Beoordelingen Glasborg

8,2
35 beoordelingen
  • Service 8,3
  • Deskundigheid 8,1
  • Prijs/kwaliteit 8,1
1 t/m 10 van 35 beoordelingen

P uit Wanroij

27-02-2018
1,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Aanbod is gratis reparatie. Niks gratis, of je verzekeringsmaatschappij of jezelf draait op voor de kosten.
Waarschijnlijk voeren ze niet eens iets uit, maar doen ze alsof.


Marloes uit Noordwolde

23-11-2015
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Vandaag geholpen door een vriendelijke meneer van Glasborg. Bleek dat er een ster in m'n voorruit zat en die heeft hij keurig gerepareerd! Gelukkig was ik er goed voor verzekerd en hoefde ik in dit geval zelf niks te betalen. Top service!


Ja, ik beveel dit aan

R. uit Amsterdam

17-03-2015
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Parkeerdek AH Elst.

Dag Meneer,

Ik zie u heeft ruitschade mag ik even controleren ?
Deze ster is een risico ik probeer hem te repareren.
Dat mislukt en sportief bied de firma aan de kosten van vervanging op zich te nemen.


Ja, ik beveel dit aan

Jeroen uit Emmen

21-11-2014
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Positief, behulpzaam en vriendelijk en een goede service.


Ja, ik beveel dit aan

Piet uit Someren

18-07-2014
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Ontmoet op een parkeerplaats in Someren,ik had zelf ster in mijn ruit die ik op dat moment controleerde en op merkte dat de ster in een week groter was geworden.
Ik vroeg de persoon (Jorden Abel van de firma Glasborg die daar bezig was met ruitreparatie om advies en hij merkte op dat het voor mijn verzekering bij de ANWB eigen risico koste maar omdat ik de dag erna op vakantie zou gaan heeft hij het kosteloos gerepareerd.

Piet de Leeuw Someren


Ja, ik beveel dit aan

Jack uit Dreumel

02-07-2014
8,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Mijn vrouw werd op 19 juni aangesproken door een medewerker voor de reparatie van 2 sterbreuken in de voorruit. Op basis van de getoonde verzekeringsgegevens werd gezegd, dat de reparatie geheel gratis zou zijn. Enige tijd later kreeg ik bericht van de verzekering dat ik het eigen risico zelf moest betalen omdat zij andere bedrijven hadden geselecteerd voor dergelijke reparaties. Een brief en een telefoongesprek met Glasborg volgden met als resultaat, dat Glasborg de kosten voor haar rekening nam.Dat is nog eens service.


Ja, ik beveel dit aan

W uit Uithoorn

25-09-2013
7,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Wij zijn bij Interpolis verzekert! Wij zijn tegen ruitschade verzekert, en hadden een ster in de ruit! Wij konden kiezen tussen verschillende herstelbedrijven! Waaronder een BOVAG gecertificeerd bedrijf! Onze keus was hierbij gevallen op het bedrijf Glasborg! Wij hebben onze schade laten beoordelen door een medewerker van Glasborg! En wij hadden inderdaad een sterbreuk in de voorruit. De monteur van Glasborg heeft ons netjes en adequaat geholpen. Langs deze weg willen wij graag onze waardering uitspreken doormiddel van een recensie. Mvg Meijer


Ja, ik beveel dit aan

Sem uit Hoogezand

19-09-2013
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik ben met een eerdere ruitschade bij Carglass geweest maar was niet tevreden met de reparatie het zag er ongerepareerd uit. Terug geweest maar kreeg te horen dat ze hem niet beter weg konden krijgen. Enigszins teleurgesteld toch maar huiswaarts gekeerd. Vorige week kreeg ik opnieuw schade in mijn voorruit. Nu ben ik naar het bedrijf Glasborg gegaan. Deze hebben mij zeer goed en deskundig geholpen. Ze hebben alles keurig uitgelegd wat ze gingen doen om de ruit te herstellen. Ook legden ze netjes uit hoe het met de verzekering geregeld word. Deze schade is bijna niet meer zichtbaar. Fantastisch gewoon. Ook wilden ze kostenloos en puur uit service proberen om reeds herstelde schade van Carglass mooier weg te krijgen. Dit deden ze op dezelfde manier als met de nieuwe schade. En ik wist niet wat ik zag ook deze schade is nagenoeg onzichtbaar. Tuurlijk blijf je het altijd een beetje zien het is en blijft een klein littekentje. Echt fantastisch geholpen door dit bedrijf. Mijn verzekering zou iedereen met ruitschade naar Glasborg moeten sturen.


Ja, ik beveel dit aan

Henk uit Nijmegen

06-09-2013
9,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Vanmiddag even naar AH. Bij thuiskomst niet alleen de boodschappen gedaan maar ook vier barsten in mijn voorruit gerepareerd door Jorden en Jerome. Keurig, correct en deskundig geholpen en echt binnen een paar minuten klaar. Van harte aanbevolen! Henk, Nijmegen


Ja, ik beveel dit aan

Harry uit Dieren

30-08-2013
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vandaag 30-08-2013 waren medewerkers van dit bedrijf aanwezig op de parkeerplaats van de emte supermarkt. Zij waren dar voor herstel van kleine ruit breukjes. ADHV de groene kaart kon worden vastgesteld of dit onder de dekking van de verzekering viel. In ons geval was er een probleem. FBTO deed volgens de heren Robert en Jorden moeilijk hierover. Wij hadden geen zin in de rekening en besloten van de reparatie af te zien. We hadden het risico van een evt aanstaande ruitbreuk genomen. Robert en Jorden kwamen met een prachtig voorstel: Schrijf een positie reactie en wij fiksen de breuk. Heren wat eeen service!!!. GA VOORAL ZO DOOR.


Ja, ik beveel dit aan