Beoordelingen Loogman Tanken en Wassen B.V.

5,3
26 beoordelingen
  • Service 5
  • Deskundigheid 5,6
  • Prijs/kwaliteit 5,4
1 t/m 10 van 26 beoordelingen

m uit Amstelveen

07-07-2019
1,7

Ervaring: Mijn auto is met programma 2 niet schoon geworden. Veel vlekken die ik er thuis met allemaal weg heb moeten poetsen. Ga er nooit meer heen!


Xandra uit Almere

27-06-2019
1,0

Ervaring: Ik moest mijn auto inleveren bij de leasemaatschappij. Dus op naar Loogman in Amsterdam Zuidoost. Was voor mij de eerste keer. Slecht afgeleverd. Binnenkant achterklep was echt enorm vies. Dorpels rondom waren echt niet schoon (heb ik hen zelf op gewezen). Ik had zelf de dag ervoor zelf mijn auto nog van binnen gezogen, inclusief onderkant van de matten, dus mijn auto zag er al redelijk netjes uit. Na mijn bezoek aan Loogman direct doorgereden naar Fleetpoort voor het inleveren van mijn leasauto. Zij beoordeelde de auto ook niet schoon genoeg ivm de vieze achterklep en krijg nu alsnog extra kosten doorbelast. Zo jammer, want het concept is goed.


M uit Maarssen

19-05-2019
1,0

Ervaring: Het is de 2e keer dat mijn achteruitwisser(bijna nieuw)kapot is gegaan. de 1e keer hebben ze de schade netjes afgehandeld. Maar nu, verschuilen ze zich achter de algemene voorwaarden. Misschien wel teveel schadegevallen? Mij zien ze hier niet meer! Ik vind het personeel sowieso ongeïnteresseerd en niet zuinig op andermans spullen.


Nel uit Weesp

19-04-2019
5,7

Ervaring: Slecht krasjes !! Gaven Meten de stofzuigerslang de Schuld maar niet gebruik bijdehand antwoordt Meteen kom niet meer slechte service!!


Neiva uit Amsterdam

22-03-2019
1,7

Ervaring: Vandaag weer Loogman bezocht voor de Bierce keerd wordt de binnenreiniging weer afgejast. Er word niet secuur gewerkt. Het is wel fijn als je waar voor je geld krijgt. De klanten service gebeld hierover en verder kon ik niet geholpen worden omdat ik zelf het initiatief nam om Mijn auto te poetsen(waar nog vies was).


Gerrit uit Volendam

16-03-2019
1,3

Ervaring: Vandaag weer bij loogman Amstel geweest gaat met grote stappen achteruit bij de binnereininging.
Begint al bij de matten staan een beetje aan te klooien,op de deuren hangen ed.
Dan wordt bij het schoonblazen je geheugen van de radio gewist (inmiddels de vierde keer)
Stofzuigen van de wagen ook slecht uitgevoerd,moest alles nog nalopen.
Dit is geen 27,50waard,kom hier al jaren ga nu maar eens wat anders proberen.
Wasstraat wel ok.


Anouk uit Almere

04-03-2019
1,0

Ervaring: Erg slecht. Ik rij een nieuwe auto waar ik heel zuinig op ben. Ik was de auto wekelijks. Meestal in een box bij tijdgebrek door de carwash. Check mijn auto vrijwel dagelijk op schade bijv bij wegrijden parkeerplaats. Linkerzijde van mijn auto is vol krassen de carwash Almere uitgekomen. Er wordt dan geclaimd dat ik een niet geschikt voertuig heb aangeboden. Als ik dan meneer Winkels bel om te vragen dit toe te lichten dan is er opeens niet gezegd dat mijn voertuig niet geschikt zou zijn. Dan wordt er opeens gezegd dat mijn schade niet door hun veroorzaakt kan zijn. Toch apart dat mijn auto er zonde schade in gaat en er vol schade uit komt maar dat niet door de wasstraat is. In de tussentijd ben ik nergens anders geweest meneer Winkels. Telefonisch net zo slecht in communicatie als via de mail. Écht een slecht bedrijf.

Wordt een duur ritje door de carwash op deze manier.


Robert uit Rotterdam

26-11-2018
3,7

Ervaring: Tijdens wasbeurt met nieuwe Volvo XC90 is mijn achterruitenwisser afgebroken. Volgens de mail die ik ontving van Loogman lag dit aan het feit dat mijn auto niet geschikt was voor wassing en het onmogelijk aan de wasstraat lag.


Anoniem

18-07-2018
1,0

Ervaring: Lelystad
Mijn dakrubber is losgelaten door door de wasstraat. Er word niet eens gereageerd door de medewerkers terwijl ik er niet mee doorrijden. Er word uiteindelijk Ducktape aangeboden terwijl dit de lak behoorlijk kan beschadigen.


Marit uit Hoofddorp

20-04-2018
1,0

Ervaring: Mijn NIEUWE auto heeft de wasstraat niet overleefd, de bumper is volledig losgekomen en de geschrokken medewerkers gaven gelijk aan dat dit zeer uitzonderlijk is en vulden uit eigen initiatief een schadeformulier voor me in waarin ook duidelijk naar camerabeelden werd gerefereerd. So far heel netjes allemaal, ware het niet dat dit de standaard 'afscheep' policy lijkt, want ik word vervolgens gemaild met het volgende:

'In artikel 5 van de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat u zelf verantwoordelijk bent voor het aanbieden van een geschikt voertuig voor de wassing.

Nu u hieraan niet hebt voldaan (onze wasstraat kan geen deugdelijke achterbumper lostrekken), zult u begrijpen dat u ons onmogelijk aansprakelijk kunt houden voor de ontstane schade.'

Nogmaals, het betreft een nieuwe auto, dus waarom het een 'ongeschikt' voertuig zou betreffen blijft een raadsel.

Heel jammer dit.