Beoordelingen Autobedrijf Kooy Oud-Beijerland

8,6
38 beoordelingen
  • Service 8,8
  • Deskundigheid 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,1
1 t/m 10 van 38 beoordelingen

Dave uit Oud-Beijerland

13-02-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

30-11-2017
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Altijd vriendelijk aan de telefoon en aan de balie. Ze denken mee met mij als klant.
Als je kunt wachten, is er een nette plek met verschillende tijdschriften en iets te drinken.


Ja, ik beveel dit aan

Jeroen uit Numansdorp

30-11-2017
9,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Gebruikte Mazda 2 gekocht, fijn geholpen


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Oud-beijerland

30-11-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Een betrouwbaar bedrijf


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit Oud-Beijerland

30-11-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Bijzonder klantvriendelijk. Staan direct voor je klaar. Je wordt deskundig geholpen. Nog geen enkel probleem met onze Mazda 2.


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Oud-beijerland

08-08-2017
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Betrouwbaar en klantvriendelijk!


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Puttershoek

24-04-2017
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede garage nemen de tijd voor je en je kan gewoon voor kleine reparaties zonder afspraak binnen lopen je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de service is perfect.


Ja, ik beveel dit aan

Bas uit Hellevoetsluis

10-09-2016
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Uitmuntend.
Ik heb hier onlangs mijn eerste auto gekocht, een I20 Hyundai.
We hadden een prijs afgesproken en daar hebben ze zich heel goed aan gehouden.
beter gezegd, ze hebben zelfs meer gedaan dan afgesproken was, en dat zonder mij extra te laten betalen. (nieuwe banden, terwijl de oude banden nog gewoon door de keuring kwamen).
Het leek net of dat de auto als nieuw was, en geen gebruikte maar was!

De medewerkers waren verder ook zeer vriendelijk en wisten een hoop van de auto's af.
Als u een auto wilt kopen, raad ik deze dealer zeker aan.


Ja, ik beveel dit aan

Willem uit Oud-Beijerland

10-12-2015
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Recent onderhoud uit laten voeren aan mijn Mazda 6. Halverwege de dag door Kooy gebeld dat de voorbanden versleten waren. Dit had ik zelf al gezien en heb akkoord gegeven deze gelijk te vervangen voor hetzelfde merk. Toen ik later de factuur kreeg was ik zeer verrast over de prijs! De dealer is normaal iets duurder met banden dan het gemiddelde banden bedrijf. Bij Kooy dus niet! Geen bedrag van tevoren afgesproken en een zeer nette factuur gekregen! Om deze reden beveel ik iedereen autobedrijf Kooy aan om hun vertrouwen!


Ja, ik beveel dit aan

Frans uit Klaaswaal

12-05-2015
3,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: bij autobedrijf Kooy servicebeurt voor Hyundai IX35 afgesproken, van te voren prijs afspraak gemaakt.
Tijdens beurt werd ik gebeld dat er 2 banden moesten worden vervangen, alle ruitenwissers, remblokjes en lampjes. Een hele lijst.
Omdat ik veiligheid belangrijk vin toestemming gegeven voor de uitvoering van deze punten. Bij het halen van de auto kreeg ik de schrik van mijn leven voor de factuur. De rekening was echt onbehoorlijk hoog! Ik liet dat ook meteen weten en heb daarna nog een mailtje met uitleg gestuurd. Ik werd bedankt voor deze mail daar waren ze blij mee? maar de bedragen kwamen overeen met wat andere Hyundai dealers zouden hebben gerekend. Verder gebruikte de Hyundai dealers originele onderdelen en dat kon je niet zeggen van de aanbiedingen op internet. Ik heb daarop vergelijkingen aangeboden betreffende banden die exact hetzelfde zijn en ook de prijs genoemd van het monteren van nieuwe banden waarbij Kooy 2keer zo duur is als het internet bedrijf ook hier op de hoek. Hierna geen reactie meer gehad. Ik begrijp dat personeel van een autobedrijf ook hun boterham moeten verdienen. Maar ik zou zo graag naast mijn boterham ook een auto kunnen blijven rijden. Waarom moet autobedrijf ca 25 tot 30% meer rekenen dan andere bedrijven?