Beoordelingen Automobielbedrijf Schapendonk B.V.

5,3
10 beoordelingen
  • Service 5,3
  • Deskundigheid 5,9
  • Prijs/kwaliteit 4,8
1 t/m 10 van 10 beoordelingen

Peter uit Oisterwijk

08-08-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Goede analyse, snel geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Jacqueline uit Rijen

03-08-2017
3,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: aanvankelijk goed, daarna.... helaas.
Kocht op 31-12-2016 een Kia Carnival met wat vage historie omtrent de vorige eigenaren. Het zou een servicewagen van een Kia dealer zijn geweest met slechts 101.629 km op de teller. Met een servicewagen van een dealer verwacht je toch een fatsoenlijk onderhouden auto.
De eerste 6 weken is de auto meer bij Schapendonk geweest dan bij mij. Probleem, bijna iedere morgen lege accu. Na 6 weken zelf een nieuwe accu erin gezet, probleem over. Wat hebben ze dan daar gedaan?
Nu bij 104.000 km koppakking eruit. Dus nog geen 2500 km mee gereden.
Gebeld om een prijsopgave voor de reparatie, zou minimaal 1000,- gaan kosten. Ik zou nog een betere prijsopgave krijgen, niets meer gehoord. Elders laten repareren, €1470,-onkosten. Motor bijzonder vuil, 2 mm dikke koek verbrande olie in spruitstuk en kop. Kanalen dichtgeslibt v/h vuil. Kennelijk heeft deze auto amper of nooit onderhoud gehad.
Ondanks de negatieve reviews toch bij deze firma gekocht omdat ze in eerste instantie zeer positief en servicegevoelig overkwamen, had ik dat maar niet gedaan. Op mijn vraag naar de slechte reviews werd gezegd dat hij die auto's helemaal niet verkocht had of kende. Ik weet nu wel beter.
Over de deskundigheid, die zal goed genoeg zijn geweest om dit te weten.


Jacqueline uit Rijen

03-08-2017
3,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: aanvankelijk goed, daarna.... helaas.
Kocht op 31-12-2016 een Kia Carnival met wat vage historie omtrent de vorige eigenaren. Het zou een servicewagen van een Kia dealer zijn geweest met slechts 101.629 km op de teller. Met een servicewagen van een dealer verwacht je toch een fatsoenlijk onderhouden auto.
De eerste 6 weken is de auto meer bij Schapendonk geweest dan bij mij. Probleem, bijna iedere morgen lege accu. Na 6 weken zelf een nieuwe accu erin gezet, probleem over. Wat hebben ze dan daar gedaan?
Nu bij 104.000 km koppakking eruit. Dus nog geen 2500 km mee gereden.
Gebeld om een prijsopgave voor de reparatie, zou minimaal 1000,- gaan kosten. Ik zou nog een betere prijsopgave krijgen, niets meer gehoord. Elders laten repareren, €1470,-onkosten. Motor bijzonder vuil, 2 mm dikke koek verbrande olie in spruitstuk en kop. Kanalen dichtgeslibt v/h vuil. Kennelijk heeft deze auto amper of nooit onderhoud gehad.
Ondanks de negatieve reviews toch bij deze firma gekocht omdat ze in eerste instantie zeer positief en servicegevoelig overkwamen, had ik dat maar niet gedaan. Op mijn vraag naar de slechte reviews werd gezegd dat hij die auto's helemaal niet verkocht had of kende. Ik weet nu wel beter.
Over de deskundigheid, die zal goed genoeg zijn geweest om dit te weten.


Miedema uit Oisterwijk

04-06-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Al jaren klant voor onderhoud en reparaties. Laag drempelig en geen moeilijke praatjes.


Ja, ik beveel dit aan

M uit Berkel-Enschot

21-05-2017
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Al jaren klant bij dit familiebedrijf van een nuchtere vader en zoon.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

20-04-2017
2,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Slechte service, er wordt heel veel winst gemaakt op inruil. Mensen trap er niet in zorg dat afspraken goed gemaakt worden want je wordt belazerd waar je bij staat.


P. uit Tilburg

20-10-2016
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Al jaren klant. Goede service, meedenken en prijs kwaliteit verhouding is prima.


Ja, ik beveel dit aan

Stijn uit Veldhoven

19-03-2016
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Goede service, auto is thuis bezorgt en defecte inruilauto is opgehaald. Goed gevoel bij dit familiebedrijf!


Ja, ik beveel dit aan

Ronnie uit Tilburg

06-01-2015
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Slechte garage ! Dat dit bedrijf aangesloten is bij bovag snap ik niets van. Toyota yaris gekocht en is 4 keer kapot geweest. Telkens maar weer bellen ect ect . Afspraak gemaakt met een jongere gast maar die belde daarna iemand anders op en dje deed het woord dan. Zeer botte oudere man. Koop hier geen auto !


r uit tilburg

02-11-2014
2,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Zeeeer ontevreden over deze "vak"garage.Auto gekocht,na korte tijd bleken remmen niet in orde te zijn.Terug naar garage,garantie he.Auto was "gerepareerd"Remmen uit elkaar gehaald en alles was weer goed.NIET DUS !!! Óf er was niets aan gedaan óf slechte reparatie maar remmen nog steeds niet in orde.Mijn vriend meegereden en toen werd er serieus naar gekeken.Wederom "reparatie"uitgevoerd en de auto was weer "goed"NIET DUS !! De remmen liepen minder aan dat wel maar nog wel liepen ze aan.Recentelijk begon het management lampje af en toe te branden en auto stotterde en hield in soms.Weer naar deze "vakgarage.gebracht.Bleek een bekend probleem te zijn en kon gerepareerd worden.Iets met nokkenasvliegwiel onbalans oid.Auto gebracht en week opgehaald.Auto was "gerepareerd".NIET DUS !!! Wat hebben ze gedaan:auto aan computer gehangen,bougies vervangen,bougiekabels vervangen en naar distributieriem "gekeken".Kosten bijna 400 euro !!!!!! Maar liefst 3,5 uur "gewerkt"om deze dingetjes te doen !!!tegen n uurloon waar zelfs ik rustig van ga werken."Auto is klaar hoor"NIET DUS !!!auto stotterd nog steeds en houd nog steeds in.Welliswaar minder maar niet opgelost dus. !!! Ik ben helemaal klaar met deze "vakgarage".Helaas blijken de mooie verkoop praatjes gebakken lucht te zijn.Ik zal deze "garage"bij niemand aanbevelen.Hopelijk zijn andere beter tevreden,ik voel me iig niet serieus genomen en ook niet goed behandeld.