Beoordelingen Autobedrijf Nico Mouris B.V.

9,3
147 beoordelingen
  • Service 9,4
  • Deskundigheid 9,3
  • Prijs/kwaliteit 9
1 t/m 10 van 147 beoordelingen

Daniel uit Rotterdam

02-03-2017
9,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Martin is erg vriendelijk en behulpzaam, hij nam echt de tijd voor ons en we kunnen met alle vragen bij hem terecht. Hij en zijn team staan altijd klaar om te helpen. We hebben onze nieuwe auto nu twee weken en hebben tot nu toe alleen maar prettige ervaringen gehad met dit bedrijf. Een echte aanrader!


Ja, ik beveel dit aan

F uit Delfgauw

07-02-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Transparante communicatie, komt afspraken na, goede prijs/kwaliteit, duidelijke historie van occasion. Martin is een aardige kerel, prettig zaken doen.


Ja, ik beveel dit aan

Chris uit Rotterdam

10-01-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Zeer betrouwbaar bedrijf met een goede service en eerlijke manier van zaken doen.
Graag verkopen maar niet opdringerig en eerlijke benadering met het belang van de klant in het oog houdend.
Het motto is: wanneer de klant tevreden is, dan komt men terug.


Ja, ik beveel dit aan

Conny uit Reeuwijk

05-01-2017
9,5

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Zeer prettige ervaring, fijn geholpen en geslaagd.
Rijden nu drie weken in onze Yaris en genieten iedere dag.
Bij vragen telefonisch of ter plekken, altijd even vriendelijk en behulpzaam.
Koffie staat klaar!!!


Ja, ik beveel dit aan

rami uit Den Haag

01-01-2017
9,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Dit is mijn eerste ervaring bij deze bedrijf en het zal niet de laatste zijn. het is de beste service die ik ooit heb meegemaakt. Meneer Martin heeft me heel erg goed geholpen.
Op dag1 maakte ik een afspraak om de auto te bekijken, ik kreeg prima en uitgebreid uitleg over de auto, heel er deskundig.
op dag 2 kwam ik samen met mijn vrouw om de auto te bekijken, we worden opgehaald vanuit station Gouda met de auto die ik zou kopen zodat ik hem gelijk kon proberen.
we worden weer goed ontvangen met koffie , en meneer Martin gaf alle nodig informatie, hij nam de tijd en is erg vriendelijk, ik kreeg het gevoel dat ik al jaren bij hun kom.
Na het afsluiten van de deal , de auto moet nog een onderhoudsbeurt krijgen + 2 nieuwe banden en nieuwe matten. en de auto zal over een week klaar zijn .
Dus ik kreeg een mooie leenauto om de week door te brengen :).
samenvatting: Een zeer klantvriendelijk bedrijf met professionele mensen.
ik ben klant geworden en zal altijd blijven.


Ja, ik beveel dit aan

Sabine uit Rotterdam

29-12-2016
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Op aanraden van vrienden ben ik, al een paar jaar, Rotterdamse vaste klant van de garage.
Wat een vriendelijke en accurate service leveren ze af!
Begin december heb ik een gebruikte Auris hybride gekocht. Ik was zeer tevreden over de persoonlijke aandacht van Martin tijdens de gespreken en de proefrit.
Bij levering was alles perfect geregeld.
Voor een vrouw die alleen op vertrouwen van de garage kan beslissen is het een top bedrijf.
Heel veel dank aan Martin, Emiel en het hele team.


Ja, ik beveel dit aan

Patrick uit DOETINCHEM

23-12-2016
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prima prijs kwaliteit verhouding
Occasions met 12 maanden garantie


Ja, ik beveel dit aan

Rob uit Waalwijk

23-12-2016
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: We hebben er twee auto's gekocht. Beide keren heb ik ervaren dat er met ons mee werd gedacht als het ging om het aanschaffen van de juiste auto.

Er was absoluut geen druk te ervaren van een verkoper die graag wilde verkopen om zijn cijfers goed te houden.


Ja, ik beveel dit aan

Frank uit Ammerstol

23-12-2016
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Erg nette service


Ja, ik beveel dit aan

Jack uit Oosterhout

10-11-2016
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: gemoedelijk en de tijd nemen voor een goed ontvangst en uitleg met een kopje koffie. Maurits zelf wil wel te veel dingen tegelijk doen wat ten koste kan gaan van de service! Schakel eerder een deskundig medewerker in die het ook goed kon en wist te vertellen.


Ja, ik beveel dit aan