Beoordelingen Autobedrijf Terveld B.V.

8,6
10 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 9,2
  • Prijs/kwaliteit 8,1
1 t/m 10 van 10 beoordelingen

ronald uit Bunschoten

24-02-2015
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Mijn 2e hands clio hier gekocht, uitmuntende service en aardig personeel.
Ook na een pech geval, waarop een monteur mijn kant op werd gestuurd en de reparatie ter plekke uitvoerde, een half uurtje en ik was weer op weg.
Kom er zeker weer.


Ja, ik beveel dit aan

D uit Achterveld

09-11-2013
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Al 3 jaar lang naar volle tevredenheid APK en wintercheck. Plus de goede service.


Ja, ik beveel dit aan

gerwin uit achterveld

09-11-2013
9,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: na het kopen van 2 de hands auto , goede service en garantie. tevens goede ervaring met de bosch car service pechhulp via terveld.

en ook de zaterdagochtend opening ervaar ik als prettig.


Ja, ik beveel dit aan

M. uit CH

09-11-2013
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Service,betrouwbaar ,veel kennis, gedegen advies ,geen overtollige werkzaamheden. Hekemaal goed


Ja, ik beveel dit aan

Paul uit Leusden

18-06-2013
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik heb in 2007 een andere auto gezocht, omdat ik niet meer een schakelauto kon besturen door een handicap. Deze heb ik dus bij Garage Tervelt in Achterveld kunnen vinden. Na de aanschaf moest er nog wel een aanpassing aan gerealiseerd te worden. De eigenaar heeft mij toen dus geholpen om de auto aan te passen. Het aanpassingsbedrijf bevond zich in noord Brabant. De eigenaar heeft ervoor gezorgd, door met een tweede voertuig mee te rijden, om de Auto daar te laten voor aanpassingen, en mij de keer erop weer af te zetten, zonder bijkomende kosten. Ook heeft het bedrijf 3 jaar lang mijn auto opgehaald, wanneer hij onderhoud of een keuring moest ondergaan. Omdat ik dus in een rolstoel zit, geeft, het gebruik van een auto mij de vrijheid en de mogelijkheid om mij desondanks mijn handicap toch vrij te voelen. Ik waardeer dit zeer.


Ja, ik beveel dit aan

Mike uit Terschuur

21-12-2012
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Ik lees met verbazing de reactie van een andere klant bij Autobedrijf Terveld. Ik heb mijn auto al jaren in onderhoud bij deze garage. Het contact is altijd goed en vriendelijk. Voordat er ├╝berhaubt iets aan de auto moet gebeuren wat duurder uitvalt is er altijd telefonisch of mondeling overleg. Ook altijd overleg of het een nieuw onderdeel moet zijn of gebruikt/gereviseerd. Altijd goed advies! Afspraken worden ALTIJD nagekomen. Nu heb ik net afscheid genomen van mijn auto (deze is door hen ingenomen en verkocht) en samen met de eigenaar op zoek gegaan naar een goede tweedehands auto. Dit is een VW Touareq geworden. De eigenaar is zelf meegegaan (op zijn kosten) naar de bewuste verkopende dealer en heeft voor mij onderhandeld en de auto technisch en optisch bekeken. Na zijn zegen over de auto heb ik deze aangeschaaft. Hij is wederom meegegaan en ziet de meerwaarde van zijn klanten in een stukje loyaliteit die hij bij mijn weten verkrijgt door juist dit soort zaken te regelen verkrijgt. Hij kan bij mij niet stuk en dus kan ik me totaal niet vinden in de "praatjes" van de vorige nukkige man. Men krijgt altijd wat hem toekomt denk ik maar zo...... Wie goed doet, goed ontmoet. Ik ben echt super tevreden en raad iedereen deze geweldige garage aan. Ik heb geen aandelen, maar wel hele goede ervaringen bij Terveld.


Ja, ik beveel dit aan

Roelof uit Leusden

24-11-2012
5,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Helaas slechte ervaringen met garage Terveld. De eigenaar houdt zich niet aan gemaakte afspraken of vergeet ze. Tot 2x toe toegezegde Bosch-pechhulp was niet aangemeld door de garage. Auto was niet afgetankt bij aflevering. Over compensatie voor die brandstof ontstond een geschil (was het nu 65 euro of 35 euro), omdat de eigenaar het bedrag verkeerd onthouden had. Eigenaar heeft mij nog nooit gebeld, ondanks dat dit diverse keren is toegezegd. Een probleem met de elektrische raambediening, dat al ontstaan was in de garantieperiode, werd volledig op mij afgewenteld. De garage had zelf de kans om dit te onderzoeken in de garantieperiode, maar kon het op dat moment niet reproduceren. Toen het raammechaniek het na de garantieperiode definitief begaf, was de uitleg dat dit probleem pas ontstaan was na de garantieperiode. Ik heb hier ernstige twijfels bij, vooral omdat dit niet de eerste keer is dat de eigenaar de zaken zo uitlegt zoals het hem het beste uitkomt.

Mijn advies als je zaken wilt doen met deze garage: zet alle afspraken direct op schrift of e-mail. Mondelinge afspraken verdwijnen vrijwel direct uit het geheugen van de eigenaar.

Om dan toch op een positieve noot te eindigen: de koffie staat inderdaad klaar en het personeel is vriendelijk en deskundig.


A uit Ede Gld.

01-09-2012
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Goed advies en eerlijke prijs voor nieuwe auto. Aflevering netjes, zonder poespas.


Ja, ik beveel dit aan

Riet uit Hoogland

24-03-2011
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Service voor hen voorop staat en ze de klant nog bij voor en achternaam kennen en dus je auto ook! Daarbij is er altijd een kop koffie.


Ja, ik beveel dit aan

W.J. uit Hoevelaken

24-03-2011
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: met name vanwege de deskundigheid en de vriendelijkheid van de monteurs en het andere personeel


Ja, ik beveel dit aan