Beoordelingen Automotions Tigchelaar Etten-Leur

8,1
1317 beoordelingen
  • Service 8,4
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,6
1 t/m 10 van 1317 beoordelingen

Esther uit Breda

31-03-2018
4,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Dit was de eerste keer dat ik in dit filiaal kwam. Al jaren word ik tot grote tevredenheid geholpen in jullie filiaal in Breda maar omdat ik sinds kort in Etten-Leur werk heb ik ervoor gekozen om APK, onderhoud en bandenwissel in E-L te laten doen.
Het was duidelijk dat dit de laatste week was dat het filiaal open was...
Bij aankomst zaten er 3 mannen achter de balie, duidelijk drukker met hun eigen gesprek dan mijn aankomst te erkennen. Uiteindelijk werd ik te woord gestaan.
Toen werd mij ook verteld dat ze na deze week dicht zouden gaan. Dus wat ik wilde doen met de winterbanden?? Er was mij ooit verteld dat de banden in een soort "bandenhotel" werden opgeslagen en dat het dus niet uitmaakte in welk filiaal ik zie liet wisselen, ze moesten toch uit dat hotel opgehaald worden.
Aangezien ik niet de mogelijkheid heb om de banden zelf thuis op te slaan heb ik gevraagd wat de mogelijkheden waren. Nou, ze konden bij gratie Gods naar Breda vervoerd worden om daar opgeslagen te worden.

Bij de onderhoudsbeurt bleek er veel gerepareerd te moeten worden waarvoor ik een prijsopgave kreeg van € 1450. Er werd gesproken over remvloeistof, koelwater, distributieriem etc. Toen ik hardop zei dat ik het weliswaar heel veel geld vond maar aan de andere kant geen auto kon kopen voor dat geld en dat ik me besefte dat het om een auto ging met 143.000 km op de teller begon de monteur aan de telefoon ineens "oh.... ik zie dat de distributieriem al recent is vervangen, dat hoeft dan niet meer". De prijs werd aangepast naar € 1.000,=. Ik vraag mij af wat er was gebeurd als ik niets had gezegd - het onderhoudsoverzicht had hij mijns inziens van tevoren al in moeten kijken - nu kreeg ik het gevoel dat ik maar even op kosten gejaagd werd.
Door de grote reparaties die nodig waren, was mijn auto niet diezelfde avond klaar. Toen ik aangaf dat ik dan een probleem had om thuis te komen, kwam er geen enkele medewerking van de man (Peter). Geen aanbod om een auto van jullie in te zetten. Toen ik zei dat ik wat dat betreft in Breda toch echt beter werd geholpen, werd er aangegeven dat er dan wel een huurauto ingezet kon worden, uiteraard op mijn kosten.
Die auto heb ik rond kwart voor 5 opgehaald met de verzekering van Peter dat die afgetankt was en dat ik 'm dan ook de volgende dag afgetankt moest terugbrengen.
Ik meteen bij instappen gezien dat er al kilometers op de teller stonden. Ik ben ermee op en neer naar Breda gereden en heb er in totaal 50 km in gereden. Bij het aftanken de volgende dag ben ik gestopt toen ik er ruim 8 liter benzine in had gedaan - er had duidelijk meer in gekund en van een afgetankte auto meekrijgen was dus absoluut geen sprake.
Ik heb dit aangegeven bij het inleveren van de auto (naam van de medewerker is mij onbekend, Peter had de dag ervoor zijn laatste dag gehad) en gezegd dat ik maar gestopt was met tanken omdat ik geen zin had om de benzine van een ander te betalen maar dat ik me niet kon voorstellen dat een nieuwe Opel Karl meer dan 8 liter benzine nodig zou hebben voor 50 km.
Deze medewerker in kwestie zou erover bellen (met wie weet ik niet) en dat er dan maar iets gecrediteerd moest worden op de rekening van de huurauto.

Al met al de eerste maar zeker ook de laatste keer voor mij in het filiaal in Etten-Leur. Nu was dit sowieso al het geval vanwege de sluiting maar ook als het filiaal niet zou sluiten zou ik regelrecht teruggaan naar Breda.
Ik voelde me met de rekening van de reparaties etc. een beetje bedonderd - ineens stond er ook een nieuwe accu op die niet besproken was toen mij verteld werd wat er moest gebeuren. Kreeg het gevoel dat de dure distributieriem dan maar gecompenseerd moest worden door er een nieuwe accu in te doen.
Ik heb dus absoluut geen positief gevoel overgehouden aan dit bezoek, voelde me een beetje besodemieterd om eerlijk te zijn...


Job uit Lage Zwaluwe

29-03-2018
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Lia uit Etten-Leur

26-03-2018
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Lilianne uit Roosendaal

26-03-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Frank uit Etten-Leur

24-03-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Erg jammer dat wij als klant moeten lezen in BN de Stem dat Tigchelaar Etten -Leur de deuren sluit!!!!!
Terwijl de auto nog in de garage is geweest op 22/23-03-2018. Voor een Apk en beurt voor €,840,00


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

23-03-2018
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Dielis

22-03-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede en prettige ervaringen!


Ja, ik beveel dit aan

Bob uit Etten-Leur

21-03-2018
6,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: prettig ontvangst, keurige afstemming extra werkzaamheden. Wel is de remvloeistof wat enthousiast vernieuwd, deze zat er nog geen 1,5 jaar in. In de wachtruimte zou het handig zijn als er een stopcontact beschikbaar zou zijn voor het opladen van een laptop of telefoon. wachten is fijn, echter duurt soms best lang en dan kunnen de eigen werkzaamheden toch door gaan.
Daarnaast wat over en weer moeten mailen om aan te tonen dat ik al 8 jaar klant ben. dit ivm met de levenslange APK en eerder uitgevoerd onderhoud.


Ja, ik beveel dit aan

Valerie uit Etten-Leur

20-03-2018
3,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik kon snel terecht voor een afspraak en de onderhoudsbeurt is in 1 dag gedaan. De klantvriendelijkheid van de meneer aan de balie was slecht, uitleg kon niet worden gegeven, er was vooraf niets gezegd over de standaard prijs van de beurt. Daarbij is niet alles gemaakt dat ik had doorgegeven toen ik mijn auto kwam brengen, terwijl dit wel op de nota aangegeven stond.


Jan uit Terheijden

16-03-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede ontvangst en uitleg. Snelle service.


Ja, ik beveel dit aan