Beoordelingen Automotions MB Roosendaal

8,3
658 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 7,9
1 t/m 10 van 658 beoordelingen

Aat uit Middelharnis

19-06-2018
10

Ervaring: Het ontbrak ons aan niets


Ja, ik beveel dit aan

Jan Q uit Zevenbergen

18-06-2018
n.v.t.

Ervaring: Ik was bij Mercedes na een oproep van Mercedes om een check uit te voeren dus ik kan het werk niet beoordelen. Ik was wat aan de vroege kant maar werd na 10 minuten reeds geholpen Groet


Ja, ik beveel dit aan

Frans uit Ossendrecht

17-06-2018
7,0

Ervaring: Open en eerlijk communiceren met klanten is er als slogan bij MB bij gaan horen dat is toch wat men schrijft.Dit was men de laatste keer maar even vergeten ,een jaar beurt,de B service moest worden uitgevoerd ,wat er verschil in zit wist ik niet maar ik denk de remvloeistof de rest het zelfde??Ik vraag bij het terugkrijgen van mijn sleutel was er nog wat bezonders nee niks alles goed,maar ik vond het al wel langduren ten opzichten van de vorige keer ,bleek er een dag later toch wat aan de hand,ook mijn rekening zag ik een dag later in en bleek 55 % duurder te zijn dan vorig jaar,niks bijzonders zegd men maar ik denk daar anders over deze twee vernoemde zaken hadden gecommuniceerd moeten worden vind ik terugroep/prijsverhoging wil men graag van tevoren kennen .


Marinus uit Essen (belgie)

14-06-2018
9,0

Ervaring: Ervaringen zijn uitermate positief. Bestelling die voor de reparatie nodig was, was snel beschikbaar. De reparatie zelf snel en adequaat en volgens bestek uitgevoerd.

Hoewel ik persoonlijk vind dat een 10 geen ruimte voor verbetering meer mogelijk maakt was de totale afhandeling gewoon perfect.


Ja, ik beveel dit aan

Petra & Jim uit Roosendaal

14-06-2018
9,7

Ervaring: Betr. auto was al meerdere keren tot tevredenheid ter reparatie aangeboden en steeds via bankovermaking betaald. Zo ook op 8 juni. Hebben op 31-05-2018 intussen ook een Mercedes A160 aangeschaft en via bankovermaking betaald. Was erg verbaasd dat ik de reparatienota niet kon overmaken per bank, maar terstond moest betalen omdat bij uw bedrijf geen "geschiedenis" met ons bekend was vlgs uw medewerker.


Ja, ik beveel dit aan

Paul uit Bergen op Zoom

14-06-2018
9,0

Ervaring: Na een goede ervaring van een reparatie aan mijn 13 jaar oude camper heb ik doen besluiten de APK bij deze garage te laten uitvoeren. De keurmeester maakte geen bezwaar dat ik meeliep en hij beantwoorde mijn vragen. De werkplaats zag er professioneel uit. Deze garage kan ik de camperaar aanbevelen. Na ruim een uur vertrok ik met de camper naar huis. De kosten gemiddeld genomen zijn zeker aan de schappelijke kant. Als laatste punt is mijn ervaring dat bij deze garage service naar de klant goed is en positief zal berichten naar de NKC.


Ja, ik beveel dit aan

Thfcm uit Bergen op zoom

13-06-2018
9,7

Ervaring: Buiten gewoon prettig. Ik was al laat en werd toch nog op een prettige manier geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Gerrit uit Papendrecht

13-06-2018
7,0

Ervaring: Klantvriendelijk bedrijf. Doe tot nu toe alle moeite om klacht te verhelpen maar..........helaas. Na twee keer voor dezelfde klacht terug te zijn geweest blijkt de klacht nog niet verholpen. Ik twijfel niet aan de inzet van het personeel maar op een of andere manier slaagt men er niet in mijn klacht te verhelpen. Ik blijf hopen.


Ja, ik beveel dit aan

Gerard uit Halsteren

12-06-2018
2,0

Ervaring: Zeer slechte ervaring.
Duidelijke klachten verteld en niet verholpen.
Volgens garage was het verholpen, helaas dus !


Rini uit Sint Willebrord

12-06-2018
7,0

Ervaring: Bij 2stuks banden vervangen €40 rekenen voor uitlijnen vind ik belachelijk.
Daarbij €63 voor 2ruitenwissers is ook aan de hoge kant.
Dat hadden ze van tevoren wel mogen vertellen.
Dus voor mij geen banden vervangen en andere ruitenwissers meer bij auto motions.