Beoordelingen Automotions Tigchelaar Breda

8,1
2414 beoordelingen
  • Service 8,3
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,6
2371 t/m 2380 van 2414 beoordelingen

Anoniem

17-04-2014
5,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

W uit Vught

17-04-2014
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Rutger uit Breda

17-04-2014
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

W.J.M uit Breda

17-04-2014
8,3

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Goed, geen problemen


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit Zevenbergen

16-04-2014
7,3

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Autobedrijf Tigchelaar zorgt al vele jaren voor het wagenpark van B&V partners in veilheid. Dit doen zij naar volle tevredenheid. De service is optimaal waardoor B&V altijd mobiel is.


Ja, ik beveel dit aan

Elly uit Breda

15-04-2014
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Marco uit Breda

14-04-2014
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Er zit al 2 jaar een probleem in mijn cruise control. Graag contact opnemen met Ford Nederland/Benelux om probleem te kunnen verhelpen.


Ja, ik beveel dit aan

H.A.M. uit Breda

11-04-2014
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

P. uit TETERINGEN

11-04-2014
8,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Dik uit Zevenbergen

11-04-2014
4,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Auto gekocht bij de vestiging in Breda, dit ging redelijk, duurde even tot we een overeenkomst hadden. Bij oplevering waren er toch wat punten niet in orde.
In de garantie periode auto een beurt/APK laten doen, blijk na 4 maanden de remblokken te moeten vervangen worden a€260,- totaal kosten na 4 maanden €760,- vindt dit absurd!
Jullie hadden toch wel iets tegemoet kunnen komen?
De reparatie die vervolgens gedaan moest worden aan de schterklep kon niet omdat er geen onderdelen waren, moet ik weer een afspraak maken, erg ongemakkelijk.
Voor onderhoud kom ik in ieder geval niet meer bij jullie, en zal, mocht ik ooit nog een auto kopen bij jullie, afspraken maken over hoge onkosten in de garantie periode.
Ik hoop dat jullie iets doen met deze feedback want ik wordt er niet vrolijk van!