Beoordelingen Driessen Mitsubishi Helmond

8,0
123 beoordelingen
  • Service 8,2
  • Deskundigheid 8,3
  • Prijs/kwaliteit 7,7
1 t/m 10 van 123 beoordelingen

H. uit DEURNE

18-08-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

J. uit SOMEREN

01-08-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed maar er waren onverwachte, volgens mij onnodige handelingen uitgevoerd die prijs hoger maakten


Ja, ik beveel dit aan

J.P.M. uit HELMOND

23-07-2018
8,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Nog te weinig ervaring met dit bedrijf om een eerlijke en zuivere mening te geven.
Auto sinds 29 jun 2018i in bezit


Ja, ik beveel dit aan

W.D. uit HELMOND

10-07-2018
7,0

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ja, ik beveel dit aan

J.C.M. uit ASTEN

22-06-2018
8,0

Reden bezoek: Andere reden


Ja, ik beveel dit aan

A.P.H. uit HELMOND

19-06-2018
5,0

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: In principe prima maar ook een misser. Toen ik na een grote beurt ook zelf mijn auto ging schoonmaken trof ik geen mat meer aan bij de bestuurderszitplaats. Men heeft die niet teruggelegd (terug geklemd) na de onderhouds/poetsbeurt. De auto was na die beurt nergens anders geweest en alleen bij mij in gebruik. Moest nu een complete nieuwe mattenset kopen. M3en zegt (nu) de mat niet meer te hebben. Tussen beurt en melding van het gemis was te veel tijd verstreken.


Ja, ik beveel dit aan

J. uit DEURNE

11-06-2018
2,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: In vorige bezoeken was dit goed. Nu was dit echter compleet anders. Buiten dat men de storing verkeerd begrepen had, heeft men hem daarna ook niet opgepakt door de melding een week te laten liggen zonder er iets mee te doen of terugkoppeling te geven. Men had beloofd de volgende dag direct een call naar Mitsubishi in te leggen, maar na een week ben ik gaan informeren en bleek dat dit nog niet gebeurd was. Men had het te druk en Dhr gaf aan dat hij al 12 uur per dag werkte en dat meer niet mogelijk was. Over dit voorval is ook bij Leaseplan een klacht ingelegd.


G.T. uit ASTEN

07-06-2018
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Alles prima verlopen


Ja, ik beveel dit aan

B.J.H. uit HELMOND

17-05-2018
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Houden zich aan afspraken en kan meestal snel terecht. Is wel altijd duurder dan ik verwacht.


Ja, ik beveel dit aan

J.M.J.M. uit PANNINGEN

15-05-2018
8,5

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Winterbanden wissel


Ja, ik beveel dit aan