Beoordelingen Autofirst Kanters

8,4
7 beoordelingen
  • Service 8,3
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 8,4
1 t/m 7 van 7 beoordelingen

C.M uit Geldrop

22-07-2017
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Een zeer goede en eerlijke garage. Uitstekende service, deskundig en uitermate vriendelijk en eerlijk.


Ja, ik beveel dit aan

Paul uit Geldrop

03-07-2017
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

akad uit enschede

30-01-2016
3,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Zelf ben ik woonachtig in Enschede, maar ik was op zoek naar een specifiek model auto en deze had ik in de juiste toestand gevonden bij Kanters. Bij Autobedrijf Kanters daarom mijn auto ingeruild voor een nieuwe, jongere auto. De inruilwaarde was marktconform, daar ben ik tevreden mee. Waar ik ontevreden over ben is dat we een mondelinge afspraak hadden om mijn bestaande carkit te installeren in de nieuwe gekochte auto. Dat is gebeurd, echter niet op de juiste manier. Niet alleen ging de carkit niet van het contact af (de stroom bleef er dus constant op staan , hier kwam ik later pas achter), ook is het met weinig finesse erin gebouwd (getuige de gebruikerssporen en kleine schade plekjes op de originele autoradio). Ik heb gebeld met het verhaal en volgens dhr. Kanters kon het probleem eenvoudig opgelost worden.

Omdat ik Enschede woon vond ik het niet echt rendabel om helemaal hiervoor terug te rijden naar Geldrop, zodoende heb ik het probleem laten verhelpen bij een lokale autogarage. Deze heeft te kennen gegeven dat er kabels afgeknipt zijn en er nieuwe kabels aangeschaft moesten worden om het systeem werkend te krijgen. Kosten incl.. installatie €200,- Ik heb dhr. Kanters gevraagd om een compensatie, omdat we overeengekomen waren dat de carkit installatie ook meegenomen zou worden in de eindprijs.

Zoals (helaas) verwacht vond dhr. Kanters dat niet aan de orde want hij had zich aan z'n verplichting voldaan. Dit vond ik niet netjes. Heb de andere garage verzocht om dhr. Kanters te contacteren om hem uitleg te geven over de situatie en waarom de kosten zo hoog waren. Hij erkende deze hoge kosten niet en zal ook geen tegemoetkoming aanbieden. Ik vind dit absoluut niet netjes, omdat hij wel erkent dat de carkit verkeerd aangesloten is. Op z'n minst een gedeeltelijke tegemoetkoming zou zeker op z'n plaats zijn. Met zijn wagenpark en de staat van zijn auto's is niks mis. Maar het niet nakomen van afspraken is gewoon heel slecht. Een typisch geval van jammer!!


Arjan uit Geldrop

27-08-2013
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Hier wordt goed werk verricht voor een schappelijke prijs. Veel familie, vrienden en mensen die ik ken in het dorp en omgeving komen al jaren bij Harald. Zelf ook via de familie terecht gekomen en na vele jaren dik tevreden. Hier merk je de deskundigheid en betrokkenheid en er hangt een prettige sfeer in de zaak. Kortom het adres om langs te gaan met je auto. Ook voor het kopen en inruilen van een auto daarop.


Ja, ik beveel dit aan

Humphrey uit Geldrop

10-09-2012
10

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Zeer fijne garage waar men doet wat er is beloofd. En wat ze doen doen ze ook nog eens erg goed en voor redelijke prijzen. Kortom: Als je gewoon een betrouwbare en eerlijke garage zoekt....stoppen met zoeken en gewoon naar Geldrop gaan naar autobedrijf H. Kanters


Ja, ik beveel dit aan

Johan uit Tilburg

10-09-2012
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Super garage waar met écht naar de klant luistert zonder alle blabla eromheen. Deze garage is klein opgezet en heeft uitstekende technici met veel kennis en ervaring! Hulde voor autobedrijf H. Kanters


Ja, ik beveel dit aan

jozef uit geldrop

08-02-2011
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan