Beoordelingen rijschool look

9,6
137 beoordelingen
  • Service 9,6
  • Deskundigheid 9,8
  • Prijs/kwaliteit 9,5
1 t/m 10 van 137 beoordelingen

Homayoen uit Breda

15-11-2017
9,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Met zeer tevreden gevoel autorijlessen afgesloten. In 1 keer geslaagd wegens het goede advies, tips en deskundigheid van de rij-instructuur; zeer helder in zijn uitleg.


Ja, ik beveel dit aan

Sol uit Breda

10-11-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Super goede begeleiding gehad van Nazar, af en toe streng, maar dat was juist fijn. Met erg weinig lessen in 1 keer geslaagd zonder enige rij ervaring. Bedankt rijschool Look!


Ja, ik beveel dit aan

Sadaf uit Breda

07-11-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Goede ervaring! Veel geleerd van de Rijinstructeur en fijne les auto


Ja, ik beveel dit aan

Derya uit Breda

06-11-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Beste rijschool oooit!!!!!


Ja, ik beveel dit aan

Pim uit Breda

02-11-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Lekker duidelijke lessen en goed betaalbaar


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Roosendaal

31-10-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Super eravaring! Met zeer weinig lessen in een keer geslaagd. Ook mijn theorie heb ik in 1 keer behaald bij Look.


Ja, ik beveel dit aan

Carmen uit Breda

25-10-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Yeahhh!! Zoals afgesproken, in 1 keer dik geslaagd!! Topteam


Ja, ik beveel dit aan

Vicky uit Made

23-10-2017
9,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Mensen met een hart van goud. Staan open voor alles. Super gezellige lessen. Top rijschool !


Ja, ik beveel dit aan

Dylan uit Breda

13-10-2017
10

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Goede uitleg en helder


Ja, ik beveel dit aan

Brian uit Breda

09-10-2017
8,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Zeer fijn bedrijf. Betaalbaar met een zeer goede kwaliteit. Daarnaast is de rijinstructeur geduldig, behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk in omgang. Het bedrijf komt haar afspraken na en stelt de klant/leerling centraal.


Ja, ik beveel dit aan