Beoordelingen E-bike Store Hoorn

8,7
717 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,3
  • Bereikbaarheid 8,6
  • Assortiment 8,8
  • Showroom 9,0
  • Klantvriendelijkheid 9,1
  • Communicatie 8,8
  • Medewerkers 9,0
1 t/m 10 van 717 beoordelingen

Frank uit Hoorn

12-02-2019
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Marry uit Blokker

11-02-2019
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Reparatie elektrische fiets. Display valt uit. Hoge kosten om te repareren. Kom binnenkort langs om te kijken naar nieuwe fiets.


Ja, ik beveel dit aan

Marina uit Hoorn

11-02-2019
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: behulpzaam, klantvriendelijk


Ja, ik beveel dit aan

ton uit Nibbixwoud

11-02-2019
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

E.P.J. uit Wognum

10-02-2019
8,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe fiets


Ervaring: uitstekend


Ja, ik beveel dit aan

Elly uit Zwaag

09-02-2019
9,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe fiets


Ervaring: Prima, we zijn al vele jaren klant.
Zeker zo’n 25 jr


Ja, ik beveel dit aan

M. uit HOORN NH

08-02-2019
8,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik ben alleen in de werkplaats geweest. Erg vriendelijk personeel. In zeer korte tijd 3x de band lek door glas wat ze de eerste keer niet konden vinden. Hierdoor maar 1x de kosten hoeven te betalen. Goede service. Fijn dat je een sms krijgt als de fiets klaar is om opgehaald te worden.


Ja, ik beveel dit aan

willem andre uit blokker nh

08-02-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud


Ja, ik beveel dit aan

Hans & Greet uit BLOKKER

08-02-2019
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Opperdoes

08-02-2019
7,3

Reden bezoek: Onderhoud


Ervaring: De laatste 'beurt' van mijn Stromer is prima gedaan; op verzoek is de fiets ook netjes gepoetst. Remmen weer in orde en een nieuwe versnellingsnaaf deed wonderen. Rijdt weer als een zonnetje.
Wat ik minder vindt: ik had al eerder geklaagd over de versnelling -bleef hangen- en toen werd er gesuggereerd dat het aan mij lag. Nu de versnelling is aangepakt loopt het veel beter; lag dus niet aan mij.....Kortom: ik zou het op prijs stellen als men mij serieus neemt. Vandaar de lage score voor deskundigheid...


Ja, ik beveel dit aan