Beoordelingen Autoservice Nijlân

8,9
77 beoordelingen
  • Service 9,1
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,8
1 t/m 10 van 77 beoordelingen

Rutger uit Leeuwarden

25-07-2017
1,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Eerst bracht ik de auto heen voor een voorkeuring. Hier kwam uit naar voren dat de achteruitrijlichten het niet deden, dat de lampjes van de knipperlichten vervangen dienden te worden omdat ze wit uitstraalden, dat het fusee vervangen diende te worden en dat ze adviseerden om de middendemper te vervangen.

Hierop heb zelf de lampjes vervangen en de auto verder laten repareren bij mijn oude garage omdat ik Autoservice Nijlân door voorgaande ervaringen niet meer helemaal vertrouwde.

Helaas liep de reparatie een dag uit. Toen ik Autoservice Nijlân hierover belde kon ik pas een week later een nieuwe afspraak inplannen. Gezien de APK inmiddels verlopen was heb ik mezelf er maar op ingesteld dat ik even zonder auto zou zitten.

Toen het eindelijk zo ver was dat ze de auto konden keuren werd ik de ochtend gebeld dat de auto zo niet goedgekeurd werd en dat ze de auto weer buiten neer hadden gezet. De veerpoot zou los zitten, het nieuwe fusse zou niet goed zijn vastgedraaid, de manier waarop de uitlaat bevestigd zat zou gevaarlijk zijn en de koplampen waren niet goed afgesteld. Er werd aangegeven dat ze foto's hadden gemaakt, maar deze kunnen natuurlijk ook naderhand zijn gemaakt.

Enigszins verbaasd heb ik maar gevraagd of ze dat dan niet konden repareren. De koplampen waren eerder namelijk nog geen probleem, ik heb helemaal niets gevoeld aan de auto tijdens het rijden en ik had nog nooit meegemaakt dat mijn oude garage iets vergeten was vast te draaien, laat staan twee dingen.

Op de één of andere manier moesten ze overleggen of ze de bouten vast konden draaien, de uitlaatklem een kwart slag konden draaien en de koplampen af konden stellen. Tussentijds heb ik contact opgenomen met mijn oude garage. Deze gaf aan dat het ze onwaarschijnlijk leek dat ze het fusee vergeten waren vast te draaien, maar dat er altijd een kleine mogelijkheid was. De veerpoot hadden ze echter überhaupt niet los gehad.

Ruim 3,5 uur later belde Autoservive Nijlân me eindelijk op. Ze hadden het wiel losgehaald en mijn remschijven bleken te klein te zijn. Dit bleek inderdaad het geval te zijn, maar dit had al aan het licht moeten komen tijdens de voorkeuring evenals de koplampafstelling.

Hierop had ik er genoeg van, heb ik de auto naar buiten laten rijden, de APK betaald en de auto op laten halen. Mijn oude garage heeft de remschijven vervangen en bouten even vastgedraaid, waarna de auto elders netjes door de keuring kwam. Niks geen opmerkingen over de koplampafstelling of de montage van de uitlaat. Daarnaast hadden ze de remleidingen preventief opgeschuurd en ingevet, zonder kosten in rekening te brengen of moeilijk te doen.

Mijn advies: breng je auto hier nooit heen!


Harm uit Leeuwarden

06-07-2017
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Hugo uit Leeuwarden

06-07-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

mf uit Leeuwarden

06-07-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zeer klantvriendelijk


Rutger uit Bolsward

24-06-2017
8,0

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ja, ik beveel dit aan

Sijtze

22-06-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Tjitske uit Leeuwarden

22-06-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: klantgericht en zeer goede service!


Ja, ik beveel dit aan

Saco uit Leeuwarden

16-06-2017
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

alex uit vrouwenparochie

07-06-2017
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

arjen uit Dronryp

04-06-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan