Beoordelingen Autoshop Wassenaar

8,4
43 beoordelingen
  • Service 8,3
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8,2
1 t/m 10 van 43 beoordelingen

Kevin uit Leeuwarden

12-07-2019
10

Ervaring: Ik was snel, vriendelijk en goed geholpen. Hij rijdt weer als een tierelier! Volgende keer hoop ik wel wat leukers te kopen voor de auto!


Ja, ik beveel dit aan

s uit Leeuwarden

12-07-2019
2,7

Ervaring: Dit bedrijf bespreekt vooraf niet duidelijk de kosten en de factuur is vele malen hoger uitgevallen dan bij een andere reparateur. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Oogt professioneel, uitvoering matig


Jan uit Leeuwarden

05-07-2019
9,0

Ervaring: fijn bedrijf met oog voor de klant,kundig ,prettig en niet te duur.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

12-04-2019
5,7

Ervaring: Vlotte communicatie, erg vriendelijk. Alleen vond dat ze niet specifiek genoeg waren wat er precies aan de hand was met de remmen. Wel kon er verteld worden dat het 132 euro zou kosten. ze konden niet vertellen wat er aan moest gebeuren maar wel wat het moest kosten.

En dat de de riem op de achterbank vast zou zitten (ze vertelde ook niet welke riem) vond ik ook raar want de houder zat gewoon tussen de bank voor de middenriem en floepte het er zo uit. Beetje raar dat dat al een afkeur punt is want het werkte allemaal prima, achterbank ging ook soepel omlaag. Riemen zijn in goede staat.

Nee sorry, vertrouw het niet.


harold uit leeuwarden

26-03-2019
9,0
Ja, ik beveel dit aan

reinko uit leeuwarden

22-03-2019
8,0

Ervaring: Al een aantal jaren klant. Altijd duidelijk en helder hoe het er voor staat met werkzaamheden. makkelijk en persoonlijk contact. Tevreden!!


Ja, ik beveel dit aan

Marten uit Stiens

05-03-2019
1,0

Ervaring: Geluidboxen met tweeter in vrij nieuwe auto laten plaatsen. Dit is netjes en professioneel geplaatst.
Echter na afloop constateerden wij schade aan de rechter voorzijde en zijkant auto ( diverse zwarte krassen) Tevens was de Dashcam verwijderd en opnamen gedeleted.
Hierdoor was bewijs van gemaakte schade in de garage niet meer te achterhalen.
Bij navraag waarom Dashcam verwijderd was kregen wij als antwoord om privacy redenen.
Op mijn vraag hoe deze geconstateerde schade aan onze auto was ontstaan, kregen wij als antwoord het is een oude schade zo te zien!
Dit is echter gemaakte schade in de werkplaats.
Onze klantervaring is dus erg teleurstellend aangezien ze professioneel overkomen, maar handelen als Beun de Haas en nemen geen verantwoording op de door hun ontstane schades aan een voertuig!


Anoniem uit leeuwarden

08-02-2019
8,0
Ja, ik beveel dit aan

jan uit LEEUWARDEN

02-02-2019
6,3
Ja, ik beveel dit aan

A uit Damwald

02-02-2019
10
Ja, ik beveel dit aan