Beoordelingen Leendert van den Born

8,7
188 beoordelingen
  • Service 8,6
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,4
1 t/m 10 van 188 beoordelingen

M uit Amstelveen

17-04-2019
9,0

Ervaring: Onlangs heb ik een auto gekocht en ben zeer tevreden over. Zeer professionele verkopers, goede uitleg. Zeker een aanrader!


Ja, ik beveel dit aan

C uit Breda

11-04-2019
3,5

Ervaring: 11-04-2019,
Vanmorgen om 0.800 mijn auto gebracht voor een 1e jaarcontrole gezegd dat ik er op zou wachten.
Daarna tot 10.00 in de showroom gewacht tot auto auto gereed was.
Iedereen was zo druk bezig met zich zelf dat sommige niet eens de moeite namen om goedemorgen te zeggen, en het idee tot het aanbieden van een kop koffie heeft iedereen van het showroom personeel nagelaten sterker nog aan verschillende andere bezoekers werd gevraagd of zij een kop wilde.
Bij betaling aan de service balie hiervan melding gemaakt er werd mij gezegd dat ik koffie zelf kon pakken
Hiervan is bij binnenkomst niets gezegd en ook in de showroom ontbreekt elke mededeling dat men zelf koffie moet pakken.
Na betaling van de rekening € 300,- ben ik maar naar huis gegaan voor koffie.
Dus geen goede indruk bij mijn eerste bezoek voor servicebeurt.


C uit Breda

11-04-2019
3,5

Ervaring: 11-04-2019,
Vanmorgen om 0.800 mijn auto gebracht voor een 1e jaarcontrole gezegd dat ik er op zou wachten.
Daarna tot 10.00 in de showroom gewacht tot auto auto gereed was.
Iedereen was zo druk bezig met zich zelf dat sommige niet eens de moeite namen om goedemorgen te zeggen, en het idee tot het aanbieden van een kop koffie heeft iedereen van het showroom personeel nagelaten sterker nog aan verschillende andere bezoekers werd gevraagd of zij een kop wilde.
Bij betaling aan de service balie hiervan melding gemaakt er werd mij gezegd dat ik koffie zelf kon pakken
Hiervan is bij binnenkomst niets gezegd en ook in de showroom ontbreekt elke mededeling dat men zelf koffie moet pakken.
Na betaling van de rekening € 300,- ben ik maar naar huis gegaan voor koffie.
Dus geen goede indruk bij mijn eerste bezoek voor servicebeurt.


Stanley uit Oosterhout

05-12-2018
9,0

Ervaring: Wij gingen voor een offerte c.q. aanschaf van een nieuwe Kia Nero. Ondanks dat wij geen gebruik hebben gemaakt van de scherpe inruilprijs kun je dit bedrijf met een goed gevoel aanbevelen.
Ontvangst prima, nemen de tijd voor een gesprek.


Ja, ik beveel dit aan

NooitMeer uit Breda

23-11-2018
1,0

Ervaring: Mijn vader 77 jaar vraagt enkel de olie te verversen 2,9l
Rekening €157,75 waarvan €94,04 aan uurloon
Ja maar meneer hij moest de brug op en hebben hem even nageken,motorsteun is bijna los en multiriem vertoond scheurtjes.
Diverse autodealers naderhand benaderd hooguit half uurtje werk,half uurloon terug geeist maar dat gaan we dus niet doen mijnheer,schandalig misbruik maken van de onwetenheid van ouderen,nooit meer LEENDERT VD BORN


Gerard uit Alphen

20-09-2018
1,5

Ervaring: Eigenlijk niet zo een goede ervaring. Ik heb een schragend geluid dat uit de aircopomp komt. Mijn dealer heeft met Leendert van den Born overlegt en ik heb de auto binnen gebracht. Nu bleek ook een klep om naar de voeten te blazen afgebroken te zijn. De auto kon na twee maanden binnen gebracht worden omdat er een en ander besteld moest worden. Na de reparatie ( klep en aircopomp )Kon de auto opgehaald worden door mijn dealer. Ze hadden de lagers vervangen van de aircopomp. Maar helaas..het geluid van de aircopomp hoor ik nog steeds. Nu blijkt Leendert van den Born niet bereid om dit probleem alsnog op te lossen waardoor mijn dealer nu naar een KIA dealer in Halsteren gaat. Deze bestellen een nieuwe aircopomp.


Joost uit Hooge Zwaluwe

30-08-2018
5,0

Ervaring: mijn Juke heft voor de tweede keer een onderhoutsbeurt gekregen. de eerste was een grote beurt € 304, netjes toch. nu afgelopen week voor de kleine beurt weggebracht. kreeg keurig een telefoontje dat er twee nieuwe voorbanden op moisten de prijs € 680,. dus ik vraag netjes wat het profile was deze was 2mm, dus nog ver boven de grens. ik gaf aan dit niet te willen. Vond het al vreemd dat zij bepaalde om er nieuwe op te zetten. nu ga ik mijn auto ophalen rekening €368 voor een kleine beurt, niks extra`s buiten de beurt om, wat een bedrag! de groyte beurt waar normaliter meer aan wordt gesleuteld € 304. ik vond dit echt te gek. Serviceright een andere garage adverteerd met een kleine beurt voor € 111,04 op 33 punten gecontroleerd waar zit hier het verschil? jullie mogen gerust wat verdienen maar dit is te gek. het was tevens de laatste keer, dat ik hier ben geweest.


Fpb uit Tilburg

14-08-2018
1,0

Ervaring: Komen afspraken niet na. Er is een matbevestiging weg ( nooit erop gezeten) bij mijn auto en bij de 1e beurt werd er gezegd dat ik dan maar een geheel nieuwe mattenset moet kopen.auto hadden 7500 km gereden maar kreeg wel een beurt van €312.00 ik zal nog benadert worden omdat ik aan hadden gegeven dat ik dus niet tevreden wastafel ivm mijn automatisch. Wel is de sticker bij de nummerplaat vervangen omdat daar nog Dennissen op stond. Dat kan dus wel vlug geregeld worden. Nou heb ik 3 maanden gewacht maar nog geen bericht . Slechte service. Ik koop hier dus GEEN nieuwe auto meer.
Frans


Bas uit Alblasserdam

14-07-2018
2,7

Ervaring: Verkoop van de auto verliep goed.
Garantie verliep slecht,daar de monteur(s) het gebrek binnen de Bovag-garantietermijn niet wenste te verhelpen.


Domenico uit Terheijden

14-06-2018
10

Ervaring: Goed bedrijf zeer tevreden meet alles prijs mag iets lager.


Ja, ik beveel dit aan