Beoordelingen Automotions MB Roosendaal

8,3
144 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,5
  • Prijs/kwaliteit 7,9
1 t/m 10 van 144 beoordelingen

Jan uit De Klinge

20-02-2017
8,3

Reden bezoek:


Ja, ik beveel dit aan

Michel uit hellevoetsluis

20-02-2017
1,0

Reden bezoek:


Ervaring: Ik kwam voor een electrisch storing melding, er is een zekering vervangen (nr37) de volgende dag had ik de zelfde storing weer. Ik controleerde deze zekering en tot mn stomme verbazing had men de zekering vervangen door een oude vies uitziende vettige zekering. Maar wel de volledige kosten moeten betalen van de "electrisch check" let wel totaal prijs voor vervangen van deze zekering was Euro 235.00 met geen result. O meneer van den Berg, als de storing terug is moet u weer terug komen om nogmaals de electrisch test uit te laten voeren. U begrijpt dat de firma STURM Mercedes Roosendaal mij niet meer terug ziet.


Abdel uit Roosendaal

20-02-2017
5,0

Reden bezoek:


Ervaring: Ik heb een onderdeel proberen te bestellen, maar meneer van afdeling magazijn gaf aan dat dat onderdeel niet bestond en ik waarschijnlijk gaatjes moest boren wat ik echt vreemd vond. Vervolgens naar Ruttchen gereden voor het onderdeeltje die ik wou hebben en zij hebben mij daarbij kunnen helpen. Erg ondeskundig van de meneer die daar werkt.


B. Oppedijk / BMTDR Beheer BV uit Bergen op Zoom

16-02-2017
10

Reden bezoek:


Ervaring: Uitermate tevreden; monteur reed een stukje mee om probleem zelf te kunnen vaststellen.
Adequaat opgelost, rekening viel alles mee, leenauto zonder extra kosten.


Ja, ik beveel dit aan

Pierre uit Etten-Leur

14-02-2017
10

Reden bezoek:


Ervaring: Prima service en vooral ook deskundig en prettig balie personeel. Ik rij reeds vele jaren mercedes, waarbij ik (soms) door afstand etc. bij andere mercedes garages terecht moet, maar nergens een sfeer als bij Automotions MB Roosendaal.


Ja, ik beveel dit aan

Eric uit Bielefeld, Duitsland

07-02-2017
5,5

Reden bezoek:


Ervaring: Geacht Team,

Het eindresultaat was ok.

Maar...
- mijn mercedes garantie werdt niet erkent, zo moest ik circa €900,00 voorschieten en wacht nu op mijn geld. Mijn MB Dealer in DE vroeg in wat voor een "Pommesbude" ik beland was en weigerde te geloven dat Ik bij een grote MB dealer van zuid-west Nederland stond.

- het contact met Cargarantie.nl liep zeer stroef en was telefonisch moeilijk tot niet te bereiken. Dhr. Charles Bos beloofde echter de rekening te betalen.

- het ingebouwde "Neuteil" werdt defekt ingebouwd. Ik stelde het vast toen ik de Benz afhaalde. Dat een auto zo afgeleverd wordt is mij een raadsel. Daarvoor kon ik dan nog eens goed 900 km (Bielefeld-Roosendaal-Bielefeld) rijden om dit defekte onderdeel uit te laten wisselen.

De Service tijdens de wachttijd was goed; koffie, water en koekjes.

Alles bij elkaar toch een ontnuchterende ervaring.

Mfg Eric van den Broecke


Eric uit Bielefeld, Duitsland

07-02-2017
5,5

Reden bezoek:


Ervaring: Geacht Team,

Het eindresultaat was ok.

Maar...
- mijn mercedes garantie werdt niet erkent, zo moest ik circa €900,00 voorschieten en wacht nu op mijn geld. Mijn MB Dealer in DE vroeg in wat voor een "Pommesbude" ik beland was en weigerde te geloven dat Ik bij een grote MB dealer van zuid-west Nederland stond.

- het contact met Cargarantie.nl liep zeer stroef en was telefonisch moeilijk tot niet te bereiken. Dhr. Charles Bos beloofde echter de rekening te betalen.

- het ingebouwde "Neuteil" werdt defekt ingebouwd. Ik stelde het vast toen ik de Benz afhaalde. Dat een auto zo afgeleverd wordt is mij een raadsel. Daarvoor kon ik dan nog eens goed 900 km (Bielefeld-Roosendaal-Bielefeld) rijden om dit defekte onderdeel uit te laten wisselen.

De Service tijdens de wachttijd was goed; koffie, water en koekjes.

Alles bij elkaar toch een ontnuchterende ervaring.

Mfg Eric van den Broecke


Guust uit Ulvenhout

06-02-2017
7,3

Reden bezoek:


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit halsteren

02-02-2017
6,3

Reden bezoek:


Ervaring: In het verleden was ik altijd ruim tevreden.
bij dit laatste bezoek was ik toch behoorlijk teleurgesteld.
Ik belde dat ik met stukken stond en werd doorverwezen naar Mercedes hulpdienst. Zij holpen correct en uiteindelijk was het toch Roosendaal die mij moest helpen.
Uiteindelijk heb ik bij een aantal graden vorst toch meer dan 5 kwartier buiten gestaan.
Automotions wilde geen monteur sturen met een nieuwe accu en de wagen werd weggesleepd. De uiteindelijke rekening bedroeg meer dan € 450,00 . wel wat veel voor slechts een nieuwe accu. Ik betaal graag voor kwaliteit en service maar dit is volgens mij toch wel over het randje.


Stefan uit Hoogerheide

02-02-2017
9,7

Reden bezoek:


Ja, ik beveel dit aan