Beoordelingen Hensgens Mobiliteitsgroep

8,9
353 beoordelingen
  • Service 9,1
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,7
1 t/m 10 van 353 beoordelingen

john uit maastricht

20-08-2019
7,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: normaal goed, de auto is vorige week onder garantie bijgespoten, kleur verschil, hier kunnen jullie niets aan doen, ben de 22 aug voor een beurt en dan ik mijn klacht neerleggen, medewerker Ron in Maastricht weet ervan. bij de onderste vraag word gevraagd om Hensgen aan te bevelen, moet ik voorlopig nee invullen ivm klacht kleur


Elly uit Oirsbeek

19-08-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Prima en dat is extra belangrijk vanwege mijn hoge leeftijd.
Ik hoop dat u begrijpt waarom ik dus niet bezig ben met vragen m.b.t. nieuwe of
auto’s van een ander merk.
Ik ben ervan overtuigd dat Hensgens mij, mocht dat nodig zijn, absoluut prima kan
en ook zal adviseren.


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Kerkrade

15-08-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wederom een perfecte service!


Ja, ik beveel dit aan

Chantal uit Duurling

14-08-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Hele goede ervaringen met Hensgens, dus zeer tevreden. Ze hebben een topservice en klantvriendelijke medewerkers.


Ja, ik beveel dit aan

Ad uit Holtum

13-08-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ben voor reparatie geweest met mijn peugeot uit 2006, kreeg vooraf gezegd wat er mankeerde en tevens een offerte van de te verwachte kosten. Alles 100% uitgevoerd tegen lagere kosten dan vermeld. Chapeau !!!


Ja, ik beveel dit aan

John uit Maastricht

13-08-2019
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

J floris uit Maastricht

07-08-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Daniël uit Maastricht

07-08-2019
9,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Erg prettig en altijd vriendelijk personeel
Goede service


Ja, ik beveel dit aan

J.A.F. uit Maastricht

06-08-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ben heel erg te spreken over de klantvriendelijkheid.
Tevens de technische uitleg wat er zoal aan mijn auto allemaal gedaan is.
Prijs is samen werking met het z.g.onderhouds-plan is O.K.


Ja, ik beveel dit aan

J uit BRUNSSUM

05-08-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vaak is het zo dat je alleen als je een auto van plan bent om te kopen, als klant behandeld wordt. Echter voor de beurten etc. Zijn ze minder klantvriendelijk.
Ik kan alleen maar Hensgens garage en verkoop bedrijf aan bevelen.
Je wordt er als klant behandelt, altijd vriendelijk.
Voorbeeld. Regelmatig controleer ik of er genoeg vloeistoffen in de motor zitten.
Of dat ik een raar geluid waarneem. Etc. Als ik dan naar Hensgens bel, kan ik altijd terecht.
Afhankelijk van de klacht kan ik meteen er naar toe gaan. Als het minder ernstig is of een grotere reparatie moet plaatsvinden, maak ik een afspraak.
Er wordt altijd uitgelegd wat evt. Aan de auto moet gebeuren. Heel veel dingen vallen onder het onderhoudskosten contract. Dus dat kost je in principe niets extra. En wanneer er andere kosten met zich meebrengt, dan wordt je daar duidelijk over geïnformeerd.
Ik kom nu al 3 jaar bij Hensgens. En wordt nog altijd heel vriendelijk behandeld als klant.




Ja, ik beveel dit aan