

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: Ik heb mijn Citroën bij een dealer gekocht. Na enige tijd kreeg ik een storingsmelding. Het bleek niets te zijn "gasklephuis", resetten, betalen en weer rijden. Een paar weken later weer, zo ging het 4 x. Na discussies over de kosten van het uitlezen iedere keer, bij Paul's Garage terecht gekomen. Daar werd dezelfde "storing" geconstateerd, met dit verschil dat er gereset werd en niets in rekening werd gebracht, terwijl we de auto dus bij de andere garage gekocht hadden. Sindsdien zijn we trouw gebleven. Top garage, duidelijk, eerlijk en punctueel!
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: Fantastisch bedrijf met zeer vriendelijk personeel
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: Altijd top
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: voor ons was het een prettige kennismaking
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: Hele fijne garage. Aardige medewerkers. Kundig! Betaalbaar.
Reden bezoek: Andere reden
Ervaring: Prima bedrijf. Erg aardige baliemdewerker
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ervaring: Ben nu 3 jaar klant en het bevalt goed. Ik ervaar een eerlijk en hard werkend team, met beide benen op de grond. Ze denken mee en proberen je geen poot uit te draaien.
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Ervaring: Ik heb een zeer positieve ervaring gehad met Paul’s Garage. Mijn oude auto heb ik met brandschade naar Autoschadecentrum Hilversum gebracht, deze is total loss verklaard en ik ben toen heel snel en vriendelijk geholpen met het vinden van een andere auto. Goed advies gehad en meerdere proefritten mogen maken. Ondanks dat het verhaal vervelend begon door de brandschade aan mijn oude auto, kijk ik toch met een positief gevoel terug naar de aanschaf van mijn ‘nieuwe’ gebruikte auto.
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel