Beoordelingen AutoHuisLimburg

9,1
187 beoordelingen
  • Service 9,3
  • Deskundigheid 9,1
  • Prijs/kwaliteit 9
1 t/m 10 van 187 beoordelingen

Anoniem

20-07-2019
n.v.t.

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Leroy uit Echt

19-07-2019
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Via marktplaats vond ik een Passat 3C van 2006 t.w.v. € 5000,-, een stuk duurder dan soortgelijke advertenties, maar schijnbaar wel keurig onderhouden. Nader onderzoek naar verkoper Autohuis Limburg en diens eigenaar Wouter Gerardu, wekt in eerste instantie veel vertrouwen. Volgens de website bieden ze 6 maanden garantie, lees je een mooi verhaaltje dat auto's die ze verkopen een grondige controle ondergaan, en staat het internet vol positieve recensies met lovende woorden. Had ik maar verder gekeken dan mijn neus lang is, want nu achteraf zie ik dat het gros van in ieder geval de Google recensies afkomstig is van summiere Google accounts met verder geen enkele andere recensie op hun naam. Dat wekt bij mij de argwaan dat deze recensies zijn ingekocht. Des te meer omdat mijn ervaring alles behalve positief is.

Met de Passat in kwestie heb ik onder de motorkap gekeken en een proefrit gemaakt waarbij ik niks geks bespeurde. Ik heb de auto diezelfde dag nog gekocht, waarbij Wouter nogmaals benadrukte dat het een top auto was en ik hem bij problemen meteen kon bellen. Een week verder viel de auto bij het nemen van een snelwegafrit spontaan uit en verscheen er een storingsmelding. Na opnieuw starten van de auto was er niets meer aan het handje en kon ik probleemloos verder rijden. Dit heb ik bij mijn vorige 2 Passats ook wel eens willekeurig meegemaakt. Toen het in de daarop volgende 2 weken vervolgens nóg 3 keer gebeurde, heb ik maar contact met Wouter opgenomen. Die verwees me vervolgens door naar garage Freisinger.

Diezelfde week nog naar Freisinger geweest, waar men vervolgens niets met de 4 foutcodes kon die in het geheugen stonden (maar deze vervolgens wel doodleuk gewist hebben!), een los slangetje waar het "misschien aan kon liggen" hebben vastgekit en me weer de weg op gestuurd hebben met de melding "laat maar weten wanneer het weer gebeurt". Saillant detail: het kwartiertje dat ik daar was waren er nog 2 klanten die door Wouter waren doorgestuurd, dat vertelde eigenaar Danny joviaal tijdens het telefoongesprek dat hij ondertussen met Wouter voerde. Anderhalve week later viel de auto weer uit. Freisinger gebeld, en die deelde me meteen mede dat ze het enorm druk hadden en de eerste 3 weken al geen plaats zou hebben. Ik kon de auto echter maandagochtend brengen, en dan zouden zij de auto voor een middag naar een gespecialiseerd diagnosebedrijf brengen. De auto ben ik vervolgens 3 dagen kwijt geweest (en kreeg ik bovendien een kwart tank leger terug), wederom met de melding dat men helaas niets heeft kunnen vinden, en ik me maar weer te melden als het wéér gebeurde.

En zo blijf je bezig. Want toen ook het motorlampje ging branden en ik dat bij Wouter meldde, wou hij me wéér gaan doorsturen naar garage Freisinger die me al 2 keer zonder ook maar enige actie te ondernemen de weg op gestuurd hebben. Wouter doet alsof zijn neus bloedt en blijft benadrukken dat het écht een prima auto was, en dat zowel hijzelf als de vorige eigenaar er nooit problemen mee hebben gehad. Het is natuurlijk mijn woord tegen het zijne, maar het is wel erg toevallig als het bij mij op een maand tijd maar liefst 5 keer gebeurt. De tonatie van de berichten van Wouter wordt ook steeds minder prettig. Zo wijst hij me er opeens op dat hij, in tegenstelling tot wat er op zijn website staat, mij geen garantie schuldig is en dat hij naar zijn eigen woorden "kosten noch moeite gespaard heeft op mijn probleem op te lossen". Het is gewoon een één-tweetje tussen Wouter en garage Freisinger, waarbij laatstgenoemde je afscheept zonder het probleem op te lossen.

