Beoordelingen Garagebedrijf Roos

8,7
2180 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,4
2151 t/m 2160 van 2180 beoordelingen

Floris uit Amsterdam

17-01-2012
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Vanaf de aanschaf van mijn auto niets dan goede ervaringen met Dirk Jan en co. Goede, eerlijke service en advies.

Floris Hageman


Ja, ik beveel dit aan

Cees uit Almere

13-01-2012
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Uitstekend. Men is voorkomend en denkt mee. Prijs/kwaliteit is prima.


Ja, ik beveel dit aan

Carin uit Almere

12-01-2012
8,7

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Snel en adequaat geholpen. Vriendelijke medewerkers, attent garagepersoneel, m.n. het aangeven van binnenkort te verwachten reparaties, zelfs bij slechts een bandenwissel waardeer ik zeer.


Ja, ik beveel dit aan

Lieneke uit Almere

12-01-2012
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: riendelijk en snel geholpen. Reparatie kon meteen gebeuren en kon er op wachten.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

28-12-2011
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Remco uit Almere

28-12-2011
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Super goed en eerlijk garagebedrijf. wordt altijd snel, kundig en zeer vriendelijk geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

28-12-2011
1,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Zeer ontevreden ben ik na mijn twee bezoekjes aan Garage Roos te Almere.

Een lek in het koelvloeistof systeem bleek erg lastig op te sporen en na tweemaal mijn auto een hele dag te hebben achtergelaten en zo´n 300,00 euro armer te zijn aan onderzoekskosten, kreeg ik het advies om ´gewoon´ regelmatig koelvloeistof bij te vullen. Het zou dus beter zijn om met dit probleem te leren leven, aangezien het volgende onderzoek het motorblok zou betreffen. Dit is een zeer kostbare kwestie en mogelijk zou hiermee en met alle hieraan gerelateerde reparaties het probleem nog niet zijn opgelost (wat dus achteraf bezien bij mij het geval zou zijn!). De kosten hiervan werden op enkele duizenden euro´s geraamd. Op mijn opmerking dat ik weinig trek had in een plotselinge, onverwachte escalatie van dit probleem werd gereageerd met "dan weet je in ieder geval waar t probleem zit en mogelijk valt dit dan alsnog te repareren." Met dat ´advies´ en een lichtere portemonee heb ik het pand verlaten. Een ervaring rijker en een illusie armer helaas.

Wat mij betreft erg jammer dat een dergelijk garagebedrijf het predikaat ´BMW (en Mini) specialist´ voert en daarmee verwachtingen schept die ze niet waar kan maken. Achteraf vond ik nog enkele slechte ervaringen op t internet van andere BMW rijders die liever honderden km´s omrijden om hun auto te laten servicen/repareren bij een echte specialist dan bij Garage Roos te Almere. Voor ´huis, tuin en keuken´ reparaties zal je vast wel bij ze terecht kunnen. Maar als een probleem een wat diepgaander onderzoek vereist, zou je weleens bedrogen uit kunnen komen. Dan komt het neer op échte kennis en praktijkervaring en dat ontberen zij bij Garage Roos. Voor mijn probleem ben ik uiteindelijk bij een echte BMW-specialist te rade gegaan in het oosten van het land. Zonder afspraak kon ik bij hen terecht en zij hadden binnen 1,5 uur het probleem onderzocht, het defecte onderdeel gelokaliseerd en vervangen.

Ik weet dus wel waar ik mijn dure BMW naartoe breng voor onderhoud en reparaties. Helaas een flink stuk omrijden dat wel, maar liever dat dan mijn euro´s te zien ´verdampen´ bij Garage Roos. Laatstgenoemde zal mij dan ook niet meer terug zien.


steven uit Almere

27-12-2011
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Mijn ervaring is erg goed, een hard werkende ondernemer.
Het is ook een kwestie van gunnen.


Ja, ik beveel dit aan

Marcel uit Almere

27-12-2011
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

24-12-2011
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan