Beoordelingen Automotions MB Goes

9,0
1009 beoordelingen
  • Service 9,2
  • Deskundigheid 9,2
  • Prijs/kwaliteit 8,6
981 t/m 990 van 1009 beoordelingen

Frank uit Kastanjelaan 5 kamperland

06-06-2016
8,0

Ervaring: Reden van het bezoek was een afspraak voor de APK keuring. Ik kon er op wachten en heb mijn tijd doorgebracht in de showroom. Ik heb daar een uurtje rond gelopen , veel auto' s bekeken oude en nieuwe, maar niemand van de aanwezige verkopers heeft mij aan gesproken. Ik vond het verbazingwekkend, dat niemand enige notie van mij nam, misschien heb ik wel interesse om een andere te kopen, maar de belangstelling van mijn kant is nu net als die van de verkopers, niet.
De service van de werkplaats overigens is prima


Hans uit Vlissingen

04-06-2016
10

Ervaring: Keuring van de auto:
uitstekende dienstverlening, met koffie en zeer klantgerichte, vriendelijke bejegening.
Interieur van de auto ook nog eens keurig netjes gereinigd.
Uiterst klantvriendelijke prijs.
Heel tevreden!


Ja, ik beveel dit aan

Adrt uit Kruiningen

01-06-2016
9,7
Ja, ik beveel dit aan

nico uit s-gravenpolder

31-05-2016
9,0
Ja, ik beveel dit aan

W. uit Kloetinge

31-05-2016
9,3
Ja, ik beveel dit aan

Fred uit Vlaardingen

30-05-2016
10

Ervaring: SUPER Geregeld


Ja, ik beveel dit aan

P.S. uit Vlissingen

30-05-2016
7,3

Ervaring: Beste Mercedes-dealer, beste Marnix,

Ik heb op 24 mei jl. een factuur van jullie ontvangen inzake een reparatie aan mijn auto (19-xgn-8) en heb pas sinds vandaag weer een normale hartslag…
Wat is het geval: ik heb de auto met een storing (compressor, scheen kapot te zijn) gebracht zonder afspraak. Gelukkig kon ik terecht echter de reparatie duurde langer en er werd mij geadviseerd hiermee niet door te rijden. Een leenauto was echter niet beschikbaar, wel is er een huurauto opgetrommeld (nota bene een Mercedes –busje). Ik begreep ook dat door de storing (die overigens niet aangaf dat ik niet door mocht rijden) ook een zekeringsdoos kapot is gegaan. Dit is dus nog eens vervolgschade waarvan ik niet snap dat er dan geen rode lampen gaan branden in mijn auto zodat ik tijdig kan stoppen met rijden. Al met al ben ik, gedurende de afgelopen jaren op motorisch vlak, eigenlijk teleurgesteld in de kwaliteit van mijn Mercedes. Tegen Marnix heb ik in de showroom nog aangegeven dat de auto goed rijdt, en dat doet hij ook als er niks aan mankeert. Echter als ik kijk naar prijs en kwaliteit dan ben ik van mening dat dit niet bij een Mercedes hoort met mijn km stand. Ik heb al de nodige facturen gehad sinds de aanschaf van mijn Mercedes (ik geloof o.a. 3x olielekkage..) en voor mijn gevoel heb ik al veel betaald aan reparaties in vergelijking met andere Mercedes bezitters met een vergelijkbare km stand. Of heb ik het mis? Zo ja dan wordt mijn volgende auto in ieder geval geen Mercedes. Ik zou hierover graag geïnformeerd worden. Ook vind ik de factuur erg onduidelijk en wordt er notabene voor het storing uitlezen (wat de computer doet en waarbij ondertussen de monteur door sleutelt aan een andere auto) kosten doorbelast alsmede ook de kosten van de huurauto… Is het nou een kleine factuur dan heb ik daar nog wel een gevoel bij, maar bij dit soort bedragen dan deze kosten doorbelasten…. Is dit nu premium rijden? Graag ontvang ik een specificatie van de factuur waarbij de bandenwissel duidelijk is overigens.

Ik verneem graag.


Ja, ik beveel dit aan

Johan uit Goes

30-05-2016
9,7
Ja, ik beveel dit aan

Dick uit Kruiningen

22-05-2016
10

Ervaring: tot nu toe zeer goed!


Ja, ik beveel dit aan

peter uit borssele

21-05-2016
6,0
Ja, ik beveel dit aan