Ondertussen ben ik maar naar de Volkswagen dealer gegaan en die wisten het probleem meteen te vinden: enkele slangetjes waren niet/onjuist gemonteerd. Getuige de beschadigingen niet iets dat zich in de anderhalve maand dat ik de auto in bezit heb, heeft kunnen ontwikkelen. Beschadigingen die ik wellicht zelf had kunnen zien, ware het niet dat je daarvoor 2 beschermkappen van het motorblok en de bougiekabelset moet verwijderen om ze te kunnen zien. De reparatie heeft me maar liefst 400 euro gekost.


Paul uit Geleen

16-07-2019
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: In 2016 een mooie gebruikte Renault Twingo gekocht bij Autohuis Limburg, waar onze dochter nog steeds zeer tevreden mee is. Zelfs na ruim drie jaar houdt de service niet op. Wouter verraste ons met een bijdrage in de kosten van onderhoud, i.v.m. enkele mankementen waar we niet op gerekend hadden. Wouter, nogmaals bedankt voor de goede service! Groeten, Paul


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Maastricht

29-05-2019
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

Raijmond uit Biddinghuizen

22-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Bijzonder prettige afstemming met Wouter van AutohuisLimburg over aankoop 2e hands auto. Wouter is hartelijk en ondanks mijn "voorzichtigheid" richting garagebedrijven heeft hij het vertrouwen volledig gewonnen. Hij is niet de goedkoopste maar levert mogelijk wel de beste 2e hands auto's. Hij staat achter zijn producten en streeft naar het leveren van goede producten. Is prettig zaken doen met Wouter.


Ja, ik beveel dit aan

Leon uit Landgraaf

14-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Bij het bezoek aan AutoHuisLimburg werden we door de eigenaar, Wouter, heel hartelijk ontvangen. Hij straalde meteen veel vertrouwen uit. Onderhandelingen over inruil en aankoop van de VW Eos verliepen erg prettig, niks was Wouter teveel. Tevens maakte hij zijn woorden m.b.t. nazorg cq. garantie waar. Hij biedt daarnaast zijn hulp en advies aan bij zaken die zich na de aankoop voordoen, zoals het installeren van een alarm en het plaatsen van een trekhaak. Ik zal bij een toekomstige aanschaf van een andere auto zeker weer een bezoek brengen aan AutoHuisLimburg en kan dan ook iedereen die op zoek is naar een auto dit autobedrijf van harte aanbevelen!
De voorraad aan auto's is groot en ze zien allemaal even goed uit! SAMENVATTEND: TOP!


Ja, ik beveel dit aan

Edwin uit Maastricht

13-05-2019
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Betrouwbaar bedrijf. Goede service! Belangrijk vind ik als klant dat als er iets mis is met de auto het opgelost wordt. Die verantwoordelijk neemt autohuislimburg!


Ja, ik beveel dit aan

Rob uit Sittard

12-05-2019
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Heb bij AutoHuis limburg een Mercedes SLK gekocht en Wouter, de eigenaar van dit bedrijf, nam alle tijd om mij op uiterst deskundige en vriendelijke wijze te helpen.
De aankoop van de SLK en de inruil van mijn oude auto verliep vlot en aangenaam.
Dit bedrijf staat 100% achter de door haar aangeboden auto's en Wouter bleek een gepassioneerde autoliefhebber te zijn.
Ik stap nog elke dag met een grote glimlach in auto die ik hier heb aangeschaft en ik kan iedereen aanraden om hier eens een kijkje te gaan nemen!


Ja, ik beveel dit aan

Ron uit Beek en Donk

03-05-2019
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Zeer correcte verkoper, komt afspraken na en denkt in mogelijkheden. Plezierig bedrijf


Ja, ik beveel dit aan

M. uit Geleen

19-02-2019
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Net aan Wouter mijn oude auto verkocht. Geen gedoe, geen praatjes, gewoon fatsoenlijk en eerlijk zaken doen. Meteen alle formaliteiten en betaling afgehandeld en daarna netjes thuisgebracht. Hier zijn Service en Klantvriendelijkheid niet slechts woorden!


Ja, ik beveel dit aan