Beoordelingen Mulder Citroën Dordrecht

9,5
361 beoordelingen
  • Service 9,5
  • Deskundigheid 9,5
  • Prijs/kwaliteit 9,4
  • Faciliteiten wachtruimte 9,5
  • Wachttijd 9,5
  • Communicatie 9,6
  • Klantvriendelijkheid 9,7
1 t/m 10 van 361 beoordelingen

jan uit Dordrecht

17-01-2019
8,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: goede service en klantvriendelijk


Ja, ik beveel dit aan

Sylvia uit Dordrecht

16-01-2019
10

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Prettige ontvangst en tevreden met Ron Tolenaar altijd prettig om de juiste antwoorden te krijgen


Ja, ik beveel dit aan

Rick uit Dordrecht

15-01-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jacques uit Dordrecht

15-01-2019
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: heb goede kontakten met de receptie/werkplaats en met de afdeling verkoop. dat jullie voor een 10 gaan vind ik best maar die is voor "onze lieve heer en een 9 is voor de baas" zodat een 8 dan het hoogst haalbare voor de mens. zo dan is dat ook weer duidelijk.


Ja, ik beveel dit aan

Koos uit Zwijndrecht

15-01-2019
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

K.D. uit Dordrecht

11-01-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede, vriendelijke ontvangst; wachten tijdens de onderhoudsbeurt is altijd heel plezierig: gezellig zitten lezen, met uitzicht op het water en de scheepvaart.
Een vraag werd correct beantwoord. Alles werd goed en zorgzaam afgehandeld.


Ja, ik beveel dit aan

Ada uit Dordrecht

09-01-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ja, ik beveel dit aan

S uit Dordrecht

09-01-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anita uit Dordrecht

09-01-2019
8,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Ervaring is prima. Fabienne heeft ons goed, duidelijk en transparant geholpen en geinformeerd. Helaas was de communicatie in de actie waar wij op hadden gereageerd heel traag waardoor wij bijna ook niet in aanmerking kwamen meer voor de actie. DIt is zeker niet aan FAbienne te wijten maar aan de algehele organisatie van het bedrijf. Enige punt van kritiek is dat wij persoonlijke informatie hebben moeten aanleveren bij Fabienne via de mail. Dit is niet via een portal of unieke inlog gedaan waardoor onze privacy niet is gerespecteerd en volgens mij ook niet correct met de privacy wetgeving. Ik heb dit als vervelend ervaren en ook niet professioneel. Vandaar de lage rating voor communicatie. Dit is nogmaals niet aan Fabienne te wijten, zij heeft heel erg haar best gedaan om ons op juiste wijze te helpen.


Ja, ik beveel dit aan

Otto uit s-Gravendeel

08-01-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Heeft een c3 ingeruilt voor een c4 cactus ben zeer te spreken over de afdeling verkoop werd goed onderhandelt op tijd koffie en men was zeer behulpzaam .
Dus een dikke tien voor dit team.


Ja, ik beveel dit aan