordelingen
  • Service 8,8
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 8,3
1 t/m 10 van 147 beoordelingen

Anoniem

17-05-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Doet meer dan gevraagd


Ja, ik beveel dit aan

mehmet uit ROOSENDAAL

11-05-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik was voor twee dingen gegaan.
Een uitneembare trekhaak te laten monteren en voor de APK. Ik was eerder vn pln de Trekhak bij een andere universele garage te laten plaatsen maar toen ik zag hoe slecht ze de trekhaak hadden geplaatst en de electriciteit systeem werkte ook niet was ik besloten om het aan trekhaak aan kees roks te laten plaatsen.
Ik ben zeer tevreden met het werk wat ze hebben geleverd en alles werkt naar behoren. ook hebben ze gelijk de APK geregeld. Ze waren ook niet duurder dan de garage bedrijf waar ik het eerst aan wou laten doen.
Zeker een aanrader deze bedrijf.


Ja, ik beveel dit aan

Ria uit Roosendaal

07-05-2017
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

26-04-2017
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

J. uit Roosendaal

25-04-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: prettige ontvangst. goede informatie


Ja, ik beveel dit aan

J uit Roosendaal

03-04-2017
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

29-03-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Dennis uit Roosendaal

17-03-2017
1,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Een hele slechte ervaring met de reparatie van onze auto waarbij de auto er slechter van is geworden nadat wij hem gebracht hebben.
Je brengt je auto weg voor een simpele klacht vervolgens kunnen ze de klacht niet vinden en oplossen. Tijdens het onderzoek maken ze een ander onderdeel kapot waarna ze vervolgens zeggen: Dat onderdeel was al kapot
Uiteindelijk hebben we hem voor € 500,- moeten laten maken bij een andere garage (want het vertrouwen was flink geschonden!!)
Wij hebben vervolgens navraag gedaan bij @automotionspeugeot en zij beaamden dat het onderdeel niet "al kapot" had kunnen zijn, alleen wilde ze mij niet helpen omdat Roks wel eens zaken met ze doet (onderdelen bestellen).
Het feit dat Roks bij de @BOVAG aangesloten is heeft absoluut geen meerwaarde. Het enige wat de @BOVAG doet is mijn klacht/mail doorsturen naar de garage waar ik het probleem mee heb. Vanzelfsprekend geeft hij "geen thuis" en daarna trekt @BOVAG de handen er snel van af.
Echt een schande!! Dit is niet mijn normale manier van communiceren maar vond het te belangrijk om er niks mee te doen.


Peter uit Roosendaal

16-03-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed. Zie onder


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

23-02-2017
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan