Beoordelingen DAGO Autogroep

8,4
454 beoordelingen
  • Service 8,6
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8
1 t/m 10 van 454 beoordelingen

Patrick uit Gendringen

09-08-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Een mooie jong gebruikte polo gekocht bij verkoper Erik blankert en super netjes geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Richard uit Didam

10-04-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: fantastisch geholpen door Audi adviseur Roel


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit sint jansklooster

09-04-2019
1,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Hierbij beoordeel ik Dago Autogroep afdeling audi!
Wij hebben vorig jaar een jonge Audi gekocht op afstand, toen ging het contact vrij soepel, helaas moest door omstandigheden het contact verlegd worden naar een andere verkoper op de betreffende afdeling.
Ik had een paar x aangegeven dat we de auto ingezien aanvaarden.
Toen de deal was gesloten en alles was overeengekomen kwam de datum van aflevering.
We keken ernaar uit.
De betreffende dag, we kwamen de showroom binnen, en ontmoeten de verkoper voor het eerst persoonlijk em handschuddent.
Ik liep naar de audi die netjes klaar stond om onze intrede te doen, de parkeersensoren waren gemonteerd, ik zag dat de afwerking niet perfect was, liep verder en was nog maar een kwart rond de auto of ik zag een flinke but in de voorruit, met kleine scheurtjes?!!!
Ik gaf dat aan, dat hebben we niet gezien meneer, ik vertelde ze meteen dat ik daar niet mee akkoord ging, de hoofd vd afdeling Joop Reussink kwam erbij, verkoper Edo cab der weide, ze vertelden me dat we maar naar onze verzekering moesten gaan, en dan betaalden zij het eigen risico šŸ˜³
Wij moesten dus een auto waar we nog nooit in gereden hadden een vooruit claemen en de verzekering hierin oplichten!!
Dat gingen wij dus niet mee akkoord.
Voor de rest zag de auto er prima uit, we kwamen van ver dus we hebben de audi meegenomen, het vertrouwen was iddgeval wel beschadigd.
De eerste wasbeurt.
Bij de eerste wasbeurt liet de verf los van de gemonteerde parkeersensorenšŸ˜³
Ze hadden ze gewoon aangestipt met een lakstifješŸ˜¬šŸ˜³
Wat een flop zeg.
Wij hebben natuurlijk contact opgenomen en voorgesteld dat we een nieuwe orginele voorruit wilden, dit wilden wij wel laten vervangen door de dichtstbijzijnde dealer, echter wilden ze dat bij de Dago graag zelf want dan konden ze garantie geven haha je bedoelt kosten besparen meneer de verkoper!
Ook vind ik een deukje in het voorportier, meneer de verkoper zei, dat hebben we niet gezien!
We hadden dus gemeld dat de verf losliet van de parkeersensoren, we moesten dit maar laten spuiten door een schadebedrijf!
WoW wat een professionaliteit Dago Autogroep!! Met de Jantje van leiden eraf zijn.
De eeeste x, de auto ging terug voor de vooruit, ff 125km heen en daarna weer 125 km terug moet kunnen toch, kunnen jullie langskomen? Nee!
U haalt de auto maar, het is niet ons probleem!
Een gepensioneerde heeft de auto geruild, ik had gevraagd of ze de parkeersensoren ook wilden herstellen!!
Maar de auto kwam terug met alleen een nieuwe orginel voorruit, Hmm
Dus ik weet bellen, pff wat een gezeur zeg.
De auto moest dus weer terug, tja de verkoper zei, Tim Heinst, hij werkt er nog steeds, waarom koop je een auto zo ver weg?
Uhu wat heeft u daarmee te maken dan??
Hoezo stelt u deze vraag?
Ik wilde brandstof vergoeding, die kregen we, er netjes een berekening gemaakt.
Onze audi kregen we weer terug met nu gespoten sensoren.
Eindelijk!
Nu zijn we inmiddels toe aan de eerste onderhoudsbeurt, destijds had ik gevraagd wanneer de auto een beurt moest hebben, tegenwoordig werken de dealers niet meer met onderhoudsboekjes, maar de gegevens worden in het systeem gezet en dit kan en ingezien worden door een dealer, er werd mij geteld met 30.000 km. Prima toch.
Nu is het tijd voor inspectie maar de dealer bij ons in de buurt kan niet ma inzien over de laatst me beurt, dus bellen met Dago, wat een feest!
Nou meneer tja dat kunnen wij u niet geven? Dat kost ons even tijd om die gegevens te krijgen, huh, ik spreek toch geen andere taal?
We bellen u met een paar dagen terug!
Lekkere broodjes word me weer voorgehouden.
De verkoper zegt, een bedrijf in s heerenberg heeft de auto in onderhoud gehad, maar kan er zo niet opkomen.
Wat een gelul!!
Heden is mijn geduld opgebrand!
Ik ga stappen ondernemen, en wil graag u als lezer waarschuwen voor Dago Autogroep!
Vertrouw ze niet! Je word opgelicht waar je bij staat!
Ik ga via een andere weg mijn ervaringen richting Dago versterken!
Er zijn verschillende opties die ik zo bedenk,
Radar, opgelicht, of kassa.
Wellicht alle drie!
Tot uw dienst.


Sharon

08-02-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn Skoda!


Ja, ik beveel dit aan

Erik

10-01-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Een tijd terug een occasion gekocht en ook mijn onderhoud laat ik door DAGO doen. Goed bedrijf met vakkundig en eerlijk personeel!


Ja, ik beveel dit aan

Laurens

09-01-2019
2,5

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Misschien een goede garage voor de aanschaf van een voertuig, maar niet voor onderhoud of APK. Je wordt opgelicht waar je bij staat. In mijn geval werd tijdens de APK een lampje van de stadsverlichting vervangen welke blijkbaar sinds een uur daarvoor kapot is gegaan. Speciaal kort voor de APK nog alle verlichting en vloeistoffen nagelopen zodat de auto met vlag en wimpel door de APK zou komen.
Wel heel attent: ik kreeg 50% korting op de uit en inbouw van de verlichting, zonder dat ik Ć¼berhaupt om die korting vroeg.


Patrick uit Zeddam

22-11-2018
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik ervaarde problemen met de versnelling van mijn VW Tiguan uit 2017 Er zat speling op de pook. Werd deskundig te woord gestaan en monteur heeft het probleem kunnen vinden. Helemaal top!


Ja, ik beveel dit aan

Ruben uit Dinxperlo

18-09-2018
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: In alle opzichten perfect


Ja, ik beveel dit aan

Bram

07-09-2018
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prima geholpen door zeer betrokken medewerkers.


Ja, ik beveel dit aan

Andy uit Berkel en Rodenrijs

24-08-2018
6,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Audi A5 cabrio gekocht. Weinig privacy als je aan het bureau van de verkoper zit. Klanten die wachten op hun auto voor een onderhoudsbeurt horen alles wat je bespreekt. Auto stond niet klaar op het afgesproken tijdstip. Aantal afgesproken zaken waren niet uitgevoerd. Of het dak met de sleutel op afstand kan worden geopend, werd met nee beantwoord terwijl zowel de ruiten als het dak wel op afstand geopend kunnen worden. Na 2 weken hobbelig te hebben gereden, bleek dat de bandenspanning op 4.0 bar stond. Jullie hebben mijn adres, ik zie de bos bloemen wel tegemoet.


Ja, ik beveel dit aan