Beoordelingen Automotions MB Roosendaal

8,4
796 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 7,8
651 t/m 660 van 796 beoordelingen

pieter uit breda

22-02-2017
8,7

Ervaring: zeer goed


Ja, ik beveel dit aan

Adri uit Roosendaal

21-02-2017
8,0
Ja, ik beveel dit aan

Jan uit De Klinge

20-02-2017
8,3
Ja, ik beveel dit aan

Michel uit hellevoetsluis

20-02-2017
1,0

Ervaring: Ik kwam voor een electrisch storing melding, er is een zekering vervangen (nr37) de volgende dag had ik de zelfde storing weer. Ik controleerde deze zekering en tot mn stomme verbazing had men de zekering vervangen door een oude vies uitziende vettige zekering. Maar wel de volledige kosten moeten betalen van de "electrisch check" let wel totaal prijs voor vervangen van deze zekering was Euro 235.00 met geen result. O meneer van den Berg, als de storing terug is moet u weer terug komen om nogmaals de electrisch test uit te laten voeren. U begrijpt dat de firma STURM Mercedes Roosendaal mij niet meer terug ziet.


Abdel uit Roosendaal

20-02-2017
5,0

Ervaring: Ik heb een onderdeel proberen te bestellen, maar meneer van afdeling magazijn gaf aan dat dat onderdeel niet bestond en ik waarschijnlijk gaatjes moest boren wat ik echt vreemd vond. Vervolgens naar Ruttchen gereden voor het onderdeeltje die ik wou hebben en zij hebben mij daarbij kunnen helpen. Erg ondeskundig van de meneer die daar werkt.


B. Oppedijk / BMTDR Beheer BV uit Bergen op Zoom

16-02-2017
10

Ervaring: Uitermate tevreden; monteur reed een stukje mee om probleem zelf te kunnen vaststellen.
Adequaat opgelost, rekening viel alles mee, leenauto zonder extra kosten.


Ja, ik beveel dit aan

Pierre uit Etten-Leur

14-02-2017
10

Ervaring: Prima service en vooral ook deskundig en prettig balie personeel. Ik rij reeds vele jaren mercedes, waarbij ik (soms) door afstand etc. bij andere mercedes garages terecht moet, maar nergens een sfeer als bij Automotions MB Roosendaal.


Ja, ik beveel dit aan

Eric uit Bielefeld, Duitsland

07-02-2017
5,5

Ervaring: Geacht Team,

Het eindresultaat was ok.

Maar...
- mijn mercedes garantie werdt niet erkent, zo moest ik circa €900,00 voorschieten en wacht nu op mijn geld. Mijn MB Dealer in DE vroeg in wat voor een "Pommesbude" ik beland was en weigerde te geloven dat Ik bij een grote MB dealer van zuid-west Nederland stond.

- het contact met Cargarantie.nl liep zeer stroef en was telefonisch moeilijk tot niet te bereiken. Dhr. Charles Bos beloofde echter de rekening te betalen.

- het ingebouwde "Neuteil" werdt defekt ingebouwd. Ik stelde het vast toen ik de Benz afhaalde. Dat een auto zo afgeleverd wordt is mij een raadsel. Daarvoor kon ik dan nog eens goed 900 km (Bielefeld-Roosendaal-Bielefeld) rijden om dit defekte onderdeel uit te laten wisselen.

De Service tijdens de wachttijd was goed; koffie, water en koekjes.

Alles bij elkaar toch een ontnuchterende ervaring.

Mfg Eric van den Broecke


Eric uit Bielefeld, Duitsland

07-02-2017
5,5

Ervaring: Geacht Team,

Het eindresultaat was ok.

Maar...
- mijn mercedes garantie werdt niet erkent, zo moest ik circa €900,00 voorschieten en wacht nu op mijn geld. Mijn MB Dealer in DE vroeg in wat voor een "Pommesbude" ik beland was en weigerde te geloven dat Ik bij een grote MB dealer van zuid-west Nederland stond.

- het contact met Cargarantie.nl liep zeer stroef en was telefonisch moeilijk tot niet te bereiken. Dhr. Charles Bos beloofde echter de rekening te betalen.

- het ingebouwde "Neuteil" werdt defekt ingebouwd. Ik stelde het vast toen ik de Benz afhaalde. Dat een auto zo afgeleverd wordt is mij een raadsel. Daarvoor kon ik dan nog eens goed 900 km (Bielefeld-Roosendaal-Bielefeld) rijden om dit defekte onderdeel uit te laten wisselen.

De Service tijdens de wachttijd was goed; koffie, water en koekjes.

Alles bij elkaar toch een ontnuchterende ervaring.

Mfg Eric van den Broecke


Guust uit Ulvenhout

06-02-2017
7,3
Ja, ik beveel dit aan