Beoordelingen Mulder Peugeot Alblasserdam

9,5
377 beoordelingen
  • Service 9,6
  • Deskundigheid 9,6
  • Prijs/kwaliteit 9,3
  • Faciliteiten wachtruimte 9,3
  • Wachttijd 9,4
  • Communicatie 9,6
  • Klantvriendelijkheid 9,8
1 t/m 10 van 377 beoordelingen

Katja uit Papendrecht

15-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Het personeel is vriendelijk, hulpvaardig, goede service, desgewenst altijd tijd voor een gesprek. Ik ben heel blij met de garantieperiode van een jaar. Dat geeft een gerust gevoel en de oplossing voor het grote olieverbruik door er een nieuwe motor in te zetten is geweldig gebleken. Het geluid van de motor is nu normaal en hij loopt zo soepel als maar zijn kan. Alle aanvankelijke problemen zijn hiermee ruimschoots goedgemaakt en ik ben heel tevreden met met mijn auto. Ook een leuke extraatje was de wasbeurt voordat ik de auto op kwam halen. Hartelijk bedankt! Het was zo leuk om twee weken in een 108 te rijden dat ik me afvroeg of dat misschien een betere keus zou zijn voor mij, maar nu ik mijn 208 in zo'n perfecte staat weer terug heb wil ik hem bij nader inzien gewoon houden:)


Ja, ik beveel dit aan

Nanda uit Papendrecht

08-05-2019
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: 1 woord: geweldig


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Oud-Beijerland

07-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Nog steeds fantastisch na 15 jaar nog steeds een tevreden klant


Ja, ik beveel dit aan

A. uit Ridderkerk

07-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Fijne aankoop, mooie nieuwe auto, goede service


Ja, ik beveel dit aan

Jos uit Alblasserdam

07-05-2019
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

Leo uit Bleskensgraaf

07-05-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zoals altijd ben ik direct geholpen en zeer tevreden over de mensen van Mulder Peugeot Alblasserdam!


Ja, ik beveel dit aan

Wout uit Zwijndrecht

06-05-2019
9,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Je kan soms te klantvriendelijk zijn, maar beter dat, dan de klant niet serieus nemen.
Wat maakte ik mee bij mijn laatste bezoek, mijn relaas:
Zondag uit de kerk een telefoontje, een vriendelijke broeder reed achter me en zag dat het RA remlicht niet brandde en gaf dit even door, hartelijk dank.
Maandag naar de garage, start de motor en melding "contoleer het motorolieniveau", ik zal als ik terug ben olie bijvullen dacht ik, nu eerst het remlicht bolletje laten vervangen.
Dit ging weer zeer voorspoedig, hooguit 20 minuten in de showroom wachten en dan alweer storing verholpen.
Wat zijn de kosten, 32 EURO, duur voor een lampje wisselen dacht ik.
Nick zegt, ja de monteur constateerde dat het motorolie niveau te laag was en dat heeft hij maar gelijk bijgevuld!
Heel goed bedoeld, de monteur dacht natuurlijk "de verwachtingen van de klant te overtreffen" maar ja toch beter om dat even met de klant te overleggen, hij zit toch (onder het genot van een kopje koffie) in de showroom te wachten.
Nogmaals, enorm goed bedoeld en een prima mentaliteit "die van aanpakken", maar de klant heeft toch het laatste woord.


Ja, ik beveel dit aan

Remco uit Papendrecht

06-05-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Was in de markt voor nieuwe auto via private lease. Had bij Mulder voor eerst gevoel dat verkoper ook daadwerkelijk een Peugeot aan mij wilde 'verkopen'. Verkoper dacht ook goed mee over termijn en kilometers. Goed ook dat er voorraadkorting werd gegeven, ook op PL. Ik vond de 3008 al mooi, maar dat trok mij helemaal over de streep. Al bij al de beste ervaring bij een dealer tot nu toe.


Ja, ik beveel dit aan

Eric uit Papendrecht

24-04-2019
9,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Private lease afhandeling ging via deze garage .. alles helemaal goed geregeld!!


Ja, ik beveel dit aan

ARNOLD uit Dordrecht

15-04-2019
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan