Beoordelingen Autocentrum Beelen

7,9
8 beoordelingen
  • Service 7,6
  • Deskundigheid 8,1
  • Prijs/kwaliteit 7,9
1 t/m 8 van 8 beoordelingen

Monique uit Hoofddorp

07-11-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: In maart 2018 een Renault Twingo gekocht bij Beelen Lisserbroek.
Vandaag hebben ze de distributieriem vernieuwd.
Alles prima in orde.


Ja, ik beveel dit aan

j uit lisse

27-10-2018
2,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Via de site van mijngarage.nl werd mij garagebedrijf Beelen aanbevolen voor een uitvoeren van een kleine inspectiebeurt voor mijn Audi a1 voor een prijs van € 116,95. De auto zou op 30 punten worden gecontroleerd en de olie en het oliefilter zou worden vervangen. Nadat ik de auto had gebracht kreeg ik een telefoontje van het garagebedrijf dat de beurt € 279 ging kosten. Of ik hiermede akkoord ging. De medewerker was verbaasd te horen dat ik een offerte had voor een kleine beurt van € 116,95. Hij zou nagaan hoe dat kan en mij daarover terugbellen. Uiteindelijk wilde hij de beurt uitvoeren voor de prijs van de offerte. Bij het ophalen bleek echter dat de auto slechts op 15 punten was gecontroleerd ipv 30. Het beeld dat uit onderzoeken blijkt dat de betrouwbaarheid van garagebedrijven te wensen overlaat wordt hiermede toch weer bevestigd.


Rob uit Lisse

10-10-2018
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: SERVICE zoals het hoort !!!!!

Afgelopen maandag met mijn Renault Clio heel per ongeluk en heel zachtjes een paaltje geraakt die op de rand van een stoep stond.☺
Maar wel direct mijn kentekenplaat op de grond omdat de houder van kunststof nu eenmaal niet veel kan hebben.
Dus op naar autocentrum Beelen omdat mijn auto daar geleased wordt.
Om 18.15 kwam ik aan met mijn kentekenplaat in de hand en op het bedrijf was nog één persoon aanwezig.
Ondanks dat hij het bedrijf net aan het afsluiten was nam hij de moeite om een nieuwe kentekenplaathouder te monteren.
Een heel handige jongen die Tim Zonneveld, accountmanager bij Athlon/autocentrum Beelen in Lisserbroek.
Er wordt vaak gezegd, bij ons staat de klant centraal maar de werkelijkheid gebiedt vaak anders.
Tim Zonneveld maakte dit wel waar en daarom van mij en heel Meerkantoor.
Tim, je bent een Topper.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

08-11-2016
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij hebben een VW en een Audi in onderhoud bij Beelen. Misschien ben ik ouderwets maar als ik de auto naar Lexpoint bracht betaalde ik veel meer en kwam ik elke keer met een gevoel naar buiten dat ik veel geld kwijt was en dat ik blij mag zijn dat ik geholpen ben. Ik kijk gerust of ik niet teveel betaal voor bijvoorbeeld nieuwe banden op internet. Het verschil is minimaal bij Beelen. betaalde 10 euro meer dan de voordeligste aanbieding op internet. Montage en 3.50 afvoerkosten kwamen er dan nog bij en bij Beelen zat dat bedrag erin. Toenik laatst een schroef in m'n band had hebben ze die ze kosteloos gerepareerd. De auto krijg ik altijd gewassen en gezogen terug. Een van de weinige bedrijven waar ik het gevoel heb dat ze nog begrijpen dat je best veel geld betaald voor het onderhoud van je auto maar waar ik het gevoel krijg dat ze niet het vel over je neus halen. Eigenlijk het gevoel wat je eerder verwacht van een Premium dealer zoals bijvoorbeeld Martin Schilder of Lexpoint.


Ja, ik beveel dit aan

B uit Lisse

15-06-2012
4,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik heb een zeer slechte ervaring opgedaan met dit bedrijf. Om een probleem aan mijn auto te laten localiseren heb ik mijn auto op een donderdagmiddag weggebracht naar Beelen. Vrijdag gingen ze de auto nazien en zou ik er wat van horen.resultaat: vrijdag niets aan gedaan, zaterdag en zondag in de garage gestaan en maandag weer niets aan gedaan. Pas dinsdag middag! kwam het reparatie advies. Moest ik nog betalen voor de "uitleeskosten". Schande ! Dit hebben ze zeer laconiek opgelost terwijl ik wel klant bij hun ben en deze auto toendertijd voor 13.000 euro heb gekocht!!! Slechte beurt Beelen!


Monique uit Hoofddorp

08-04-2011
7,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Klant uit Lisse

29-03-2011
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Lisse

28-03-2011
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Ik altijd erg goed wordt geholpen voor mijn nieuwe lease auto.


Ja, ik beveel dit aan