Beoordelingen DAGO Autogroep

8,4
447 beoordelingen
  • Service 8,6
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8
1 t/m 10 van 447 beoordelingen

Ruben uit Dinxperlo

18-09-2018
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: In alle opzichten perfect


Ja, ik beveel dit aan

Bram

07-09-2018
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Prima geholpen door zeer betrokken medewerkers.


Ja, ik beveel dit aan

Andy uit Berkel en Rodenrijs

24-08-2018
6,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Audi A5 cabrio gekocht. Weinig privacy als je aan het bureau van de verkoper zit. Klanten die wachten op hun auto voor een onderhoudsbeurt horen alles wat je bespreekt. Auto stond niet klaar op het afgesproken tijdstip. Aantal afgesproken zaken waren niet uitgevoerd. Of het dak met de sleutel op afstand kan worden geopend, werd met nee beantwoord terwijl zowel de ruiten als het dak wel op afstand geopend kunnen worden. Na 2 weken hobbelig te hebben gereden, bleek dat de bandenspanning op 4.0 bar stond. Jullie hebben mijn adres, ik zie de bos bloemen wel tegemoet.


Ja, ik beveel dit aan

Theo uit Pannerden

07-08-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Klantvriendelijk en goede service
Kwaliteitsgarage


Ja, ik beveel dit aan

Sven uit Doetinchem

06-08-2018
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Super service ervaren in de werkplaats bij Skoda


Ja, ik beveel dit aan

Rudie

03-08-2018
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Bij Dago een auto gekocht voor de vakantie, inclusief Dago Pluspakket, 14 maanden garantie, volledige ontzorging; klinkt prima. Verkoper heeft netjes geholpen en wij hebben een leuke deal gesloten, verkoopkant is dus prima, waarvoor credits.

Vorige week maandag de auto opgehaald, met gebak, wederom prima.

Afgelopen vrijdag met pech stil komen te staan met de auto, na 5 keer moeizaam starten, liep het beestje weer (Polo uit 2010). Zaterdag dus maar eens uit laten lezen bij de lokale garage. Airco storing, motorstoring & multifunctiestoring aanwezig in het geheugen. Deze monteur heeft de auto toen ook maar helemaal bekeken en kwam een flink aantal verborgen gebreken tegen. Multiriem heel slecht, remmen voor slecht, 1 achterband slecht, schokbrekerhoes kapot, roestrand op de remschijf. Er is dus met het afleveren helemaal nergens naar gekeken. Die zelfde zaterdagochtend met dat lijstje terug naar Dago, waarna een monteur deze problemen heeft vastgesteld. Meteen een andere auto geeist, door alle gebreken vertrouwen in de auto & dealer compleet kwijt.

Maandag dus contact gezocht, meerdere keren, om het proces misschien wat te versnellen, enfin, maandagmiddag een gesprek van anderhalf uur gehad met de aftersales manager over de oplossing, dit was geen gesprek, maar een discussie. Absoluut niet hoe je met klanten om gaat, uiteraard niet tot een oplossing gekomen omdat ik (de KLANT) het er niet mee eens was.

Toen Volkswagen klantenservice gebeld, proberen te bemiddelen, daarna wilde de aftersales manager nog minder oplossen dan de avond ervoor. De maat was voor mij vol. Ik heb de koop terug laten draaien, wat dan weer vrij makkelijk ging.

Al met al een zeer slechte ervaring. Je koopt een auto met een afleverpakket en vervolgens is daar dus een monteur in de garage die zijn werk niet doet. Laat je auto dus nakijken of alles wel gedaan is, want ze vinken gewoon af in de boekjes dat het "gecontroleerd is".

Voor mij nooit meer DAGO, met een klant ga je geen discussie aan, je lost het op, goed, en geen halve onzin.


Bij wie kan ik trouwens de rekening indienen voor het advies/werk van de lokale monteur? Als die niet had gekeken, waren we nooit achter deze problemen gekomen en was ik er na de garantie pas achter gekomen, en had ik daar dus de volle mep voor kunnen betalen!


Ruben uit Dinxperlo

22-07-2018
9,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Chantal uit Enkhuizen

02-07-2018
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Super auto gekocht Skoda Superb en onze trouwe Skoda Fabia ingeruild.

Blij met de service


Ja, ik beveel dit aan

Jan Willem uit Lichtenvoorde

13-05-2018
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Nadat ik Sokda gebeld had omdat mijn Fabia niet wilde starten belde Dago Aalten binnen 30 min terug en wss de hulp binnen 30min in Lichtenvoorde. Auto met behulp van Jumpstarter gestart. Op advies van Dago naar Aalten gereden waar de auto gelijk de werkplaats werd in gereden.Is daar een nacht en een dag voor onderzoek gebleven. Kreeg bij de receptie een keurige leen auto mee.


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Didam

01-04-2018
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Snelle service en afspraak worden na gekomen
Ook de koffie was prima
Zijn erg blij met nieuwe auto kunnen bijna niet wachten.


Ja, ik beveel dit aan