Beoordelingen Autobedrijf Muys

8,9
174 beoordelingen
  • Service 9,1
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,7
1 t/m 10 van 174 beoordelingen

Etiƫnne uit Heteren

04-12-2017
8,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Prima service, vriendelijk en kwalitatief goed


Ja, ik beveel dit aan

Elizabeth uit Heteren

30-11-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: goed, kan altijd terecht voor hulp en advies.

zeer klantvriendelijk


Ja, ik beveel dit aan

Jacob R. uit Driel

21-11-2017
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ben vanaf circa 1990 klant bij Muys. De service was en is altijd heel goed. Nooit problemen gehad. Ga zo door!!


Ja, ik beveel dit aan

Kees uit Heteren

14-11-2017
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Behulpzaam en een goede garage


Ja, ik beveel dit aan

Gerard uit Heteren

13-11-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Uitstekend


Ja, ik beveel dit aan

Ben uit Didam

31-10-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij zijn al meer dan 40 jaar meer dan tevreden klant


Ja, ik beveel dit aan

Edenaar uit Ede

27-10-2017
10

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Goede ervaring vriendelijke medewerkers zeer tevreten over deze bedrijf. Zeker een goed en eerlijk adres.


Ja, ik beveel dit aan

Kees uit Heteren

25-10-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: De ervaringen die wij met garagebedrijf zijn uitmuntend goed qua service, deskundigheid en aankoop auto's


Ja, ik beveel dit aan

Victor

19-10-2017
3,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Bespaar jezelf een hoop ellende, koop hier geen auto.

Ik heb in de zomer van 2016 een Seat Leon 1.4 TSI (bj. 2013) aangeschaft met 63.000KM op de teller. Ik woon een uur rijden bij Muys vandaan, dus ik zou m'n auto in onderhoud doen bij de lokale dealer waar ik ook m'n vorige auto bracht. Voor de zekerheid heb ik dus BOVAG garantie erbij genomen, en dat was maar goed ook.

Op het eerste gezicht was er niks mis met de auto, maar voor de zekerheid heb ik de auto een grote beurt laten doen bij de lokale dealer. Toen bleek meteen al dat de carterpan vervangen moest worden. De plug die hierin zat paste waarschijnlijk niet meer, want deze was helemaal dicht gekit. Iets was niet te missen is als je eenmaal goed onder de auto kan komen. Ik vraag me dan ook af waarvoor je de afleverkosten betaald als ze dit bij Muys (misschien wel bewust) over het hoofd zien.

Ik had nog garantie dus meteen naar Muys een foto gestuurd en gebeld dat die carterpan vervangen moest worden. Desondanks kreeg ik het antwoord dat zij zelf wel gingen bepalen of er een nieuw onderdeel geplaatst zou worden. Ze wilden namelijk een grotere schroefdraad boren en een grotere bout erin zetten. Nogal een doe het zelf oplossing terwijl ik gewoon garantie heb. Na heel veel gedoe en 5 mensen aan de lijn te hebben gehad, ging Muys dan toch akkoord met het vervangen van de carterpan (maar ook alleen maar omdat de dealer namens mij met hen heeft gesproken en het onderdeel maar 150 euro kostte).

Afijn, eindelijk klaar met het gedoe, dacht ik. Toen ik de auto terug kreeg, zat deze helemaal onder de vogelpoep en was deze helemaal nat van binnen met er een muffe lucht. Last van lekkage dus. Schandalig dat je op zo'n manier een auto aflevert. Aangezien ik het vertrouwen in de heer Muys en zijn garage nu wel kwijt was en een simpele carterpan vervangen al zo veel gedoe met zich mee bracht heb ik deze lekkage maar bij de dealer laten repareren.

Aangezien ik de auto in de zomer heb gekocht, is het wel mogelijk dat Muys bij de verkoop niet van de lekkage heeft geweten, dus dat verwijt ik ze niet. Ondanks al het gedoe en gebrek aan degelijke klantenservice was ik niet van plan een review te schrijven. Als gevolg van een bezoek aan de dealer deze week ben ik van gedachte veranderd.

Ik had destijds bij de grote beurt van de dealer gevraagd of ze het kenteken achter van Muys en zn. wilden vervangen voor een kenteken met de naam van de dealer erop (ik wilde liever reclame maken voor de garage waar ik uitsluitend goede ervaringen mee had ipv. Muys). Toen ik bij Muys mn garantie moest aanspreken hebben ze destijds hun eigen kenteken plaat er weer opgezet. Dat vervang ik later wel weer een keer dacht ik toen. Nu was ik deze week bij de dealer om mn kenteken aan de voorkant opnieuw te laten bevestigen (iemand had geprobeerd m'n kenteken aan de voorkant te stelen, dit was gelukkig niet helemaal gelukt). Toen is mij netjes gevraagd of ik ook die op de achterkant wilde vervangen voor een van hun garage. Prima. Dit kon echter niet, bleek namelijk dat de heer Muys z'n kentekenplaat op mn achterbumper heeft vast gekit, zodat deze niet vervangen kan worden zonder de bumper te beschadigen. Dit zonder mij destijds maar iets te vragen of over in te lichten. Deze schofterige houden t.o.v. een klant was voor mij de reden alsnog een review te schrijven in de hoop dat ik anderen een hoop ellende kan besparen.


Marinus Willem uit Heteren

12-10-2017
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede service, monteurs zijn kwalitatief, en staan gelijk klaar als je een probleem hebt.


Ja, ik beveel dit aan